Šiuolaikinių darbdavių misija tampa sukurti darbuotojų poreikius atitinkantį papildomų verčių krepšelį ir vis labiau sutelkti dėmesį ne tik į darbuotojų finansinę, bet ir emocinę gerovę. Vienas iš pagrindinių gerovės kūrimo veiksnių yra patirtis darbovietėje. Darbdaviams svarbu sukurti tokią organizaciją, kurioje būtų puoselėjama tvirta įmonės kultūra, užtikrinami bendradarbiavimą skatinantys kolektyvo santykiai, darbuotojai jaustųsi įvertinti ir pripažinti. Darbuotojai taip pat itin vertina darbo ir poilsio balansą bei lankstaus darbo galimybes. Ypač po pandemijos jiems tapo svarbu patiems planuoti savo darbo laiką, rinktis norimą darbo vietą bei naudotis darbdavio teikiamais technologiniais sprendimais.
Pasibaigus pandemijai, vis labiau populiarėja pozityvus organizacijų požiūris į darbuotojų psichologinę sveikatą. Todėl darbuotojams neretai siūlomi ne tik abonementai į sporto klubą, bet ir nemokamos psichologų, koučerių paslaugos, vykdomi tiek su asmeniniu, tiek su profesiniu tobulėjimu susiję mokymai.