Lengvas darbo įstatymų laikymasis, nepriekaištingas planavimas, sklandi integracija gamyboje
Įsivaizduokite gamybos pasaulį, kuriame be vargo laikomasi darbo teisės reikalavimų, nepriekaištingai valdomi sudėtingi pamainų planai ir sklandžiai integruojamos svarbiausios sistemos. „HRB Portal“ šią viziją paverčia realybe.

Mūsų pažangi sistema siūlo daugybę privalumų, pritaikytų būtent gamintojų poreikiams:

  • Darbo teisės laikymasis: lengvai laikykitės darbo įstatymų ir reglamentų, mažindami teisinę riziką ir užtikrindami darnią darbo aplinką.
  • Aktyvus teisės aktų lokalizavimas: administruokite neribotą juridinių asmenų, darbuotojų ir vietovių skaičių visose Baltijos šalyse, visiškai laikydamiesi vietos mokesčių ir darbo teisės aktų.
  • Puikus pamainų planavimas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę: valdymas: nepriekaištingai valdykite sudėtingus pamainų grafikus visą parą, užtikrindami optimalią aprėptį ir produktyvumą bet kuriuo metu.
  • Sujungta su ERP: integruokite savo tvarkaraščius su ERP sistemomis, supaprastindami veiklą ir sumažindami OPEX.
  • Tikslus darbo laiko ir lankomumo stebėjimas: gaukite realaus laiko įžvalgų apie darbuotojų darbo laiką ir lankomumą, kad galėtumėte priimti duomenimis pagrįstus sprendimus ir padidinti atskaitomybę.
  • Lengvas neatvykimo į darbą valdymas: efektyviai valdykite darbuotojų nebuvimą darbe, užtikrindami, kad jūsų veikla būtų sklandi net ir jiems nesant.
  • Tvirtas sveikatos ir saugos reikalavimų laikymasis: užtikrinkite, kad būtų laikomasi automatinio privalomo kiekvieno darbuotojo sveikatos patikrinimo valdymo.
  • Sudėtingas darbo užmokesčio valdymas: mūsų sistema supaprastina sudėtingą darbo užmokesčio fondo valdymą, sumažina administracinę naštą ir padidina tikslumą.
  • Išsamus mokymų valdymas: sklandžiai valdykite darbuotojų mokymo ir saugos programas, užtikrindami, kad jūsų darbuotojai turėtų įgūdžių, reikalingų tobulėjimui.
  • Efektyvus turto valdymas: optimizuokite darbinio turto paskirstymą darbuotojams, sumažindami entropiją ir chaosą, kartu maksimaliai padidindami turto kontrolę ir efektyvumą.
  • Automatizuotas įdarbinimas: automatizuota atranka: drastiškai sumažinkite įdarbinimo išlaidas, naudodamiesi mūsų automatizuotais įdarbinimo procesais, padedančiais greitai ir efektyviai rasti reikiamus talentus.
Kviečiame kartu su mumis leistis į šią permainingą kelionę. Tegul „HRB Portal“ skaitmeninė sistema įgalina jūsų gamybos verslą pasiekti naujų efektyvumo ir produktyvumo aukštumų.

Susisiekite su mumis ir sudalyvaukite įrankio demonstracijoje, tokiu būdu iš arčiau susipažindami su mažmeninės prekybos valdymo ateitimi: info@agroup.lv.

Mūsų komanda padės jums kiekviename žingsnyje!
Straipsnio autorius – mūsų partneris Agroup