Lapkričio 27 dieną kviečiame Jus į personalo konferenciją apie naujausias HR technologijas „HR TECH“

Žmogiškųjų išteklių technologijos yra jėga, kuri keičia organizacijų talentų pritraukimo, valdymo ir ugdymo būdus. Konferencijoje kalbėsime apie tai, kodėl HR technologijos yra ne tik tendencija, bet ir esminis ilgalaikės sėkmės elementas. Dalyvaudami „HR TECH“ ne tik išgirsite gerąsias įmonių patirtis, bet ir sužinosite, kaip jos išnaudoja HR technologijų galimybes HR procesams.


Renginyje išgirsite pristatymus šiomis temomis: darbuotojų motyvacija, vadovavimas, psichologinis saugumas, žmogiškųjų išteklių technologijų projektai ir jų įgyvendinimas ir t.t. Tikime, jog pristatymai minėtomis temomis suteiks Jums reikalingų žinių ir galimybę susipažinti su HR įrankiais, kurie yra būtini norint išlikti lyderiais konkurencingoje HR srityje.

„HR TECH“ parodoje susipažinsite su įvairiomis žmogiškųjų išteklių priemonėmis ir programine įranga, įskaitant kandidatų stebėjimo sistemas (ATS), mokymosi valdymo sistemas (LMS), „CoreHR“ sprendimus ir daugelį kitų.


Iki susitikimo „HR TECH“!



Konferencijos programa pildoma. 1 dalis
08:30 – 11:30
08:30 – 09:00
08:30 – 09:00
Registracija
Konferencijos moderatorė
Dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė
bendraįkūrėjė, verslo plėtros vadovė, „UNLOCK Tests“
09:05 – 09:30
09:05 – 09:30
Lietuvos vadovų portretas per 360° grįžtamąjį ryšį: naujausios tendencijos
Jevgenija Ešvovičiūtė, „UNLOCK Tests“ Personalo valdymo konsultantė ir lektorė
Kokios kompetencijos šiandien apibrėžia Lietuvos vadovus? Remiantis naujausiais 360° grįžtamojo ryšio tyrimų rezultatais, pažvelgsime, kokiose srityse vadovai stipriausi ir kur dar slypi tobulėjimo galimybės. Analizuosime tendencijas, kurios formuoja vadovavimo kultūrą šiandien, ir į ką svarbu atkreipti dėmesį siekiant tvaraus lyderystės augimo ir kaip šį poreikį gali atliepti tyrimai.
09:30 – 09:55
09:30 – 09:55
Kaip komunikuoti ir kurti pripažinimo kultūrą įmonėje, kurioje 90 proc. darbuotojų neturi kompiuterizuotų darbo vietų?
Elina Kondraščenko, Darbdavio įvaizdžio ir vidinės komunikacijos vadovė, IKI Lietuva
Pranešime pristatysiu, kaip MELP programėlė tampa pagrindiniu komunikacijos ir pripažinimo kanalu ir įrankiu – pasiekiamu kiekvienam darbuotojui tiesiog iš jo telefono. (Šiuo metu net 80 proc. kolegų prisijungę prie aplikacijos) Aptarsiu kokias pripažinimo iniciatyvas įgyvendiname nuo paprasto AČIŪ iki strateginių pripažinimo iniciatyvų. Taip pat, kaip MELP platformoje naudojami dirbtinio intelekto įrankiai padeda personalo ir komunikacijos komandoms: nuo automatizuotų žinučių siuntimo iki turinio personalizavimo pagal tikslines grupes. Tai pranešimas apie tai, kaip technologijos gali padėti kurti žmogiškesnę, įtraukesnę ir dėkingumu grįstą darbo kultūrą bendrąja prasme, kai 90 proc. kolegų neturi kompiuterizuotų darbo vietų.

E. Kondraščenko turi sukaupusi daugiau kaip 10 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityse. Šiuo metu yra „IKI Lietuva“ darbdavio įvaizdžio ir vidinės komunikacijos vadovė, savo pareigose apjungianti rinkodaros, komunikacijos ir žmogiškųjų išteklių disciplinas bei patirtį įgytą žinomose Lietuvos reklamos agentūrose.
09:55 – 10:25
09:55 – 10:25
„HR TECH Lounge“ paroda / Kavos pertrauka
Ieškote įrankių, kurie gali modernizuoti žmogiškųjų išteklių procesus? Kviečiame apsilankyti „HR TECH Lounge“ parodoje. Susipažinkite su daugiau nei 20 žmogiškųjų išteklių technologijų atstovų ir sužinokite, kaip žmogiškųjų išteklių technologijos gali pagerinti jūsų dieną.
10:25 – 10:55
10:25 – 10:55
temą paskelbsime netrukus
Oksana Karpovičienė, Chief People Officer, United Transline
10:55 – 11:20
10:55 – 11:20
Pranešėjas bus paskelbtas netrukus
11:20 – 12:20
11:20 – 12:20
Pietų pertrauka / Networking
Pietų pertraukos metu kviečiame nepabėgti ir pasimėgauti išskirtinai konferencijos dalyviams skirtais patiekalais, na, o po to pabendrauti su kitais dalyviais bei užmegzti prasmingas pažintis.
Oficialus parodos „HR TECH“ atidarymas
Jus įkvėpė pranešėjai ir norite pradėti tyrinėti žmogiškųjų išteklių technologijų pasaulį? Kviečiame į „HR Tech“ parodą, kurioje sutiksite daugybę HR technologijų atstovų ir galėsite apie įvairias HR platformas ir įrankius sužinoti daugiau

Nuo įdarbinimo technologijų iki valdymo įrankių, skirtų didelėms organizacijoms
Konferencijos programa. 2 dalis
Antroje konferencijos dalyje vyks dirbtuvės, iš viso bus net 6 skirtingi workshop'ai!

12:20 – 13:20 – pirmieji 3 workshop'ai
13:20 – 13:35 – pertrauka
13:35 – 14:35 – kiti 3 workshop'ai
WORKSHOPS I dalis
12:20-13:20

12:20 – 13:20
12:20 – 13:20
Kaip jūsų organizacijai Lietuvoje įgyvendinti ES lygios algos direktyvą (AGroup VIP salė)
Tomas Bagdanskis | WIDEN & Simona Bernatavičiūtė | Figure Baltic Advisory 
Lygios algos direktyvos pagrindinis tikslas – skatinti ir užtikrinti vienodą moterų ir vyrų atlyginimą, įvedant konkrečias priemones, kurios padidins atlygio skaidrumą. Tačiau ką tai reiškia organizacijoms?
Ši praktinė dirbtuvė padės suprasti, ką direktyva reiškia praktiškai ir kaip pasiruošti savo organizacijai laikytis jos reikalavimų.
Mūsų ekspertai aptars svarbiausias temas, kuriose turėsite galimybę dalyvauti ir įgyti žinių:
• Lygios algos direktyvos įgyvendinimas Lietuvos teisėje: kaip ši direktyva bus perkeliama į Lietuvos teisės aktus ir kokių praktinių žingsnių verslui reikės imtis, kad užtikrintų atitiktį.
• Būtini pokyčiai įmonių atlygio sistemose: kokius pakeitimus įmonės turės atlikti savo kompensavimo struktūrose, kad jos atitiktų naujus teisinius reikalavimus – įskaitant darbo vertinimą ir atlygio skaidrumą.
• Teismų praktika ir pamokos: analizė bylų, susijusių su lygiu atlyginimu, kurios pasiekė teismus, pabrėžiant pagrindines pamokas, kurias gali išmokti verslas, kad išvengtų panašių problemų.
• Praktinės dirbtuvės dėl pareigybių atlygio lygių: dalyviai kurs savo kompensavimo sistemas ir kartu su teisininku įvertins galimas teisines rizikas.
12:20 – 13:20
12:20 – 13:20
Kaip integruoti 360° į metinį veiklos vertinimą, kad tai kurtų naudą, o ne stresą?
Giedrė Lečickienė,
bendraįkūrėjė, „UNLOCK Tests“
Dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė
bendraįkūrėjė, verslo plėtros vadovė, „UNLOCK Tests“
Seminare aptarsime, kaip 360° grįžtamąjį ryšį tikslingai integruoti į metinį veiklos vertinimą. Dėmesys bus skiriamas tam, kaip kompetencijų ir organizacijos vertybių vertinimą padaryti objektyvesnį, mažiau priklausomą nuo vieno vadovo nuomonės. Dalyviai sužinos, kokie procesai, įrankiai ir praktikos padeda užtikrinti didesnį vertinimo patikimumą ir pritaikomumą sprendimuose dėl darbuotojų ugdymo bei organizacijos rezultatų gerinimo.
12:20 – 13:20
12:20 – 13:20
ES DI Aktas – HR atitikties žaidimas: kas leidžiama, kas rizikinga, kas draudžiama?
Dov Zavadskis, 
Befriend AI įkūrėjas, DI lektorius, Atrankų strategas 
Galvojate, kad žinote, ką jūsų HR Tech gali/negali daryti pagal naująjį ES DI aktą? Pagalvokite dar kartą! Prisijunkite prie šio interaktyvaus seminaro, kuriame atitiktį paversime žaidimu. Komandos varžysis bandydamos nuspręsti, ar įprastos personalo praktikos – nuo atrankos iki našumo stebėjimo įrankių – atitinka ES DI akto reikalavimus.
Čia nebus nuobodžių teisinių paskaitų – tik realios situacijos, karštos diskusijos ir, galbūt, netikėti „aha!“ momentai apie tai, kas iš tiesų laikoma aukštos rizikos DI personalo valdymo srityje.
Puikiai tinka bet kokio lygio personalo specialistams, norintiems neatsilikti nuo atitikties reikalavimų – ir tuo pačiu smagiai praleisti laiką!
12:20 – 13:20
12:20 – 13:20
Automatizacija HR komandose: paprasti sprendimai kasdieniams darbams
Rokas Semėnas, Co-founder | Maven Labs
Automatizavimas skirtas ne tik IT. Parodysime, kaip įvairių dydžių HR komandos gali automatizuoti kasdienes užduotis naudodamos jau turimus įrankius - nuo „Excel“ iki HR platformų.

  • Sužinosite, ką įmanoma automatizuoti HR srityje: CV analizė, atostogų prašymų tvarkymas, apklausos, dokumentų generavimas, gimtadienių priminimai ir kt.
  • Pamatysite, kaip šiuos sprendimus galima įgyvendinti be sudėtingų įrankių ar programuotojų.
  • Gausite konkrečių ir įtraukiančių pavyzdžių bei praktinių idėjų rinkinį, kurį galėsite pritaikyti savo įmonėje.
Tai nebus tik teorija - sesijoje pateiksime konkrečius pavyzdžius ir paprastas technikas, leidžiančias optimizuoti procesus įrankiuose, kuriuos naudojate jau dabar.
15 min. pertrauka prieš antrą dalį
WORKSHOPS II dalis
13:35-14:35
13:35 – 14:35
13:35 – 14:35
Atrankos proceso automatizavimas. Kam naudoti kelis įrankius, jei viena platforma gali padaryti viską?
Antanas Giraitis ir Paulius Rimavičius, Teamfill įkūrėjai
Talentų rinkoje, kur kiekviena sekundė yra svarbi, ilgi įdarbinimo ciklai reiškia geriausių kandidatų praradimą. Per vos 60 minučių Paulius ir Antanas parodys, kaip sutaupyti atrankų proceso laiką.
Ši dinamiška, interaktyvi sesija skirta pademonstruoti, kaip galima drastiškai sutrumpinti įdarbinimo laiką, automatizuojant visą atrankos procesą.
Programa: Interviu proceso automatizavimas
Trumpai pristatys pagrindinius atrankos iššūkius ir paaiškins, kaip AI interviu programinė įranga juos sprendžia. Antanas atliks gyvą, interaktyvų intervių, kurio metu pamatysite visą automatizuotą atrankos procesą.
Jūsų laukia:
Paruošiamasis etapas: Greita apžvalga, kaip sukurti efektyvų iš anksto parengtą vertinimo kriterijų rinkinį (scorecard) ir pradinius intervių klausimus.
Kandidatų įtraukimas: Sužinosite, kaip automatizuoti personalizuotą komunikaciją el. paštu ir „LinkedIn“, kad kandidatai išliktų įsitraukę.
Gyvas interviu: Išvyskite trumpą, vietoje vykstantį interaktyvų interviu.
AI analizė: Pamatykite akimirksniu sugeneruotus AI rezultatus, įskaitant interviu transkripciją, automatinį vertinimą pagal vertinimo kriterijų rinkinį ir galutinį išsamų kandidato profilį.
Privatumo politika: Aptarsime pagrindinius teisinius aspektus, įskaitant, kaip
išvengti šališkumo ir užtikrinti, kad procesas atitiktų BDAR bei ES Dirbtinio intelekto. aktus.
13:35 – 14:35
13:35 – 14:35
DI įrankių pritaikymas atlygio valdyme
Povilas Blusius, Compensation & Benefits Consultant, Figure Baltic Advisory
Dirbtuvių metu apžvelgsime, kokioms konkrečioms užduotims atlygių valdyme galime pasitelkti dirbtinio intelekto įrankius, ką daryti, kad įrankių naudojimas būtų efektyvus, bei kokiais scenarijais juos naudoti rizikinga.
13:35 – 14:35
13:35 – 14:35
HRB Portal produkto apžvalga (AGroup VIP salė)
AGroup komanda; Andrejs Jesko | TrustLynx
AGroup klientai pasirinko HRB Portal, kad išspręstų svarbiausius personalo valdymo ir darbo užmokesčio iššūkius.

Nesvarbu, ar jau naudojatės HRB Portal, ar tik girdėjote apie šį sprendimą – mūsų darbo užmokesčio ekspertas pasidalins paprastais, tačiau inovatyviais būdais, kaip įveikti kliūtis ir užtikrinti sklandžius personalo bei darbo užmokesčio procesus.
Mūsų komanda taip pat pristatys, kas naujo laukia HRB Portal:

• Sprendimai, padedantys užtikrinti atitiktį Lygios algos direktyvai.
• Skaitmeninio parašo įrankis – sužinokite, kaip užtikrinti, kad svarbūs dokumentai būtų pasirašomi laiku visų organizacijos narių, ir išvengti rūpesčių naudojant integruotą sprendimą.

HRB Portal produkto apžvalga – tai išskirtinė galimybė gauti dar daugiau naudos, jei jau naudojatės šiuo sprendimu, ir įsivertinti, ar jūsų personalo ir darbo užmokesčio procesams verta jį įdiegti.
14:35 14:50
14:35 14:50
15 min. pertrauka prieš antrą dalį

Prenarinė diskusija


14:50 - 15:35

Kas HR srityje išliks neautomatizuojama: HR Tech perspektyva
  • Vaida Kaikarienė
    Country HR Manager at Rimi Baltic Group
  • Ingrida Bulatovienė
    VP of Customer Success at Hostinger
  • Moderatorė – Jevgenija Ešvovičiūtė
    „UNLOCK Tests“ Personalo valdymo konsultantė ir lektorė

Interaktyvi diskusija: personalo duomenų iššūkiai Lietuvoje (AGroup VIP salė)

14:50 - 15:35

Tomas Bagdanskis | WIDEN; AGroup team


Kaip vertinti konsultantus, partnerius, tiekėjus – su kuo dirbti atsižvelgiant į duomenų apsaugą? Ką daryti, kai įvyksta duomenų nutekėjimas?
Į šiuos ir daugelį kitų klausimų atsakysime interaktyvioje diskusijoje apie jautrius personalo duomenis, kurią ves Tomas – patyręs teisininkas.
Kviečiame prisijungti ir sužinoti daugiau apie:
• Darbuotojų veiklos stebėseną: GPS duomenų naudojimą, komunikacijos stebėseną, veiklos stebėseną naudojant darbo įrankius.
• Įmonei svarbios informacijos saugojimą: darbuotojo el. pašte esančios informacijos saugojimą ir sunaikinimą.
• Dirbtinio intelekto sistemų taikymą kandidatų atrankoje: iššūkius ir problemas.
• BDAR ir Lietuvos darbo kodeksą: kaip turi būti tvarkomi jautrūs darbuotojų duomenys (sveikatos įrašai, narystė profesinėse sąjungose, etninė priklausomybė, drausminiai įrašai ir kt.).
• Kibernetinį saugumą, HR duomenų apsaugą ir HRB Portal: kokių priemonių imasi komanda, kad klientai naudotųsi visiškai apsaugota aplinka.
Ši sesija – puiki proga užduoti klausimus, pasidalyti patirtimi ir gauti praktinių sprendimų, kuriuos galėsite iškart pritaikyti savo organizacijoje.
Paroda „HR TECH“
09:55 - 16:00
Parodos metu įmonės pristatys įvairias HR technologijas ir įrankius. Pristatymai vyks lietuvių ir anglų kalba.

Renginio rėmėjai
Renginys vyks:

V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

„Simbiocity“


+370 656 48 175

vytaute@smarthrpartners.lt