Personalo konferencija apie HR technologijas | 2025 11 27 | V. Gerulaičio g. 10, Vilnius „SIMBIOCITY Nova“
HR TECHLapkričio 27 dieną kviečiame Jus į personalo konferenciją apie naujausias HR technologijas „HR TECH“
Žmogiškųjų išteklių technologijos yra jėga, kuri keičia organizacijų talentų pritraukimo, valdymo ir ugdymo būdus. Konferencijoje kalbėsime apie tai, kodėl HR technologijos yra ne tik tendencija, bet ir esminis ilgalaikės sėkmės elementas. Dalyvaudami „HR TECH“ ne tik išgirsite gerąsias įmonių patirtis, bet ir sužinosite, kaip jos išnaudoja HR technologijų galimybes HR procesams.
Renginyje išgirsite pristatymus šiomis temomis: darbuotojų motyvacija, vadovavimas, psichologinis saugumas, žmogiškųjų išteklių technologijų projektai ir jų įgyvendinimas ir t.t. Tikime, jog pristatymai minėtomis temomis suteiks Jums reikalingų žinių ir galimybę susipažinti su HR įrankiais, kurie yra būtini norint išlikti lyderiais konkurencingoje HR srityje.
„HR TECH“ parodoje susipažinsite su įvairiomis žmogiškųjų išteklių priemonėmis ir programine įranga, įskaitant kandidatų stebėjimo sistemas (ATS), mokymosi valdymo sistemas (LMS), „CoreHR“ sprendimus ir daugelį kitų.
Iki susitikimo „HR TECH“!
Prenarinė diskusija
14:50 - 15:35
„TeamFill“ – tai moderni, DI valdoma vaizdo interviu platforma, skirta verslo ir personalo profesionalams supaprastinti kandidatų atrankos procesą bei pakelti jo efektyvumą.
„Teamdash“ programinės įrangos dėka rasite daugiau kvalifikuotų kandidatų ir patirsite daug mažiau streso.
Patikimas ir kompetetingas Microsoft partneris, diegiantis ERP, CRM ir verslo analitikos (Power BI) sprendimus verslui.
„Coursy.io“ – skaitmeninė mokymosi platforma. Valdykite ugdymo procesą paprasčiau, automatizuokite rutininius darbus ir kurkite įtraukiantį turinį vienoje vietoje.
Agroup – Jūsų HR skaitmenizacijos įrankių ir programos tiekėjas Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje ir Lenkijoje.
UNLOCK Tests – platforma, kurią renkasi įmonės ir organizacijos, ieškančios visapusiško organizacijos mikroklimato ir darbuotojų vertinimo sprendimo. UNLOCK Tests prasidėjo nuo paprasto tikslo: padėti vadovams ir įmonėms priimti efektyvius žmogiškųjų išteklių valdymo ir įdarbinimo sprendimus remiantis pamatuojamais duomenimis.
UNLOCK Tests platforma sukurta vadovaujantis noru padaryti pažangiausias žinias ir tyrimus plačiai prieinamus ir įperkamus daugeliui. Siekėme, kad naujausi darbuotojų vertinimo sprendimai taptų kasdiene vadovų ir personalo specialistų darbo priemone, o ne prabangos preke. Tikime, kad darbuotojų vertinimas kuria pridėtinę vertę tada, kai yra reguliariai ir plačiai įgyvendinamas visoje organizacijoje. Šios nuostatos formuoja mūsų požiūrį į produktų vystymą ir mūsų verslo strategiją plačiąja prasme.
Dirbdami su daugybe personalo specialistų ir verslo vadovų, siekėme mažinti mūsų klientų priklausomybę nuo išorinių konsultantų. Tai įgyvendinome pritaikę skaitmeninių technologijų sprendimus ir organizacinės psichologijos mokslo pasiekimus. Taip atsirado verslui pritaikyta organizacijų ir darbuotojų vertinimo savitarnos platforma UNLOCK Tests.
Džiaugiamės galėdami dirbti su įmonėmis ir organizacijomis, kurioms svarbu įgalinti savo darbuotojus ir puoselėti teigiamą organizacijos kultūrą. Padarykime žmones laimingus, suteikdami jiems galimybę daryti tai, ką jie moka geriausiai, ir dirbti kartu įgyvendinant Jūsų verslo misiją.
UNLOCK Tests didžiausia vertybė – tai mūsų žmonės ir jų sukauptos žinios. Mūsų komandoje dirba specialistai iš verslo konsultavimo, žmogiškųjų išteklių valdymo, organizacinės psichologijos ir kitų sričių. Jie pasitelkia savo unikalią patirtį ir įgūdžius, kad galėtų Jums pasiūlyti verslui pritaikytus, mokslo ir laiko patikrintus sprendimus organizacijų ir darbuotojų vertinimui.
Microsoft metų partneris Lietuvoje
„Softera Baltic” rinkoje žinoma kaip patikimas ir kompetentingas Microsoft partneris, diegiantis ERP, CRM ir verslo analitikos (Power BI) sprendimus verslui.
MELP yra:
Darbuotojų įvertinimas
Įsitikinkite, kad jūsų darbuotojai žino, kiek jų indėlis yra vertinamas. Naudokite MELP mobiliąją programėlę, kad parodytumėte įmonės teikiamų privalumų spektrą ir vertę.
Patogumas ir pasirinkimas
Suteikite darbuotojams kontrolę. Leiskite jiems pasitenkinti pasirinkę mėgstamas privilegijas MELP mobiliosios programėlės savitarnos rinkoje.
Transformuotas įsitraukimas
Gaukite apdovanojimus, pripažinimą ir vidinį ryšį tiesiogiai MELP mobiliojoje programėlėje. Naudokite suasmeninimą, kad padidintumėte įsitraukimą ir išlaikymą. Suprasti dalyvavimą ir atsakymą.
Būti geriausiu
Pasiekite geriausią rinkos praktiką MELP internetinėje platformoje. Lengvai įtraukite naudos teikėjus, paleiskite ir automatizuokite naujas programas. Naudokite MELP duomenų analizę, kad gautumėte veiksmingų elgesio įžvalgų.
Tikslus taikymas
Maksimaliai padidinkite savo investicijų į darbuotojų atlygį poveikį. Profiliuokite ir segmentuokite savo organizaciją MELP internetinėje platformoje, kad galėtumėte kontroliuoti išlaidas ir optimizuoti vertę.
Konfigūruojamas savarankiškai
MELP platforma sukurta taip, kad pašalpų programas galėtumėte konfigūruoti patys, nereikalaujant IT pagalbos. Integruota integracija su pirmaujančiomis žmogiškųjų išteklių valdymo sistemomis leidžia sklandžiai ir saugiai keistis informacija.
Agroup – Jūsų HR skaitmenizacijos įrankių ir programos tiekėjas Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje ir Lenkijoje
Sutelkite nuotolinę arba hibridinę darbo jėgą
Sumažinkite hibridiniu ar nuotoliniu dirbančių darbuotojų vienatvę ir padidinkite produktyvumą naudodami vidinį radiją, skirtą tik jūsų komandos nariams.
Kaip veikia Your Company Radio:
Pasirinkite iš daugelio
YourCompanyRadio.com siūlomų paslaugų ir funkcijų, pavyzdžiui, asmeninį įmonės radijo puslapį, tiesiogines DJ sesijas, įmonės naujienas ir atnaujinimus, interviu, muzikinius žaidimus, tiesioginius arba iš anksto įrašytus pranešimus ir daugelį kitų.
Pritaikykite radijo puslapį
su savo prekės ženklo dizainu, logotipu, spalvų schema, komandos nuotraukomis ir kontaktine informacija, tvarkaraščiu, apklausomis, sveikinimų ir dainų pateikimo formomis ir dar daugiau.
Tiesioginės transliacijos
Jūsų komanda gali dalytis naujausiomis įmonės naujienomis, įvykiais ir pasiekimais per tiesiogines arba iš anksto įrašytas žinutes, kurios transliuojamos visą dieną.
Įtraukite komandą
Įtraukite savo komandą įvairiais interaktyviais ar radijo žaidimais.
Optimizuokite savo darbuotojus naudodami „Zalaris“ žmogiškųjų išteklių ir darbo užmokesčio sprendimus, kuriuos vadiname „Zalaris PeopleHub“.
Išnagrinėję Jūsų poreikius bei dabartinę darbo apmokėjimo tvarką padedame sukurti atlygio sistemas, kurios yra ne tik lengvai prižiūrimos, bet ir aiškios, tiek vadovams, tiek darbuotojams. Dirbame konsultacijų arba projekto principu, tad apimtis ir kainą valdyti paprasta.
Atlygio valdymas, pareigybių struktūra, duomenų paieška bei interpretavimas – konsultacijų temas ir kiekį pasirenkate Jūs. Paruošiame įmonės situaciją rinkoje patvirtinančius dokumentus. Objektyvūs pristatymai įmonės valdybai, akcininkams ar darbuotojams.
Organizaciniai tyrimai padeda nustatyti darbuotojų požiūrį ir vertybes, išryškinti organizacijos stipriąsias puses ir plėtros galimybes. Iš vienos pusės, tai vertingas indėlis planuojant bet kokius pokyčius, iš kitos pusės, tai gera proga parodyti organizacijos DNR už jos vidinio darbuotojų rato ribų, pavyzdžiui, atrankų metu.
Įrankiai, padedantys parduoti daugiau ar dirbti geriau – per veiksmingus ir patogius Jūsų darbuotojų e-mokymus bei Jūsų klientų apklausas.
CoFive – tai išmani platforma, padedanti įmonėms paprasčiau organizuoti darbuotojų įvedimą ir vidinius mokymus
Pagrindinės CoFive naudos:
Viskas tam, kad komunikacija ir mokymai vyktų aiškiau, greičiau ir efektyviau.
Atlygio analizės įrankis Sysarb Jums leis suprasti atlygio skirtumų pagrįstumą ir pasiruošti planą nepagrįstų skirtumų šalinimui.Tai būtinoji pagalba kelionei į atlygio skaidrumą. Ji dažnai yra sudėtinga ir reikalauja laiko bei resursų. Mes galime Jums padėti paprastai ir greitai suprasti kokį kelią laukia nueiti, tam kad atitikti ES skaidraus atlygio direktyvos reikalavimus.
Coursy – efektyvumą didinanti nuotolinio ugdymo platforma, kuri ne tik suteiks plačias galimybes Jūsų ugdymo proceso konstravimui, bet ir padės automatizuoti daugybę procesų ir suteiks priemones interaktyviam turiniui kurti tiesiai sistemoje.
Pagrindiniai Coursy privalumai:
Lengva integracija
Galima sujungti su ERP ir HRIS sistemomis, parengti naudoti API galiniai taškai
Lokalizacija
Sąsaja keliomis kalbomis, įvairios valiutos ir laiko juostos
Įžvalgi analizė
Pateikite apžvalgą suinteresuotiesiems asmenims ir priimkite geresnius sprendimus
Automatizavimas
Naudokite automatizuoto planavimo grupes darbo procesams optimizuoti
Ekonomiškumas
Vienas mokymosi, įgūdžių tobulinimo ir veiklos rezultatų vertinimo įrankis – mažesni licencijos mokesčiai
Integruotas kūrimo įrankis
Apima daugiau nei 30 turinio tipų interaktyviesiems mokymo kursams kurti
Kodėl „Teamdash“?
„Teamdash“ siūlo programinę įrangą, kuri padeda greitai ir efektyviai kurti puikias komandas. Lengva naudoti, daugybė galimybių ir automatizacijos, puikus klientų aptarnavimas ir komanda, kuri supranta, ko jums reikia, kad jūsų ATS darytų.
Su „Teamdash“ gausite daugiau kvalifikuotų kandidatų ir patirsite daug mažiau streso.
„Teamdash“ pasitiki tokie klientai kaip „Maxima“, „Lindstrom“, „ACME Group“, LPP ir daugelis kitų!
Sužinokite daugiau ir užsisakykite nemokamą ekskursiją po produktą: Teamdash.com
Stebby kaip jūsų vedlys, padės atrasti sveikatinimą įvairiausiomis formomis. Ieškokite artimiausio sporto klubo, kineziterapeuto, mėgiamo sporto varžybų, neišbandytų veiklų, ar atpalaiduojančios procedūros darbo išvykoje. Pasirinkite paslaugą, o Stebby padės nuo bilieto įsigyjimo iki galimybės palikti atsiliepimą už gautą paslaugą. Net jeigu jūsų darbovietė jums neskiria sveikatinimo kompensacijos, o jūs norėtumėte rasti visas sveikatinimo paslaugas vienoje vietoje – atsisiųskite mūsų aplikaciją ir pradėkite jau nuo šiandien!
Mes jau turime virš 180 000 sveikatingumo entuziastų, 2200 sveikatinimo paslaugų teikėjų ir 8500 paslaugų, kurios jums padės judėti sveikatingumo link.
Bet ką reiškia Stebby? Trumpas pavadinimas kilo iš mūsų plačiosios vizijos – žingsnis po žingsnio (step-by-step) link sveikesnės visuomenės per asmeninį sveikatinimą.
Taigi… Ženkime sekantį žingsnį kartu!
Siekiame, kad kiekvienas darbuotojų ugdymo projektas būtų lydimas su pastūmėjimu pokyčiams bei taptų visiems įkandama prekė.
Esame komanda, kuri tiki mikro-learning principu, tuo pačiu siekiame diegti sprendimus, kurių pagalba organizacijos būtų įgalios ir gebančios ugdytis savarankiškai.
Veiklos sritys:
Padedame įmonėms ir specialistams dirbti efektyviau naudojant generatyvinį dirbtinį intelektą. Mūsų praktiniai mokymai paneigia mitus apie DI, didina efektyvumą ir pateikia realaus pasaulio pavyzdžių, kuriuos komandos gali iškart pradėti taikyti.
V. Gerulaičio g. 10, Vilnius
„Simbiocity“
+370 656 48 175
vytaute@smarthrpartners.lt