Darbdavio prekės ženklo kūrimas: 4 ryškiausios tendencijos 2024 m.
Stebėdami, kaip vystosi pasaulis ir kas vyksta talentų pritraukimo pasaulyje, kai vyksta tylus įdarbinimas, didysis atsistatydinimas, kandidatų elgsenos ir lūkesčių pokyčiai ir daugelis kitų įvykių, turėtumėte ieškoti taktinių veiksmų ir aktyvinti šias strategijas. Kaip tai paveiks įdarbinimo proceso ateitį? Susipažinkite su svarbiausiomis tendencijomis, kurios, pasak mūsų ekspertų, 2024 m. pakeis darbdavio prekės ženklo veiklos sritį.

1 | Kurti darbdavio prekės ženklo žinomumą iš vidaus į išorę

Daugiau nei 50 % mūsų darbuotojų sudaro tūkstantmečio ir naujos kartos atstovai. Šioms kartoms būdingas bendras bruožas – noras užmegzti gilesnį ryšį su organizacijomis ir jų misijomis. Jie abu nori daryti reikšmingą poveikį ir ieško priežasčių, kodėl.

Taigi pirmoji tendencija – į tikslą ir į žmogų orientuotas prekės ženklas, sukuriantis į prekės ženklą orientuotą kultūrą.


Klausimai, kuriuos turėtumėte spręsti, kad 2024 m. būtumėte pasirengę GenZ kartai:

  • 1
    Kaip sukurti į žmogų orientuotą darbdavio prekės ženklo strategiją?
  • 2
    Ką reikėtų įtraukti į savo socialinės žiniasklaidos renginių kalendorių, kad emociškai užmegztumėte ryšį su kandidatais?
  • 3
    Ką reiškia būti orientuotam į prekės ženklą ir kaip prekės ženklas gali spindėti per Jūsų dabartinius darbuotojus?

2 | Kurti unikalius darbdavių ir kandidatų vertės pasiūlymus

Antrosios tendencijos iššūkis – priversti Jus nustatyti ir pranešti apie unikalius savo įmonės privalumus ir pranašumus, kad galėtumėte sukurti savo darbdavio prekės ženklo pasiūlymą. Žinoma, norint sukurti unikalų vertės pasiūlymą, svarbu žinoti, kas svarbu Jūsų tikslinei grupei ir ko ji ieško darbdavyje, taip pat, kas iš tiesų esate kaip prekės ženklas ir kaip išsiskiriate iš konkurentų. Tada galėsite pritaikyti savo žinutes ir komunikaciją.


Klausimai, apie kuriuos turėtumėte pagalvoti, norėdami patobulinti EVP:

  • 1
    Kaip suprasti savo auditoriją ir kokie yra kandidatų patirties sprendimo etapai?
  • 2
    Kokie unikalūs atributai siejami su Jumis, kaip darbdaviu, po to, kai Jūsų tikslinė auditorija ir kandidatai sąveikauja su jūsų prekės ženklu, įmone ar žmonėmis? Apsvarstykite darbo procesą, komandos bendradarbiavimą, priemones, vadovų bendravimą, vertinimą, iššūkius.
  • 3
    Ką jūsų konkurentai pateikia kandidatų patirties požiūriu?

3| Nuosekli kandidatų ir darbuotojų patirtis

Nuosekli kandidatų ir darbuotojų patirtis – tai tendencija, kuri reikalauja Jūsų dedamų pastangų, kad suderintumėte įvairius įdarbinimo proceso taškus. Organizacijos, kurios teikia pirmenybę kandidatų patirčiai, ne tik pritraukia geriausius talentus, bet ir susikuria geidžiamiausio darbdavio reputaciją. Įgyvendindamos tokias strategijas, kaip aiški komunikacija, vieningas prekės ženklo kūrimas, personalizavimas ir nuolatinis tobulinimas, įmonės gali sukurti teigiamą ir įsimintiną kandidatų kelionę, kuri išskiria jas konkurencingoje darbo rinkoje.


Klausimai, kuriuos turėtumėte užduoti sau apie savo įmonės naudą:

  • 1
    Kaip galite standartizuoti įdarbinimo procesą, kad atrankos specialistai ir įdarbinimo vadybininkai užtikrintų teigiamą ir nuoseklią kandidatų patirtį?
  • 2
    Kokių duomenų turėtumėte ieškoti, kad sužinotumėte, koks turinys yra patrauklus Jūsų kandidatams?
  • 3
    Kaip galite tapti vienu geidžiamiausių darbdavių savo srityje?

4| Diegti skaitmeninę kandidatų patirtį

Skaitmeninės kandidatų patirties diegimas – tai skaitmeninės platformos arba proceso, kuris leidžia kandidatams dalyvauti įmonės įdarbinimo procese naudojant skaitmeninius kanalus, kūrimas ir įgyvendinimas. Ši paskutinė tendencija kelia iššūkį suprasti skaitmeninio pasaulio privalumus. Vaizdo įrašai tampa vis svarbesne darbdavio prekės ženklo kūrimo priemone, ir Jūs turėtumėte būti viena iš įmonių, kurios naudosis vaizdo įrašais, kad sukurtų patrauklų turinį, kuris sulauktų atgarsio jūsų tikslinėje auditorijoje.


Keletas klausimų, kuriuos turėtumėte apsvarstyti dėl savo skaitmeninės strategijos:

  • 1
    Kaip galite pristatyti savo įmonės kultūrą, vertybes ir misiją bei sukurti teigiamą įvaizdį viso įdarbinimo proceso metu?
  • 2
    Kodėl nesiryžtate naudoti dirbtinio intelekto, kad užtikrintumėte asmeniškesnę patirtį?
  • 3
    Kas galėtų palengvinti Jūsų įdarbinimo procesą?
Apibendrinimas
2024 m. bus labai svarbūs darbdavio prekės ženklo kūrimo srityje ir įmonėms reikės:
  • 1
    Strategiškai naudoti technologijas ir socialinę žiniasklaidą, kad sukurtų teigiamą įvaizdį ir pritrauktų tinkamus talentus.

  • 2
    Kurti asmeninę patirtį kandidatams ir darbuotojams.
  • 3
    Žinoti, kad darbdavio prekės ženklo kūrimas taip pat vis labiau priklausys nuo vaizdo įrašų ir dirbtinio intelekto.

  • 4
    Laikytis strateginio požiūrio į darbdavio prekės ženklo kūrimą
Šį straipsnį vertė „SmartHR Partners“. Originalus straipsnis čia.
Neringa Starkovaitė
Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė