Partneriai
„SmartHR Partners“– tai žingsnis į priekį, renginiai ir susitikimų vieta, kurioje bendraminčiai šios srities profesionalai gali sužinoti apie naujoves ir galimybes, užmegzti naujų kontaktų ir dalytis patirtimi kuriant apgalvotus žmogiškųjų išteklių valdymo procesus. „SmartHR Partners“ orientuota į inovacijas, žmogiškųjų išteklių ir personalo valdymo srityse, technologijų plėtrą ir augimą.



Padėti jums augti yra mūsų pagrindinis tikslas ir aistra. People Link personalo valdymo ekspertų komanda padės pritraukti ir atrinkti stipriausius talentus rinkoje bei pritaikyti geriausius metodus ir personalo sprendimus tvariam augimui.










Įmonių grupė „GrECo Group” yra pirmaujanti rizikos ir draudimo konsultacijas korporacijoms, asociacijoms ir valdžios institucijoms teikianti bendrovė Vidurio ir Rytų Europoje ir siūlo savo klientams individualius rizikos ir draudimo valdymo sprendimus. „GrECo“ yra nepriklausoma, šeimos valdoma įmonė, kurios pagrindinė būstinė yra Vienoje (Austrija) ir kurioje dirba daugiau kaip 1 200 darbuotojų 17 šalių.

„GrECo“ komandos Lietuvoje tikslas yra padėti klientams valdyti jų riziką, kurti papildomą vertę darbuotojų naudų konsultavimo srityje, rasti geriausius sprendimus vietos ar užsienio rinkose.

Softera.PAYROLL – moderni personalo ir darbo užmokesčio apskaitos sistema, veikianti Microsoft debesijos principu ir padedanti užtikrinti maksimalų duomenų saugumą. Sistema pasižymi draugiška ir intuityvia sąsaja „Microsoft 365“ įrankių vartotojams, yra pritaikyta greitai adaptacijai, suteikiant vartotojams lankstų duomenų analizės, automatizuotų procesų valdymą bei plačias skaičiavimo galimybes.

MELP padeda patogiai personalizuoti darbuotojų naudas, užtikrinti aiškią komunikaciją ir didinti komandos įsitraukimą. Internetinė platforma personalo specialistams ir intuityvi mobilioji programėlė darbuotojams sukuria pastovų abipusį ryšį, padedantį išlaikyti ir pritraukti talentus sukuriant jiems asmeninę vertę.



CV-Online - ne tik karjeros portalas, kuriame įmonės ir organizacijos publikuoja darbo pasiūlymus bei tinkamų kandidatų ieško CV duomenų bazėje, tačiau ir patikimas personalo paieškos, atrankos ir įvertinimo paslaugų teikėjas, Lietuvoje veikiantis nuo 2000 metų.



Figure Baltic Advisory yra pirmaujanti darbo rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė Baltijos šalyse. Nuo 2007 metų jis atlieka atlyginimų tyrimus ir konsultuoja klientus susijusiais klausimais visose trijose Baltijos šalyse. Anksčiau „Figur Baltic Advisory“ Estijoje ir Latvijoje buvo žinomas „Fontes“ vardu. Lietuvoje tyrimas buvo atliekami pavadinimu „Baltijos šalių darbo užmokesčio tyrimai“.


  • Darbuotojų įsitraukimo tyrimas ir 360 grįžtamojo ryšio programa vadovams
  • Darbuotojų lyderystės, asmenybės ir gebėjimų vertinimo įrankiai
  • Automatinės rekomendacijos
  • Komandinės ataskaitos


„AGroup“ yra pirmaujanti žmogiškųjų išteklių skaitmeninimo programinės įrangos ir paslaugų teikėja Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje ir Lenkijoje. Nuo 2008 m. HRB portalas skaitmeniniu būdu keičia žmogiškųjų išteklių ir darbo užmokesčio procesus, kad galėtumėte lengvai valdyti savo darbuotojus ir laikytis vietos teisės aktų.

Pamirškite rankinį profilių rūšiavimą. Peržiūrėkite tūkstančius profilių pagal konkrečius reikalavimus ir akimirksniu raskite geriausius atitikmenis.






Gedimino prospektas – tai vieta, kur tikrai jautiesi priklausantis Vilniaus bendruomenei – daugiau ryšių, daugiau patirties, daugiau galimybių!







Įtraukite savo darbuotojus per patikimą vidinę komunikaciją ir paverskite juos prekės ženklo ambasadoriais. „Social Seeder“

darbuotojai gali lengvai gauti įmonės naujienas ir be vargo dalintis jomis savo socialiniuose tinkluose. Dėl mūsų intuityvios sąsajos savo žinučių programą įdiegsite ir paleisite akimirksniu.


Skaitmenizuokite bendravimą su savo darbuotojais be darbo stalų su „GuavaHR"! „GuavaHR" yra nebrangi ir duomenimis pagrįsta vidinės komunikacijos ir darbuotojų įsitraukimo priemonė, skirta įmonėms, kuriose dirba darbuotojai be darbo stalo.





Sumažinkite hibridiniu ar nuotoliniu dirbančių darbuotojų vienatvę ir padidinkite produktyvumą naudodami vidinę radijo stotį, skirtą tik keturiems jūsų komandos nariams.

Vertę kuriame šiuolaikiškais, naujos kartos ekspertiniais sprendimais, leidžiančiais džiaugtis klientų ir savo Sėkme.

„TMD partners“ veikla grindžiama inovacijų lyderio bei premium kokybės strategija.

„Walk15“ tvaraus aktyvumo platforma – tai įrankis, organizacijoms leidžiantis motyvuoti savo komandą bei lengvai siekti įmonės sveikatingumo ir tvarumo tikslų.

Per žingsnių iššūkių, žingsnių piniginės bei maršrutų funkcionalumus „Walk15“ padeda įtraukti per 50 proc. įmonės darbuotojų.

Struktūrizuokite ir skaitmeninkite visą įdarbinimo procesą

Apjunkite žmogiškųjų išteklių komandas ir įdarbinimo skyriaus vadovus

Įtraukite kandidatus ir užtikrinkite geriausią kandidatų patirtį

„Teamdash“ sistemoje esančios paieškos, pretendentų stebėjimo ir rinkodaros funkcijos padeda įmonėms greitai įdarbinti kvalifikuotus talentus.