Technologijos - sveikatos priežiūros sistemos varomoji jėga

Sužinokite, kaip skaitmeniniai sprendimai gali paskatinti komandinį darbą sveikatos priežiūros organizacijose
Sveikatos priežiūros sektorius susiduria su precedento neturinčiais iššūkiais. Jo pagrindas - sveikatos priežiūros darbuotojai - gydytojai, slaugytojai ir kiti sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai, nuo kurių darbo priklauso kiekvieno paciento patirtis. Per pastaruosius kelerius metus sveikatos priežiūros sektoriaus neaplenkė perdegimo krizė: darbo grafikai perkrauti, ligoninėse dažnai trūksta lovų, darbuotojams tenka laikytis naujų higienos normų ir distancijos reikalavimų.

Tokiomis aplinkybėmis, kaip niekada anksčiau, naujų technologijų diegimas yra labai svarbus siekiant užtikrinti medicinos personalo saugumą ir aukščiausią pacientų priežiūros kokybę. Darbuotojų poreikius atitinkantis pamainų planavimas ir darbo kultūros gerinimas yra pagrindiniai veiksniai, padedantys kovoti su darbuotojų nykimu.

Įrankiai geresnei darbo eigai

Sveikatos priežiūros darbuotojų kasdienis gyvenimas įtemptas - jiems reikia prieigos prie tinkamų duomenų ir veiksmingų ryšių kanalų, kad galėtų koordinuoti priežiūrą nuolat besikeičiančioje darbo aplinkoje. Turėdami tinkamus įrankius, mažiau laiko praleisdami rankinėms užduotims atlikti ir mažiau spręsdami planavimo konfliktus, darbuotojai gali sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu, ir teikti geriausią įmanomą priežiūrą savo pacientams.

Be to, siekiant gerinti priežiūros koordinavimą ir gerinti pacientų patirtį, svarbu, kad darbuotojai turėtų galimybę naudotis supaprastintais mokymo procesais ir dalytis atsiliepimais bei idėjomis.

Pavyzdys iš kasdienio gyvenimo

Per rytinę apžiūrą gydytojas gauna pranešimą apie prioritetinę paciento sveikatos užduotį į savo mobilųjį įrenginį, kuriame jis yra saugiai prisijungęs prie "Microsoft Teams". Jei jam reikia pasikonsultuoti su kitu specialistu, bet jis nežino, kas budėjo anksčiau, gali lengvai pamatyti, pavyzdžiui, šiuo metu budinčius kardiologus arba programėlėje naudoti "Shift tag" komandas ir paprašyti laisvo specialisto pasikonsultuoti ir susitarti dėl gydymo plano. Tada gydytojas iš savo mobiliojo prietaiso gali išsiųsti žinutę vyriausiajai slaugytojai, kad ši pradėtų įgyvendinti planą. Taip gydytojai sutaupo brangaus laiko.
Tuo tarpu vyriausioji slaugytoja bendradarbiauja su gydytoju ir savo įrenginyje turi įdiegusi "Helthcare" šablonus ir sąrašus. Apie šio slaugos plano vykdymą ji informuoja likusius komandos narius, kurie taip pat gali lengvai matyti įvairius atnaujinimus, susijusius su konkretaus paciento priežiūra. Naudodamasi funkcija "Lists" komanda taip pat gali organizuoti diskusijas, organizuoti darbą ir bendradarbiauti tarpusavyje, kad būtų užtikrinta koordinuota priežiūra. Naudodamiesi "Teams" funkcija "Pamainos" slaugytojai gali dalytis informacija apie laisvas pamainas ir susitarti tarpusavyje, kaip jas užpildyti. Jei pacientą numatoma išrašyti iš gydymo įstaigos, slaugytojas gali naudoti funkciją "Užduotys" ir paskirti užduotis, kurias visa slaugos komanda turi atlikti prieš tai. Ji įtraukia jas į prieš išrašymą atliekamų darbų sąrašą, užtikrindama, kad jos bus atliktos ir pacientas galės būti išrašytas iš įstaigos numatytu laiku.

Administruojanti slaugytoja yra atsakinga už užduočių peržiūrą ir išbraukimą iš darbų sąrašo. Naudodamasis "Teams" funkcija "Approvals" (patvirtinimai), administracinis slaugytojas gali siųsti prašymus, pvz. Patvirtinus užklausą, konkretus pagalbinis prietaisas pristatomas į palatą iki paciento išrašymo datos. Tuomet slaugytoja taip pat gali suplanuoti tolesnius paciento vizitus. Užsakymų funkcija "Teams" leidžia peržiūrėti skirtingų gydytojų darbo grafikus ir "Outlook" kalendoriuje rasti laisvą laiką virtualiam tolesniam paciento vizitui. Informacija apie suplanuotą virtualų vizitą, patvirtinimai ir priminimai bus automatiškai siunčiami pacientui el. paštu arba SMS žinute. Virtualaus vizito dieną pacientas gali lengvai prisijungti prie jo per interneto naršyklę bet kuriame įrenginyje.

Neatidėliotinas bendradarbiavimas

Ligoninės ar kitos gydymo įstaigos medicinos personalas nuolat juda, kad galėtų rūpintis pacientais, bendrauti ir bendradarbiauti su kitais specialistais. Turėdami vieną skaitmeninę darbo aplinką visai organizacijai, darbuotojai gali lengvai bendradarbiauti ir duoti nurodymus ar pateikti prašymus kolegoms realiuoju laiku, nepertraukdami to, ką tuo metu daro. Galimybė analizuoti darbo užduotis realiuoju laiku ir kontroliuoti savo darbo dieną turi didelį potencialą medicinos sektoriuje. Skaitmeniniai prietaisai, pritaikyti prie konkretaus darbo pobūdžio, gali pagerinti darbuotojų našumą ir produktyvumą, nes užtikrina, kad visa sveikatos priežiūros komanda dirbtų koordinuotai, nesvarbu, ar ją tuo metu skiria keli metrai, ar kilometrai.

Rūpinimasis savimi ir savo sveikata tikriausiai yra vienas iš geriausių būdų, kaip kiekvienas gali prisidėti prie sveikatos sektoriaus, tačiau ne mažiau svarbu užtikrinti, kad sveikatos priežiūros darbuotojai turėtų galimybę naudotis reikiamomis technologijomis, kad galėtų kuo efektyviau ir saugiau atlikti savo pareigas.

Sužinokite daugiau: Sprendimai sveikatos priežiūros darbuotojams | Microsoft Teams
Straipsnį parengė
"Microsoft", SmartHR partneris