Norint sukurti teigiamą ir patrauklią patirtį, labai svarbu suteikti kandidatams galimybę aktyviai dalyvauti įdarbinimo procese.
Viename technologijų startuolių, su kuriuo dirbau, įgyvendinome metodą, pagal kurį kandidatai galėjo pasirinkti galutinio pokalbio formatą. Vietoje tradicinės klausimų ir atsakymų sesijos kandidatams buvo suteikta galimybė pristatyti projektą, susijusį su pareigomis, į kurias jie kandidatavo, dalyvauti problemų sprendimo dirbtuvėse arba dalyvauti įprastesnio formato pokalbyje.
Šis metodas suteikė kandidatams daugiau galių, nes jie patys galėjo nuspręsti, kaip parodyti savo įgūdžius ir atitiktį pareigoms. Pavyzdžiui, vienas kandidatas, pretenduojantis į rinkodaros poziciją, nusprendė pristatyti išsamią vieno iš mūsų produktų rinkodaros strategiją. Tai ne tik pademonstravo jo strateginį mąstymą ir kūrybiškumą, bet ir mūsų produkto ir rinkos supratimą.
Ši strategija buvo veiksminga, nes leido kandidatams išnaudoti savo stipriąsias puses ir įsitraukti taip, kaip jiems patogiausia, todėl jų gebėjimai buvo įvertinti autentiškiau. Be to, tai leido mums geriau suprasti jų potencialą ir tinkamumą šiam vaidmeniui.
Niclas Schlopsna
Vadovaujantis konsultantas ir generalinis direktorius, Spectup