4 būdai, kaip sukurti sėkmingą rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių partnerystę
Svarbiausias įmonės turtas yra jos žmonės, todėl strateginiam organizacijos augimui labai svarbus rinkodaros vadovo ir vyriausiojo žmogiškųjų išteklių vadovo bendradarbiavimas. Jie gali dirbti kartu siekdami nustatyti autentiškas prekės ženklo vertybes ir sukurti įmonės kultūrą, kuri pritrauktų ir išlaikytų geriausius talentus. Toks bendradarbiavimas gali padėti panaikinti atskirtį ir sukurti pridėtinę vertę visai organizacijai.
Rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių partnerystės privalumai

Tradiciškai apie žmogiškuosius išteklius galvojame kaip apie skyrių, atsakingą už vidaus auditoriją (darbuotojus ir darbuotojus), o rinkodara paprastai orientuojasi į išorės auditoriją (klientus, potencialius klientus ir partnerius). Tačiau šios funkcijos turi bendrą tikslą – perduoti vieningą žinutę visais kanalais.

Štai keletas galimų rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių bendradarbiavimo privalumų verslui:

  • Nuoseklus ir veiksmingas prekės ženklo kūrimas: rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių vadovai gali dirbti kartu, kad sukurtų įtikinamą įmonės komunikaciją ir autentiškas pagrindines vertybes. Nuoseklios prekės ženklo patirties kūrimas gali padėti kurti pasitikėjimą ir lojalumą, įkvėpti ir įtraukti tiek vidaus, tiek išorės auditoriją.

  • Darbuotojų rėmimas: Rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių vadovai gali bendradarbiauti siekdami, kad darbuotojai entuziastingai atstovautų prekės ženklui ir propaguotų įmonės misiją savo tinkluose. Ši rinkodara iš lūpų į lūpas gali padėti padidinti talentų ir pardavimų rekomendacijas, taip pat pagerinti darbuotojų įsitraukimą.

  • Įdarbinimas: Žmogiškųjų išteklių specialistai gali bendradarbiauti su rinkodaros specialistais, kad pagerintų savo organizacijos įdarbinimo praktiką. Sudėtingos, duomenimis pagrįstos kampanijos gali padėti įdarbintojams geriau reklamuoti darbo skelbimus ir pasiekti potencialius talentus.
Keturios rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių bendradarbiavimo galimybės
Norite bendradarbiauti su rinkodaros ar personalo skyriaus specialistais, bet nežinote, nuo ko pradėti? Pateikiame keletą pagrindinių iniciatyvų, kurioms rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių partnerystė bus naudinga.
  • 1
    Vadovų suderinimas
    „Forrester“ teigia, kad rinkodaros vadovas ir vyriausiasis žmogiškųjų išteklių vadovas turi didelę galimybę sujungti savo kompetencijos sritis platesnės vadovų komandos ir visos organizacijos labui. Rinkodaros vadovas gali tapti sąjungininku su savo kolegomis iš žmogiškųjų išteklių padalinio ir vadovauti vadovų komandai, kad ji sutelktų dėmesį į pagrindinius klausimus, pavyzdžiui, darbuotojų įsitraukimą, darbo vietos kultūrą, įvairovę ir įtrauktį.
  • 2
    Vadovų pripažinimas ir apdovanojimai
    Pramonės apdovanojimai ir žiniasklaidos atsiliepimai gali padėti įmonėms įgyti patikimumo ir išsiskirti konkurencingoje rinkoje. Žmogiškųjų išteklių ir rinkodaros vadovai turi galimybę pirmiausia sutelkti dėmesį į teigiamos darbo vietos kultūros kūrimą, o paskui pabrėžti savo sėkmę per pramonės ir darbdavių apdovanojimus. Pripažinimas kaip puikios darbo vietos ir kaip organizacijos, kuri laikosi savo įmonės vertybių gali padėti pritraukti tiek darbuotojus, tiek klientus.
  • 3
    Įvairovės ir įtraukties iniciatyvos
    Įvairovė yra strateginė verslo būtinybė. Rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių vadovai turėtų bendradarbiauti, kad sukurtų įvairialypę ir įtraukią darbo vietą, kurioje kiekvienas darbuotojas jaustų priklausomybę, tikslą ir bendruomeniškumą.

    Pavyzdžiui, įmonės gali siekti tikslų, susijusių su vidinio ir išorinio skaidrumo didinimu, pastangų kurti įvairesnę darbo jėgą vertinimu ir visų lygių darbuotojų lygybės ir įtraukties skatinimu. Jos taip pat gali skelbti įvairovės, teisingumo ir įtraukties ataskaitas, kad viešai palygintų pastangas, parodytų įsipareigojimą siekti DEI ir priverstų vadovybę atsiskaityti.
  • 4
    Mokymas ir profesinis tobulėjimas
    Kadangi technologijos ir toliau keičia mūsų darbo, mokymosi ir bendravimo būdus, profesinis tobulėjimas yra labai svarbus. Žmogiškųjų išteklių ir rinkodaros vadovai gali suvienyti jėgas, kad sukurtų įgūdžių tobulinimo galimybes ir mokymo programas – žmogiškųjų išteklių skyrius vadovautų turinio kūrimui, o rinkodaros komanda skatintų jo sklaidą darbuotojams.
Sėkmingos rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių partnerystės kūrimas
Rinkodaros ir HR vadovai turi unikalią galimybę orientuotis šiandieninėje besikeičiančioje verslo aplinkoje. Veiksminga šių dviejų funkcijų partnerystė gali turėti didelį poveikį darbuotojų įsitraukimui, įvairovei ir įtraukčiai, profesiniam tobulėjimui, vadovų suderinamumui ir kitiems verslo augimo veiksniams.
Šį straipsnį vertė „SmartHR Partners“. Originalus straipsnis čia.
Neringa Starkovaitė
Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė