Personalo konferencija apie HR technologijas | 2024 11 27 | V. Gerulaičio g. 10, Vilnius „Technopolis Nova“


HR TECH

SmartHR Partners“ ir „UNLOCK Tests“ kviečia prisijungti prie antrosios personalo konferencijos,
skirtos žmogiškųjų išteklių technologijoms Lietuvoje!
Days
Hours
Minutes
Seconds


Lapkričio 27 dieną kviečiame Jus į personalo konferenciją apie naujausias HR technologijas „HR TECH“

Žmogiškųjų išteklių technologijos yra jėga, kuri keičia organizacijų talentų pritraukimo, valdymo ir ugdymo būdus. Konferencijoje kalbėsime apie tai, kodėl HR technologijos yra ne tik tendencija, bet ir esminis ilgalaikės sėkmės elementas. Dalyvaudami „HR TECH“ ne tik išgirsite gerąsias įmonių patirtis, bet ir sužinosite, kaip jos išnaudoja HR technologijų galimybes HR procesams.


Renginyje išgirsite pristatymus šiomis temomis: darbuotojų motyvacija, vadovavimas, psichologinis saugumas, žmogiškųjų išteklių technologijų projektai ir jų įgyvendinimas ir t.t. Tikime, jog pristatymai minėtomis temomis suteiks Jums reikalingų žinių ir galimybę susipažinti su HR įrankiais, kurie yra būtini norint išlikti lyderiais konkurencingoje HR srityje.


„HR TECH“ parodoje susipažinsite su įvairiomis žmogiškųjų išteklių priemonėmis ir programine įranga, įskaitant kandidatų stebėjimo sistemas (ATS), mokymosi valdymo sistemas (LMS), „CoreHR“ sprendimus ir daugelį kitų.


Iki susitikimo „HR TECH“!



Konferencijos programa pildoma. 1 dalis
08:30 – 11:30
08:30 – 09:00
08:30 – 09:00
Registracija
Konferencijos moderatorius – Juozas Sargūnas
„MELP“ bendraįkūrėjis
09:00 – 09:30
09:00 – 09:30
Ką apie jūsų komandą sako skaičiai?
Jevgenija Ešvovičiūtė, „UNLOCK Tests“ Personalo valdymo konsultantė ir lektorė
Kaip jūsų komandai sekasi dirbti drauge? Kaip sėkmingai pavyksta bendradarbiauti su skirtingais komandos nariais? Kas sukelia įtampas komandoje ir kaip jas spręsti? Kaip jūsų vadovams sekasi vadovauti, kokiose srityse jie stiprūs, o kur galėtų tobulėti?

Į visus šiuos ir kitus klausimus mums gali atsakyti skaičiai!

Šio pranešimo metu pažvelgsime, kaip tinkamai parinkti įrankiai apie jūsų komandą pasako tai, ko jūs nematote plika akimi: nuo asmenybės savybių iki vadovavimo įgūdžių.
09:30 – 10:00
09:30 – 10:00
Nuo biuro iki gamybos linijos: vertinimo įrankių diegimas visuose gamybos lygmenyse
Sandra Paužaitė, „MILSA GRUPĖ“ žmogiškųjų išteklių vadovė
Vertinimo įrankiai nėra skirti tik oragnizacijos administracijai – jie gali būti vienodai veiksmingi ir gamybos linijoje. Pranešime pasidalinsiu patirtimi, kaip sėkmingai įdiegti tokius įrankius kaip 360 laipsnių grįžtamasis ryšys, darbuotojų pasitenkinimo, veiklos vertinimai, asmenybės ir gebėjimų testai visuose gamybos lygmenyse. Su kokiais iššūkiais susidūrėme pritaikydami šiuos įrankius skirtingiems darbuotojams ir kaip galiausiai pasiekėme geresnių rezultatų. Praktiškai aptarsiu mūsų organizacijoje pasiteisinusias strategijas, kaip šiuos ir panašius įrankius integruoti į savo gamybos aplinką, nepaisant jūsų organizacijos dydžio ar sudėtingumo.
10:00 – 10:30
10:00 – 10:30
Success Path Hub: Ką turėtų padaryti HR, jei DI jau beldžiasi į duris?
Ingrida Bulatovienė, „Hostinger“ Personalo vadovė klientų sėkmės departamente
2023 m. gegužę „Hostinger“ pristatė dirbtinio intelekto pokalbių robotą klientams aptarnauti, kuris iki metų pabaigos jau atliko 112 specialistų darbą. Nors džiaugsmo dėl šio technologinio proveržio netrūko, susidurta ir su iššūkiu – kaip spręsti komandos baimes dėl ateities įsidiegus DI ir paversti tai augimo galimybėmis?

Tam bendrovė sukūrė savo nuosavą įrankį „Success Path Hub“, kuris padeda valdyti darbuotojų augimą ir nukreipti talentus ten, kur jie kuria didžiausią vertę klientams bei įmonei. Jau pirmaisiais įrankio naudojimo mėnesiais buvo pastebėta, kad aukštesnės kompetencijos prisideda prie stipresnės motyvacijos, užtikrina didesnį produktyvumą bei įsitraukimą.

Pranešimo metu sužinosite:

  1. Nuo ko pradėti HR komandai, jei DI jau beldžiasi ir į jūsų įmonės duris
  2. Kaip susikurti strategiją ir veiksmų planą, turint ribotą kontekstą apie DI ateitį
  3. Kaip nežinomybę paversti kolegų augimo galimybėmis ir pamatuoti sėkmę
10:30 – 11:00
10:30 – 11:00
Įmonės procesų optimizavimas – misija įmanoma
Ugnė Beinoravičiūtė, „Bitė Lietuva“ Žmogiškųjų procesų administravimo specialistė
11:00 – 11:30
11:00 – 11:30
Veiklos vertinimo procesas visoje organizacijoje nuo pardavėjo iki generalinio direktoriaus
Vaida Kaikarienė, „Rimi Baltics" personalo vadovė Lietuvoje
Kaip veiklos vertinimo procesą įgyvendinti visoje organizacijoje, o jo gautus duomenis integruoti į kitus organizacijos procesus, kurie kurtų vertę ne tik įmonei, bet ir darbuotojams.
11:30 – 13:00
11:30 – 13:00
„HR TECH Lounge“ paroda
Ieškote įrankių, kurie gali modernizuoti žmogiškųjų išteklių procesus? Kviečiame apsilankyti „HR TECH Lounge“ parodoje. Susipažinkite su daugiau nei 20 žmogiškųjų išteklių technologijų atstovų ir sužinokite, kaip žmogiškųjų išteklių technologijos gali pagerinti jūsų dieną.
11:45 – 13:00
11:45 – 13:00
Pietų pertrauka / Networking
Pietų pertraukos metu kviečiame nepabėgti ir pasimėgauti išskirtinai konferencijos dalyviams skirtais patiekalais, na, o po to pabendrauti su kitais dalyviais bei užmegzti prasmingas pažintis.
Oficialus parodos „HR TECH“ atidarymas
Jus įkvėpė pranešėjai ir norite pradėti tyrinėti žmogiškųjų išteklių technologijų pasaulį? Kviečiame į „HR Tech“ parodą, kurioje sutiksite daugybę HR technologijų atstovų ir galėsite apie įvairias HR platformas ir įrankius sužinoti daugiau

Nuo įdarbinimo technologijų iki valdymo įrankių, skirtų didelėms organizacijoms

Konferencijos programa. 2 dalis
Antroje konferencijos dalyje vyks dirbtuvės, iš viso bus net 8 skirtingi workshop'ai!

13:00 – 14:00 – pirmieji 4 workshop'ai
14:00 – 14:15 – pertrauka
14:15 – 15:15 – kiti 4 workshop'ai

WORKSHOPS
13:00-14:00 – I dalis
14:15-15:15 – II dalis
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
E. mokymų kūrimas dirbtinio intelekto įrankių pagalba
Agnė Ignotienė
HR konsultantė, mokymo patirčių dizainerė, E. mokymų sprendimai
„Agnė Ignotienė yra organizacijų vystymo konsultantė ir mokymosi entuziastė. Ji turi beveik 20 metų patirties dirbant su tarptautinėmis stambaus ir vidutinio dydžio organizacijomis. Ji yra pripažinta lektorė, vedusi mokymus tiek Lietuvoje, tiek ir tarptautiniuose mokymų renginiuose. Kartu su Personalo valdymo profesionalų asociacija ji trečius metus įgyvendina tyrimą „Įmonių ir organizacijų mokymų planai bei prioritetai 2024 m.“, rašo tinklaraštį darbuotojų mokymų ir organizacijų vystymo temomis. Jos kūrybiniame aplanke – ne viena rezultatyvi mokymų programa, kelios dešimtys e. mokymų patirčių, daugybė konsultacinių projektų.“

Dribtuvių outline'as:
Intro, EdTech rinkos ir tendencijų apžvalga (10 min.)
Trumpas supažindinimas su Addie metodu ir Bloom'o taksonomija, kurie yra naudojami mokymosi patirčių kūrimui. Užduotis dalyviams – sukurti mokymosi uždavinius duotai medžiagai. (25 min)
E. mokymų leidybos įrankio demonstracija (10 min.)
Dirbtinio intelekto įrankio „Synthesia“ , skirto mokomųjų vaizdo įrašų kūrimui, demonstracija (10 min.)
Užduotis dalyviams – sukurti vieną pasitikrinimo užduotį duotai medžiagai (25 min.)
Outro, klausimų atsakymai (10 min.)

13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Kaip apskaičiuoti žmogiškųjų išteklių iniciatyvų ROI? (anglų k.)
Svarstote apie naują žmogiškųjų išteklių programinę įrangą? Galbūt rektifikavimo įrankį, mokymosi valdymo platformą ar net „pagrindinį žmogiškųjų išteklių“ sprendimą? Dalyvaukite įdomiame workshop'e, kuriame gilinsimės į tikrąją investicijų grąžą (ROI), susijusią su HR skaitmeninimo iniciatyvomis.

Šiame interaktyviame užsiėmime susipažinsite su praktinėmis strategijomis ir įrodytomis metodikomis, kaip įvertinti ir maksimaliai padidinti jūsų HR skaitmeninimo pastangų vertę. Nuo sutaupytų išlaidų apskaičiavimo iki produktyvumo padidėjimo kiekybinio įvertinimo – nagrinėsime apčiuopiamą ir neapčiuopiamą naudą, kurią skaitmeninė transformacija suteikia jūsų organizacijai.

Gausite įžvalgų apie geriausią praktiką, realių atvejų tyrimus ir pramonės lyginamuosius rodiklius, kurie leis jums efektyviai informuoti pagrindines suinteresuotąsias šalis apie žmogiškųjų išteklių skaitmeninimo investicijų grąžą. Nesvarbu, ar ketinate pradėti skaitmeninimo kelionę, ar norite padidinti esamų iniciatyvų poveikį, šiame workshop'e įgysite žinių, reikalingų sėkmei užtikrinti.
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Kaip Jūsų konkurentai dalinasi pelnu su darbuotojais?
Šių dienų personalo vadovai ir specialistai turi gebėti kalbėti skaičiais. Verslo efektyvumo rodiklius rekomenduojama naudoti kuriant motyvacines sistemas, tuo pačiu didinant įmonės konkurencingumą. Workshop‘e su nemokamu verslo analitikos sprendimu BIfree Salary analizuosime 7 metų darbo užmokesčio duomenis (42 tūkst. Lietuvos įmonių ir daugiau kaip 1,3 mln. darbuotojų duomenis). Analizuosime naujausius 2023 m. įmonių efektyvumo rodiklius su nemokama aplikacija Business Efficiency’23 (15 tūkst. Lietuvos įmonių, kurių pardavimo pajamos siekia 113 mlrd. EUR ir kuriose dirba daugiau kaip 612 tūkst. darbuotojų duomenis).

Workshop'o metu:

  • Pristatysime, kaip naudotis nemokamomis analitinėmis aplikacijomis, skirtomis analizuoti Lietuvos verslo atvirus duomenis.
  • Dalyviai savarankiškai nustatys savo įmonės konkurencingumo reitingą pasirinktų konkurentų atžvilgiu, remiantis efektyvumo rodikliais (tokiais kaip pardavimo pajamos vienam darbuotojui, pelnas vienam darbuotojui).
  • Dalyviai nustatys savo įmonės darbo užmokesčio konkurencingumą, pasirinktų konkurentų atžvilgiu, remiantis darbo užmokesčio vidurkiu, mediana, 75 ir 25 kvantiliais.
13:00 – 14:00
13:00 – 14:00
Kaip panaudojant HR Tech optimizuoti ir efektyvinti darbuotojų veiklos stebėjimą ir vertinimą?
Giedrė Lečickienė,
bendraįkūrėjė, „UNLOCK Tests“
Dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė
bendraįkūrėjė, verslo plėtros vadovė, „UNLOCK Tests“
15 min. pertrauka prieš antrą dalį
14:15 – 15:15
14:15 – 15:15
Kaip užtikrinti HR'o iniciatyvų sėkmę
Lukas Mackevičius
Change Partners konsultantas ir partneris, sertifikuotas Prosci pokyčių vadybos instruktorius ir konsultantas
Šio intensyvaus, įtraukiančio ir praktinio užsiėmimo metu Jūs ne tik susipažinsite su esminiais pokyčių vadybos principais, bet ir turėsite galimybę juos pritaikyti praktikoje konkrečiai HR'o iniciatyvai. Pagrindinės seminaro temos:

- Kam (ne) reikalinga pokyčių vadyba HR'e
- Pagrindinių pokyčių vadybos principų taikymas HR'o skaitmenizacijoje (norintieji, galės šiuos principus iš karto pritaikyti savo konkrečiai situacijai)
- Individualaus pokyčio modelis ADKAR ir jo panaudojimas praktikoje
14:15 – 15:15
14:15 – 15:15
Creating a Highly Effective Team (Efektyvios komandos kūrimas)
Vlad Plaskov
Behavency įkūrėjas
Visi nori veiksmingų komandų, tiesa? Dauguma mūsų tiki, kad jas turi. Bet ar tikrai? Labai veiksminga komanda pasižymi psichologiniu saugumu, pasitikėjimu, optimaliu vaidmenų pasiskirstymu, aiškiais tikslais, atskaitomybe, įsipareigojimu ir efektyviu išteklių naudojimu, todėl puikiai bendradarbiauja viduje. Tačiau tai dar ne viskas. Veiksminga komanda taip pat puikiai bendradarbiauja tarpusavyje. Taigi, kaip sukurti tokią komandą?

Yra trys sritys, į kurias turime sutelkti dėmesį: Socialinė emocinė, operatyvinė ir pokyčių valdymo sritys, būtinos norint pasiekti aukštų rezultatų.

Šiame užsiėmime trumpai aptarsime šiuos tris sėkmės veiksnius, o paskui gilinsimės į "socialinį emocinį" veiksnį. Pabrėždami psichologinio saugumo, atviro bendravimo ir inovacijų pagrindo, svarbą, aptarsime, kaip saugios aplinkos dalijimuisi idėjomis ir rizikos prisiėmimui sukūrimas didina įsitraukimą, kūrybiškumą ir našumą. Galiausiai baigsime smagia užduotimi, kuria išryškinsime galimus komandos spąstus.
14:15 – 15:15
14:15 – 15:15
Kaip sumažinti haliucinacijas dirbant su DI
Dov Zavadskis, Befriend AI įkūrėjas ir ChatGPT treneris
Šis valandos workshop'as yra skirtas konferencijos dalyviams, kurie norėtų susidraugauti su ChatGPT. Daugiausiai dėmesio skirsime kalbėdami apie haliucinacijas, kurias dauguma jau yra patyrę. Susipažinsime su tuo, iš kur jos atsiranda bei pasidalinsiu strategijomis bei praktiniais patarimais, kurie leis jas visiškai sumažinti.
14:15 – 15:15
14:15 – 15:15
7 žingsniai sukurti sėkmingą darbuotojų pripažinimo programą
Vidmantas Šiugždinis, bendraįkurėjis, MELP
Pripažinimas ir dėkingumo kultūros skatinimas yra svarbūs elementai darbuotojų įsitraukimui ir pasitenkinimui. Šioje praktinėje sesijoje sužinosite, kaip sukurti veiksmingą pripažinimo programą, kuri atitiks jūsų įmonės tikslus ir kultūrą. Padėjome sukurti programas, kuriomis jau naudojasi daugiau nei 10 000 darbuotojų iš 30+ Lietuvos ir užsienio įmonių.

Nustatysime išmatuojamus tikslus, aptarsime, kaip gauti vadovų paramą, paskirstysime tinkamą biudžetą ir atsakomybes, panaudosime skaitmenines priemones ir sukursime aiškias sąveikos taisykles. Taip pat aptarsime, kaip veiksmingai informuoti darbuotojus apie programą, kad užtikrintumėte jos sėkmę ir tvarumą.
20 min. pertrauka prieš plenarinę diskusiją

Paroda „HR TECH“
11:00 – 13:00
Parodos metu įmonės pristatys įvairias HR technologijas ir įrankius. Pristatymai vyks lietuvių ir anglų kalba.

Organizacijų ir darbuotojų vertinimo platforma.




Platforma, skirta efektyviam darbuotojų naudų valdymui ir komunikacijai; darbuotojams skirta programėlė, kurioje jie gali matyti gautas naudas, jas rinktis ir jomis naudotis.

„Teamdash“ programinės įrangos dėka rasite daugiau kvalifikuotų kandidatų ir patirsite daug mažiau streso



Patikimas ir kompetetingas Microsoft partneris, diegiantis ERP, CRM ir verslo analitikos (Power BI) sprendimus verslui

„Coursy.io“ – skaitmeninė mokymosi platforma.

„Tripod“ – asmenybės testai jūsų talentams

Programinė įranga, skirta įdarbinimui palengvinti

Agroup – Jūsų HR skaitmenizacijos įrankių ir programos tiekėjas Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje ir Lenkijoje.

„Walk15“ – tai įrankis Jūsų bei Jūsų organizacijos sveikatingumo ir tvarumo tikslams.

Padedame stratuoliams verslininkams sukurti jų vizualinį identitetą, atsižvelgiant į rinkodaros tyrimus. Išmanome dizaino ir verslo tendencijas ir meistriškai jomis naudojamės.

Sumažinkite hibridiniu ar nuotoliniu dirbančių darbuotojų vienatvę ir padidinkite produktyvumą naudodami vidinį radiją, skirtą tik jūsų komandos nariams.

Optimizuokite savo darbuotojus naudodami „Zalaris“ žmogiškųjų išteklių ir darbo užmokesčio sprendimus, kuriuos vadiname „Zalaris PeopleHub“

Prisidedame prie skaidraus ir sąžiningo darbo pasaulio kūrimo, padėdami organizacijoms kurti ir įgyvendinti žmogiškųjų išteklių strategijas ir sistemas, taip pat teikdami duomenis apie darbo užmokestį bendroje rinkoje ir verslo sektoriuose.
Mūsų misija - įgalinti žmones ir bendruomenes teikti pirmenybę savo sveikatai ir gerovei pasitelkiant tvarius, novatoriškus ir atsakingus gėrimų sprendimus.
CoFive.lt – tai platforma, skirta skaitmenizuoti mokymus ir komunikaciją, paverčiant procesus žaidimu.

HR technologijų vertė. Ką laimi organizacija?
Plenarinė diskusija
15:35 16:35
  • dr. Viktorija Starkauskienė
    VDU bendruomenės gerovės koordinatorė, lektorė


  • Renata Gailiūnienė
    UAB „Infes“ personalo vadovė
  • Raimonda Mačiulskienė
    UAB VMGcorp" Personalo direktorė


Pre-early bird bilieto kaina iki rugsėjo 30d. - 149 EUR IŠPARDUOTA
Early bird kaina - 195 EUR
+PVM, iki spalio 30 d. (bilieto kaina 349 Eur + PVM)
Į kainą įskaičiuota: pristatymai, dalyvavimas HR TECH parodoje, pietūs ir 2 workshop'ai

Nuotolinis bilietas: 97 EUR + PVM (*be workshop'ų, tik pranešimai)
Renginys vyks:

V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

„Technopolis Nova“


+370 656 48 175

vytaute@smarthrpartners.lt

auguste@smarthrpartners.lt