2024 01 30 | „SmartHR Partners“ seminaras

Rinkodara. HR

Žmogiškieji ištekliai ir darbdavio prekės ženklas
Barbora | SmartHR Partners

2024 m. sausio 30 dieną kviečiame į „SmartHR Partners“ seminarą „RINKODARA. HR“


❔ Kaip žmogiškieji ištekliai susiję su darbdavio prekės ženklu?

❔ Ko galime pasimokyti iš rinkodaros?

❔ Kaip pritraukti tinkamus talentus ir kaip naudoti socialinę žiniasklaidą?


Renginio pranešėjai pasidalins savo patirtimi ir žiniomis, aptars svarbiausias darbo skelbimų tendencijas ir pritraukimo kampanijas.


Išsamesne informacija pasidalinsime artėjant renginiui.

Norėdami tapti renginio pranešėju siųskite savo temos užklausą čia!
Seminaro programa
2024 01 30 12:30 – 16:30
Workland, Vilnius
(Gedimino pr. 20, Vilnius)
12:30 - 12:30
Atvykimas (30 minučių iki renginio pradžios)
12:30 - 12:35
Sveiki atvykę!
Evelina Latyšovič, verslo operacijų vadovė, Manpower
12:35-13:05
Balsas jūsų, mikrofonas mūsų – kaip kuriant darbdavio įvaizdį koncentruotis į taiklias idėjas?
Silvija Žemaitytė, vyresnioji komunikacijos konsultantė, Danske Bank
Kodėl verta darbdavio įvaizdį kurti kartu su kolegomis? Kaip įtraukti jų idėjas ir atskleisti tikrą darbuotojo patirtį įmonėje? Pranešimo metu pasidalinsiu Danske Bank Lietuvoje komunikacijos komandos virtuve ir aptarsime rinkos pavyzdžius, kurie rezonuoja tikslinėms auditorijoms.
13:05-13:35
"The learnings from 11 years of deploying Employee Advocacy programs"
2013 m. Patrickas įkūrė "Social Seeder", nes jau ankstesniame darbe matė, kokį didžiulį poveikį daro žodžiu perduodama informacija. Šiandien "Social Seeder" naudoja daugiau nei 250 įmonių visame pasaulyje, kad sukurtų darbuotojų rėmimo programą įmonėse. Niekas kitas, išskyrus jūsų bendradarbius, neturi milžiniško poveikio, jei jie pradeda kalbėti apie jūsų įmonę. Šioje sesijoje Patrickas pasidalys, ką daryti ir ko nedaryti, kad jūsų bendradarbiai darytų įtaką, o konkrečiau - kaip pritraukti talentus pasitelkiant darbuotojų skatinimą.
13:35-14:05
Darbdavio prekės ženklas mažosioms ir vidutinėms įmonėms 2024-aisiais
Asta Šaduikytė, personalo atrankų konsultantė, Human Focused Recruitment įkūrėja
Kalbant apie darbdavio prekės ženklą 2024-ųjų prognozės žada dar daugiau svarbos poveikiui ir autentiškumui. Seminare plačiau aptarsime žadamas 2024-ųjų tendencijas ir kaip pasivyti ar net pralenkti didžiuosius darbdavio prekės ženklus. Taip pat kalbėsime apie pritaikymą ir pavyzdžius mažosioms ir vidutinėms įmonėms Lietuvoje. Galiausiai savo laiką skirsite praktiškai įvertinti, kaip galite su turimais resursais pasiekti savo darbdavio prekės ženklo tikslų.
14:05-14:35
Kavos pertrauka (kava, užkandžiai, pokalbiai)
14:35-15:05
Kodėl darbuotojų pritraukimo kampaniją reikia planuoti kaip pardavimų skatinimo kampaniją?
Beata Šileikienė, rinkodaros ir pardavimų vyriausioji projektų vadovė, BARBORA Lietuva
Pranešimo metu pasidalinsiu vienos sėkmingiausiu BARBOROS kampanijų „Laiminti komanda“ pavyzdžiu, kurio sėkmė patvirtina, kodėl yra svarbu darbuotojų pritraukimo kampaniją planuoti kaip įprastą pardavimų skatinimo kampaniją.
15:05-16:05 (tik gyvai dalyvaujantiems)
Workshop'as:
Darbdavio įvaizdžio kūrimas per kandidato patirtį
Martynas Prevelis, vadovas Lietuvoje, Teamdash
„Aptarsime paprastas higienos priemones, kurios gali labiausiai padėti gerinant darbdavio prekės ženklą. Pasidalysiu gerais ir blogais pavyzdžiais ir pateiksiu keletą panaudojimo atvejų iš mūsų patirties“.
Kaina dalyvaujant seminare gyvai: 117 EUR + PVM
Kaina dalyvaujant nuotoliniu būdu: 67 EUR + PVM

(Į kainą įeina: kava, vynas, eklerai ir diskusija po renginio)
Renginys vyks:

Gedimino pr. 20,

„Workland Gedimino“


+370 52 07 3111

gedimino@wrkland.com