Darbo jėgos tobulinimas naudojant AI
AI taip pat gali supaprastinti įvairias veiklos valdymo užduotis. Naudodamos įvairius žmogiškųjų išteklių duomenis, AI sistemos gali pateikti įžvalgas apie darbuotojų produktyvumą, nustatyti sritis, kuriose darbuotojams gali prireikti pagalbos, pagerinti veiklos vertinimus ir apskritai padėti optimizuoti organizacijos efektyvumą. Įrankiai naudoja AI, kad pateiktų atsiliepimus realiuoju laiku, nustatytų tikslus ir stebėtų pažangą, todėl veiklos valdymas tampa nuolatinis ir efektyvesnis.
Šios AI sistemos taip pat gali personalizuoti mokymosi ir tobulėjimo programas, rekomenduodamos kursus, turinį ir mokymus pagal darbuotojo pareigas, įgūdžius ir karjeros tikslus, kurdamos pritaikytus mokymosi planus, kurie padeda darbuotojams efektyviau ugdyti reikiamus įgūdžius. Be to, šios sistemos gali padėti nustatyti didelio potencialo darbuotojus ir kurti įpėdinystės planus, analizuodamos veiklos duomenis, karjeros trajektorijas ir lyderio savybes.
Mes esame gerai pasirengę ateities, kurioje AI žmogiškųjų išteklių srityje padės padaryti darbo patirtį vertingesnę darbuotojams ir darbdaviams, užtikrindama rezultatus, kad organizacijos galėtų klestėti.