1 | Kurti darbdavio prekės ženklo žinomumą iš vidaus į išorę
Daugiau nei 50 % mūsų darbuotojų sudaro tūkstantmečio ir naujos kartos atstovai. Šioms kartoms būdingas bendras bruožas – noras užmegzti gilesnį ryšį su organizacijomis ir jų misijomis. Jie abu nori daryti reikšmingą poveikį ir ieško priežasčių, kodėl.
Taigi pirmoji tendencija – į tikslą ir į žmogų orientuotas prekės ženklas, sukuriantis į prekės ženklą orientuotą kultūrą.
Klausimai, kuriuos turėtumėte spręsti, kad 2024 m. būtumėte pasirengę GenZ kartai:
2 | Kurti unikalius darbdavių ir kandidatų vertės pasiūlymus
Antrosios tendencijos iššūkis – priversti Jus nustatyti ir pranešti apie unikalius savo įmonės privalumus ir pranašumus, kad galėtumėte sukurti savo darbdavio prekės ženklo pasiūlymą. Žinoma, norint sukurti unikalų vertės pasiūlymą, svarbu žinoti, kas svarbu Jūsų tikslinei grupei ir ko ji ieško darbdavyje, taip pat, kas iš tiesų esate kaip prekės ženklas ir kaip išsiskiriate iš konkurentų. Tada galėsite pritaikyti savo žinutes ir komunikaciją.
Klausimai, apie kuriuos turėtumėte pagalvoti, norėdami patobulinti EVP:
3| Nuosekli kandidatų ir darbuotojų patirtis
Nuosekli kandidatų ir darbuotojų patirtis – tai tendencija, kuri reikalauja Jūsų dedamų pastangų, kad suderintumėte įvairius įdarbinimo proceso taškus. Organizacijos, kurios teikia pirmenybę kandidatų patirčiai, ne tik pritraukia geriausius talentus, bet ir susikuria geidžiamiausio darbdavio reputaciją. Įgyvendindamos tokias strategijas, kaip aiški komunikacija, vieningas prekės ženklo kūrimas, personalizavimas ir nuolatinis tobulinimas, įmonės gali sukurti teigiamą ir įsimintiną kandidatų kelionę, kuri išskiria jas konkurencingoje darbo rinkoje.
Klausimai, kuriuos turėtumėte užduoti sau apie savo įmonės naudą:
4| Diegti skaitmeninę kandidatų patirtį
Skaitmeninės kandidatų patirties diegimas – tai skaitmeninės platformos arba proceso, kuris leidžia kandidatams dalyvauti įmonės įdarbinimo procese naudojant skaitmeninius kanalus, kūrimas ir įgyvendinimas. Ši paskutinė tendencija kelia iššūkį suprasti skaitmeninio pasaulio privalumus. Vaizdo įrašai tampa vis svarbesne darbdavio prekės ženklo kūrimo priemone, ir Jūs turėtumėte būti viena iš įmonių, kurios naudosis vaizdo įrašais, kad sukurtų patrauklų turinį, kuris sulauktų atgarsio jūsų tikslinėje auditorijoje.
Keletas klausimų, kuriuos turėtumėte apsvarstyti dėl savo skaitmeninės strategijos: