SmartHR Partners | 20 dalykų, kuriuos reikia žinoti apie darbdavio prekės ženklo kūrimą 2024 metais
Statistika
20 dalykų, kuriuos reikia žinoti apie darbdavio prekės ženklo kūrimą 2024 metais
Darbdavio prekės ženklas yra labai svarbus veiksnys pritraukiant ir išlaikant talentingiausius darbuotojus. Šiame straipsnyje pateikiame 20 darbdavio prekės ženklo statistikų ir tendencijas, kurios gali padėti veiksmingai formuoti darbdavio prekės ženklo strategiją.
Darbdavio prekės ženklo kūrimas turi įtakos ne tik tam, kaip potencialūs darbuotojai suvokia Jūsų įmonę, bet ir Jūsų prekės ženklo reputacijai tarp klientų, investuotojų ir suinteresuotųjų šalių.

Darbdavio prekės ženklo kūrimas atlieka lemiamą vaidmenį formuojant įmonės veiklos rezultatus ir sėkmę. Taigi pasinerkime į šią svarbią darbdavio ženklo kūrimo statistiką.
Stiprus darbdavio prekės ženklas pritraukia kvalifikuotus kandidatus
Šie statistiniai duomenys rodo, kaip veiksmingas darbdavio prekės ženklas gali pakelti įdarbinimo procesą ir darbuotojų išlaikymo rodiklius į naują lygį:
  • 88%
    darbo ieškančių asmenų, ieškodami darbo, atsižvelgia į įmonės darbdavio prekės ženklą
  • 72%
    personalo atrankos vadovų visame pasaulyje sutinka, kad darbdavio prekės ženklas daro didelę įtaką įdarbinimui.
  • 78%
    įmonių teikia pirmenybę įvairovei, kad pagerintų savo darbdavio prekės ženklą.
  • 67%
    labiau įsitraukę yra tie darbuotojai, kurie supranta savo įmonės misiją, vertybes ir yra su jomis susiję
  • 67%
    darbo ieškančiųjų mano, kad darbo vietų įvairovė yra svarbus veiksnys svarstant įsidarbinimo galimybes.
  • 20%
    Darbdavio prekės ženklo kūrimas padidina darbuotojų įsitraukimą iki 20 %
  • 51%
    Teigiamas darbdavio prekės ženklas gali 51 % padidinti įmonės rekomendacijų skaičių.
Statistika, kuri rodo, kiek įmonėms kainuoja neigiamas darbdavio prekės ženklas
Šie statistiniai duomenys rodo, kokį neigiamą poveikį Jūsų įmonei gali turėti prastas darbdavio prekės ženklo kūrimas arba visai jokio darbuotojo prekės ženklo kūrimo ir darbuotojų vertės pasiūlymų nebuvimas:
  • 69%
    kandidatų atmestų darbo pasiūlymą iš įmonės, turinčios prastą darbdavio prekės ženklą, net jei jie būtų bedarbiai
  • 28%
    Organizacijose, kurios turi stiprų darbdavio prekės ženklą, darbuotojų kaita sumažėja 28 %
  • 64%
    darbo ieškančių asmenų nesikreiptų dėl darbo į įmonę, kuri neturi internetinės svetainės
  • 76%
    kandidatų, prieš priimdami darbo pasiūlymą, nori sužinoti apie komandos kultūrą ir vertybes
Darbdavio prekės ženklo kūrimas ir vieno darbuotojo samdymo kaina
Šie statistiniai duomenys rodo, kaip veiksmingas darbdavio prekės ženklas gali sumažinti įdarbinimo komandų sąnaudas vienam darbuotojui ir kartu sumažinti darbuotojų išlaikymo rodiklius:
  • 50%

    Įmonės, turinčios stiprų darbdavio prekės ženklą, gali pastebėti 50 % mažesnes sąnaudas vienam darbuotojui įdarbint
  • 28%
    Darbdavio prekės ženklo kūrimas gali lemti 28 % didesnį darbuotojų išlaikymo rodiklį
  • 50%
    Darbdavio prekės ženklo kūrimas gali sutrumpinti įdarbinimo laiką iki 50 %
  • 76%
    kandidatų, prieš kreipdamiesi dėl darbo, atsižvelgia į įmonės reputaciją.
Socialinės žiniasklaidos vaidmuo kuriant darbdavio prekės ženklą
Šie statistiniai duomenys rodo, kokį vaidmenį socialinė žiniasklaida atlieka darbdavio prekės ženklo kūrimui ir kandidatų patirčiai 2024 m. ir vėliau:
  • 86%

    personalo specialistų sutinka, kad įdarbinimas tampa panašesnis į rinkodarą
  • 48%
    darbo ieškančių asmenų, prieš kreipdamiesi dėl darbo, naudojasi socialine žiniasklaida, kad ištirtų įmonės kultūrą
  • 67%
    kandidatų, vertindami darbdavį, mano, kad įmonės reakcija į atsiliepimus yra svarbi
  • 82%
    darbuotojų mano, kad kultūra yra konkurencinis pranašumas
  • 89%
    personalo vadovų sutinka, kad stiprus darbdavio prekės ženklas suteikia konkurencinį pranašumą pritraukiant talentingiausius darbuotojus
Šios įžvalgos rodo, kokį vaidmenį darbdavio prekės ženklo kūrimas turi įtakos įmonės veiklos rezultatams ir įdarbinimo procesui ir kodėl pirmaujančios daugelio pramonės šakų įmonės investuoja į savo darbdavio prekės ženklo kūrimą.

Kurdamos ir palaikydamos stiprų darbdavio prekės ženklą, organizacijos gali pritraukti geriausius talentus, sumažinti įdarbinimo išlaidas, pagerinti vartotojų suvokimą ir galiausiai paskatinti verslo sėkmę.
Šį straipsnį vertė „SmartHR Partners“. Originalus straipsnis čia.
Neringa Starkovaitė
Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė