Tuo atveju, jei žmogus yra naujokas nuotolino darbo srityje, gali būti lengva juo pasinaudoti. Pavyzdžiui, nuotoliniu būdu dirbantys darbuotojai gali nežinoti pareigybės aprašymo ribų arba nežinoti, kad jie neprivalo budėti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Būkite skaidrūs ir atvirai nurodykite nuotolinio darbuotojo pareigas. Jei keičiasi pareigos arba Jums reikia, kad darbuotojas būtų lankstus tam tikroje įgūdžių srityje, pasikalbėkite su juo, kad įsitikintumėte, jog jis su tuo sutinka. Tuomet, kai nuotolinis darbuotojas mano, kad jo darbas peržengia ribas, jis turėtų laisvai išreikšti savo susirūpinimą vadovams ir darbdaviams.
Bendravimas yra esminis nuotolinio darbo elementas, o tai, kiek nuotolinis darbuotojas bendrauja, gali lemti arba nutraukti darbuotojo ir darbdavio santykius. Pokalbio metu atsakykite į šiuos klausimus:
- Už kokią laiko zoną darbuotojai yra atsakingi?
- Ar visos darbo valandos yra nuotolinės, ar reikės vykti į biurą?
- Kiek lanksčios yra darbo valandos?
- Kiek bus susitikimų ir ar jie vyks nuotoliniu būdu, ar gyvai?
- Ar įmonė moka už atvykimą į gyvus susitikimus ir komandiruotes?
- Ar pareigybė išliks nuotolinė, ar bus pakeista į nenuotolinę?