Kaip tobulinti darbdavio įvaizdžio istorijų pasakojimo meną
Recruitee straipsnis
Stiprus darbdavio įvaizdis yra svarbus bet kuriai įmonei
talentų pritraukimo strategijos elementas.
Sukūrę savo įmonės įvaizdį, kuris atspindi darbo vietą kaip itin geidžiamą ir papildę ją stipriomis kandidatų istorijomis, galėsite pritraukti ir įgyti geriausius talentus. Pagrindinė šio proceso dalis yra jūsų darbdavio įvaizdžio pasakojimas ir jūsų gebėjimas kurti patrauklų turinį, kuris skatina ilgalaikį susidomėjimą jūsų įmone.
Šiame straipsnyje apžvelgsime įvairius darbdavio įvaizdžio pasakojimo metodus ir strategijas, kurias galite naudoti norėdami sukurti savo įmonės įvaizdį. Perskaitę straipsnį jau turėtumėte jaustis galintys papasakoti savo prekės ženklo istoriją naujiems kandidatams ir būti tikri, kad jūsų įmonė padarė viską, ką galėjo.
Eikime prie to!
Kas yra darbdavio prekės ženklas?
Prieš pasinerdami į pasakojimo metodus ir strategijas, žengkime žingsnį atgal ir trumpai priminkime apie darbdavio įvaizdžio kūrimą . Nors darbdavio įvaizdžio pasakojimas yra darbdavio prekės ženklo dalis, tai yra du skirtingi dalykai. „Employer Brand Storytelling" yra strategija, naudojama siekiant užtikrinti, kad būtų sukurtas stiprus ir aiškus darbdavio prekės ženklas.
Ar pastebėjote, kad kai kurios įmonės yra tikri talentų magnetai ? Kai tik atsiranda darbo skelbimas, nurodytas pasirinktu rinkodaros metodu – nuo socialinių tinklų iki darbo skelbimų jų pačių svetainėje – jie net nebandydami gauna paraiškas iš geriausių talentų. Galite lažintis, kad taip nutinka ir kai kuriems jūsų konkurentams.
Dažnai taip yra dėl to, nes jie turi tvirtą darbdavio prekės ženklo kūrimo strategiją, kuri deda jiems pastangas ir paverčia juos patraukliais geriausiems kandidatams.

Taigi, kas tiksliai yra darbdavio prekės ženklo kūrimas?
Darbdavio prekės ženklas iš esmės susijęs su jūsų įmonės, kaip darbo vietos, reputacija. Jis turi dvi formas:

  • kaip kiti jus vertina kaip darbdavį;
  • kaip pristatote save kaip darbdavį.
Trumpai tariant, darbdavio prekės ženklas yra jūsų, kaip darbo vietos, reputacija ir įvaizdis. Jį formuoja tai, kaip jūsų darbuotojai jus vertina kaip darbdavį, kaip kandidatai mato jus kaip potencialią darbo vietą ir kokią žinutę ar istoriją apie save pasakojate visuomenei.
Šią istoriją formuoja šie veiksniai:

Asmenybė
Balsas ir požiūris
Misija
Vertybės
Patirtis
Jūsų darbdavio prekės ženklas kuriamas ir uždirbamas pagal jūsų įdiegtas strategijas, pranešimus ir vidinius procesus. Jūsų, kaip darbdavio, prekės ženklas priklauso nuo to, kaip kalbatės su kandidatais ir elgiatės su darbuotojais ir apie tai, ką jie sako apie jus. Galiausiai, darbdavio prekės ženklo pasakojimas yra turinys ir informacija, kurią naudojate kurdami savo darbdavio įvaizdį. Tam reikia kruopščiai paruošto prekės ženklo pranešimų komplekto, autentiško pasakojimo, stiprios kandidato patirties ir patikimo bendravimo.

Kartu šie komponentai išsamiai pasakoja apie jūsų prekės ženklą.
Dabar, kai turime pagrindinį supratimą apie tai, kas yra darbdavio prekės ženklo kūrimas, pažiūrėkime, kodėl šie veiksmai tokie svarbūs.



Darbdavio prekės ženklo kūrimo būdai ir strategija

Istorijų pasakojimas yra vienas iš pagrindinių darbdavio prekės ženklo kūrimo metodų, patraukiančių geriausių talentų dėmesį. Kaip žmonės, mes geriausiai reaguojame į istorijas. Nuo vaikystės esame mokomi spręsti apie personažus iš pasakojimų. Tai taip pat taikoma ir prekių ženklams.

Yra daug kitų darbdavio prekės ženklo kūrimo metodų, kurie padeda sukurti stiprų įspūdį apie jūsų įmonę, tačiau pasakojimas yra pats veiksmingiausias.

Atsižvelgdami į tai, mes, „Recruitee“, tikime, kad šiai konkrečiai technikai galime paskirti visą straipsnį. Todėl čia išsamiai paaiškiname darbdavio prekės ženklo kūrimo per pasakojimus techniką.

Kodėl darbdavio prekės ženklo pasakojimas yra toks svarbus?
Pasakojimas yra vienas iš galingiausių ir efektyviausių metodų, kuriuos įmonė gali naudoti kurdama ir demonstruodama savo įvaizdį.

Įdarbinant nušlifuoti pranešimai ir ryškūs vaizdai dažniausiai yra tik atspirties taškas darbdavio komunikacijai. Nesupraskite mūsų klaidingai, mes nesakome, kad dizainas nėra svarbus, tai būtina, egzistuoja daugiau nei tik tvirtas vaizdas. Dizainas pagauna ir pritraukia akį, bet istorija padeda skirti daugiau dėmesio. Tai, kas iš tikrųjų „parduoda" jūsų įmonę kaip pageidaujamą darbo vietą, yra išsamios ir tikros istorijos, slypinčios po šia žinute.

Tačiau, kokia yra darbdavio prekės ženklo istorijos pasakojimo meno nauda? Kodėl verta skirti laiko? Stiprios darbdavio prekės ženklo pasakojimo strategijos sukūrimas ir įgyvendinimas turi daug privalumų, įskaitant:

  • tai patraukia būsimų talentų dėmesį ir įkvepia juos dirbti jūsų organizacijoje,
  • taip pat pasyvūs kandidatai pagalvoja, kad esate puiki vieta dirbti,
  • tai išskiria jus iš kitų jūsų rinkos segmento darbdavių labai unikaliu turiniu ir istorijomis,
  • geriausiems, geidžiamiausiems talentams, parodysite kodėl jiems tinkate labiau nei bet kuris kitas konkurentas,
  • sukuria aiškią įmonės viziją, tikslą ir misiją,
  • pritraukia panašiai mąstančius kandidatus, kurie jaučia ryšį su jūsų pasakojamomis istorijomis,
  • sukuria didesnę paklausą ir susidomėjimą laisvomis darbo vietomis, nereikalaujant ieškoti naujų talentų ar aktyviai juos pritraukti,
  • pateikiamos tikros darbuotojų istorijos ir atskleidžiami realaus gyvenimo pavyzdžiai, ką reiškia dirbti jūsų įmonėje.
„Employer Brand Storytelling" įsigilina į tai, kas daro įmonę autentiška, ir naudoja tikras istorijas, pasakojamas tikrų žmonių, kad atskleistų unikalų įmonės įvaizdį. Tikrų istorijų skaitymas padeda įkvėpti pasitikėjimo ir pajusti bendrą darbo aplinkos atmosferą.

Ieškoti ir kurti šias istorijas yra nepaprastai svarbu. Tačiau tai taip pat gali būti gana sudėtinga. Norint rasti ir sukurti šias patrauklias istorijas, jums reikia tinkamų žmonių šiam darbui ir tinkamos prekės ženklo pasakojimo strategijos.

Jūsų istorijos turėtų parodyti jūsų įmonę kaip herojų, atskleisti privalumus, kuriuos gali gauti kandidatai, jei jie pateiks prašymą ir jiems pasiseks.
Pavyzdžiui, galbūt vienas iš jūsų darbuotojų susidūrė su sveikatos problemomis ir nebuvo palaikomas ankstesnėje darbovietėje. Šis darbuotojas galėtų papasakoti savo istoriją, pozicionuodamas jūsų įmonę kaip didvyrį, siūlantį privačią medicininę priežiūrą ir lanksčias darbo valandas. Ši istorija bus ypač paliečianti ir sudomins tuos darbo ieškančius asmenis, kurie teikia pirmenybę šiai išmokai.
Recruitee straipsnis