27 statistiniai duomenys apie darbuotojų tobulėjimą, kurie nustebins
Noras siekti karjeros galimybių yra viena svarbiausių priežasčių, kodėl darbuotojai pereina dirbti į naują įmonę arba pradeda darbo paieškas. Jau vien tai įrodo, kad darbuotojai trokšta profesinio tobulėjimo ir galimybės įgyti naujų įgūdžių. Gera žinia – darbuotojų kvalifikacijos kėlimo statistika rodo, kad remti darbuotojų tobulėjimą apsimoka.
Investuodami į darbuotojų tobulėjimą, sukursite lojalesnę darbo jėgą, turinčią įgūdžių, reikalingų jūsų verslui diegti naujoves ir tobulėti. Mokymosi ir tobulėjimo galimybės taip pat yra labai svarbi sėkmingos veiklos valdymo strategijos dalis.

Išlikite konkurencingi ir kaip įmonė, ir kaip darbdavys, jei suteiksite darbuotojams galimybių tobulinti savo stipriąsias puses ir įgyti naujų įgūdžių. Skaitykite toliau ir susipažinkite su karjeros vystymo statistiniais duomenimis, įrodančiais jo vertę.

Įdarbinimo ir išlaikymo gerinimas

Ar žinojote, kad 94 % įmonių nerimauja dėl darbuotojų išlaikymo rodiklio? Darbuotojų mokymo ir tobulėjimo galimybės yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės nusprendžia keisti darbą. Todėl profesinis tobulėjimas taip pat atlieka svarbų vaidmenį pritraukiant kandidatus ir išlaikant jūsų talentingiausius darbuotojus.

Šie talentų ugdymo statistiniai duomenys rodo, kokią didelę įtaką ugdymas turi darbuotojų įdarbinimui ir jų išlaikymui.
  • 76%
    darbuotojų ieško karjeros galimybių
  • 86%
    darbuotojų keistų darbą į tokį, kuriame yra daugiau galimybių augti
  • 34%
    Tiek didesnis išlaikymas yra tų darbuotojų, kurie turi galimybes profesiniam tobulėjimui
  • 94%
    darbuotojų teigia, jog įmonėje liks ilgiau, jei ji investuoja į darbuotojų karjerą
  • 58%
    Tokį išlaikymo padidėjimą pastebėjo į darbuotojų tobulėjimą investuojančios įmonės
Jauniausia darbuotojų karta, 18-34 metų žmonės, teigia, jog paaukštinimo pareigose ir tobulėjimo galimybės yra vieni iš svarbiausių kriterijų ieškant naujo darbo.
Akivaizdu, kad profesinis augimas reiškia geresnį darbuotojų išlaikymą ir pritraukia naujų kandidatų. Darbuotojai, kurie jaučia, kad jų augimui teikiama pirmenybė, yra labiau linkę pasilikti darbe, o talentingi darbo ieškantys asmenys ieškos pareigų, kuriose gali tikėtis paaukštinimo ir naujų įgūdžių.

Suteikdami darbuotojams įvairių būdų mokytis, parodysite, kad rūpinatės jų tobulėjimu, ir padėsite išlaikyti ambicingus, gerai dirbančius darbuotojus.

Darbuotojų veiklos skatinimas

Mokymasis, tobulėjimas ir oficialus mokymas – puikūs būdai, kurie padeda kiekvienam darbuotojui pagerinti savo veiklos rezultatus ir išnaudoti visas savo galimybes. Tačiau daug darbuotojų mano, kad jiems nesuteikiama tinkamų priemonių ar galimybių dirbti kuo geriau.

Ši darbuotojų tobulėjimo statistika rodo, kad darbuotojai trokšta įgyti naujų įgūdžių. Jos taip pat įrodo, kad kai padedate darbuotojams mokytis, jie geriau atlieka savo darbą.
  • 74%
    darbuotojų sako, kad tobulėjimų galimybių trūkumas užkerta kelią jų pilnam potencialui įgyvendinti
  • 91%
    darbuotojų nori personalizuotų ir naudingų mokymų
  • 55%
    darbuotojų teigia, jog tam, kad tobulėtų, jiems reikia daugiau mokymų
  • 24%
    Tiek padidėjo produktyvumas investavus į darbuotojų tobulėjimą
Pradedantieji darbuotojai nėra vieninteliai jūsų organizacijos nariai, kuriems reikia mokymų ir profesinio tobulėjimo. Vadovai, skyrių vadovai ir net vadovai gali toliau tobulinti savo įgūdžius ir plėsti žinias visą savo karjerą. Tačiau, deja, statistika rodo, kad įmonės mano, jog daro daugiau savo darbuotojų tobulėjimui, nei iš tiesų daro.
  • 83%
    organizacijų sako, jog būsimų lyderių ugdymas yra svarbus, bet...
  • 5%
    tik 5 % jų turi lyderystės ugdymo programas.
  • 26%
    Tik tiek darbuotojų teigia, jog jie turėjo iššūkį išmokti kažką naujo per paskutinius 6 mėnesius.
Vadovų mokymas yra veiksmingos veiklos valdymo strategijos dalis. Tai padeda esamiems vadovams tapti geresniais vadovais ir sukuria naujus vadovus, kurie gali tobulėti jūsų organizacijoje, o tai yra aukštos kokybės įmonės rodiklis.

Lyderystės ugdymo mokymai 25 % padidino dalyvių gebėjimą mokytis ir 20 % pagerino jų veiklos rezultatus.

Didelį poveikį lyderystei turinčios organizacijos vadovų ugdymui skiria iki trijų kartų daugiau lėšų nei kitos organizacijos.

Kadangi tiek daug darbuotojų domisi ir vadovavimu, ir mokymusi, neabejotinai yra būsimų lyderių, kurių įgūdžiai dar nėra visiškai realizuoti. Remkite esamus vadovus mokymais ir tobulėjimu, kad jie galėtų tapti veiksmingesniais lyderiais, padedančiais augti savo komandoms.
Darbuotojų įsitraukimo skatinimas

Darbuotojų įsitraukimas yra vienas iš žmogiškųjų išteklių rodiklių, kuris daug pasako apie organizaciją. Įsitraukimas lemia geresnius veiklos rezultatus, darbuotojų išlaikymą ir produktyvumą – viską, kas padeda įmonei siekti savo tikslų. Remiantis statistiniais duomenimis, įsitraukimą padeda didinti karjeros plėtra:
  • 15%
    Tiek labiau įsitraukę yra tie darbuotojai, kurie turi prieigą prie profesinio tobulėjimo
  • 80%
    darbuotojų sako, jog galimybės tobulėti galėtų padidinti jų įsitraukimo lygį
„Gallup“ tobulėjimo galimybes įvardija kaip vieną iš penkių pagrindinių įsitraukimo veiksnių.
Norėdami ugdyti įsitraukimą ir skatinti darbuotojus dalyvauti tobulėjimo iniciatyvose, turite padaryti daugiau nei tik pristatyti darbuotojams keletą mokymo kursų. Kaip rodo profesinio tobulėjimo ir darbuotojų mokymo statistika, organizacijos turi laikytis tikslingesnio, strateginio požiūrio.

Svarbiausia, kaip sėkmingai įveikti atotrūkį ir suteikti darbuotojams naudingų mokymosi galimybių? Išsiaiškinkite, kokius metodus jie renkasi, kai kalbama apie mokymą ir tobulėjimą. Naudodami darbuotojams tinkančias mokymosi strategijas, daug labiau tikėtina, kad jūsų pastangos bus sėkmingos.

Trečdalis darbuotojų teigia, kad idealiausia būtų, jei mokymai vyktų kas tris mėnesius.

Ketvirtadalis darbuotojų norėtų mokymų kas mėnesį.
  • 70%
    darbuotojų teigia, jog jiems priimtinesni mokymai, kurie vyksta nuotoliu ir individualiu tempu
  • 62%
    darbuotojų teigia, jog jiems priimtinesni hibridiniu būdu vykstantys mokymai
Verslo sėkmės skatinimas

Karjeros vystymas ir mokymai naudingi ne tik jūsų darbuotojams – tai naudinga ir verslui. Taip yra todėl, kad jūs, investuodami į darbuotojų tobulėjimą, ne tik suteikiate darbuotojams naujų įgūdžių, bet ir kuriate įmonės mokymosi kultūrą. Tyrimais nustatyta, kad organizacijos, kuriose vyrauja stipri mokymosi kultūra:
  • 92%
    labiau tikėtina, jog sukurs naujus produktus ir procesus
  • 52%
    yra tiek produktyvesnės
  • 56%
    turi tikimybę produktus ir paslaugas į rinką išleisti pirmieji
  • 17%
    yra pelningesni
  • 84%
    tiek organizacijų pritaria, jog mokymosi kultūra didesnį organizacijos atsparumą ir geresnę darbo vietos kultūrą
Mokymosi, tobulėjimo ir mokymų galimybės yra konkurencinis pranašumas versle ir dėl daugybės kitų priežasčių. Darbuotojai labiau įsitraukę bus tos įmonės veikloje, kuri suteikia galimybes tobulėti.

Šie darbuotojų tobulėjimo statistiniai duomenys rodo, kad poreikis augti, kelti kvalifikaciją ir nuolat mokytis yra didelis. Darbuotojai labiau įsitraukia į darbą organizacijose, kurios teikia pirmenybę karjeros plėtrai, o tai yra galinga darbuotojų įdarbinimo ir išlaikymo priemonė. Darbuotojai ir darbo ieškantieji ieško karjeros plėtros, ir jei esate ją užtikrinanti įmonė, turite didelį pranašumą prieš kitus darbdavius.
Straipsnį vertė „SmartHR Partners“ komanda. Originalų tekstą galite rasti čia.
Neringa Starkovaitė
Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė