2. Į skelbimą įtraukite privalomus elementusBūtinai įtraukite šiuos elementus:- Darbo pavadinimas
- Darbo vieta
- Informacija apie darbdavį
- Tobulo kandidato aprašymas
- Informacija apie darbą ir privalumus
- Kandidatavimo argumentai ir pasitikėjimo elementai
- Kandidatavimo instrukcijos arba forma
- Call-to-action: kreipkitės dabar!
2. Darbo skelbime naudokite originalius vaizdusRenkantis naudotinus vaizdus, siūlome vengti nuotraukų iš vaizdų saugyklų internete ir kiek įmanoma naudoti savo nuotraukas – pateikite savo bendradarbių, o ne modelių ar aktorių nuotraukas. Turite paprašyti jų leidimo ir paaiškinti, kaip naudosite šias nuotraukas, o tai iš pradžių gali atrodyti daug laiko reikalaujantis veiksmas.
Parodykite savo biurą, susitikimų kambarius, virtuvę, modernią darbo įrangą, biuro šunį ar ką nors kita, kas patinka Jūsų kolegoms arba kuo jie didžiuojasi. Galite naudoti telefonu darytas nuotraukas – jos suteikia skelbimui autentiškumo ir tikrų emocijų.
Neprivalote būti dizaineris. Šiuolaikiniai įdarbinimo programinės įrangos sprendimai pavyzdžiui, „Teamdash“, suteikia lengvai naudojamas integruotų įdarbinimo rinkodaros priemones, kurios Jums padės!
3. Atkreipkite dėmesį į tekstąPirmiausia – nenaudokite korporatyvinių klišių. Mažiau tikėtina, kad žmonės susidomės darbu pas darbdavį, kuris kalba per daug „korporacine kalba“. Tekstas yra vienas svarbiausių dalykų, kuriais galite išsiskirti iš konkurentų.
Rašydami darbo skelbimą prisiminkite akronimą WIIFM (what's in it for me?) – gerai žinomą pardavimų ir rinkodaros srityje. Jei potencialiems kandidatams galite atsakyti į klausimą „Kas man iš to?“, galite ir būti tikri, kad sužadinsite smalsumą. Taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį į tai, kad Jūsų pasirinkta formuluotė būtų įtraukianti ir atitiktų jūsų įmonės balso toną.
4. Skelbimą rodykite tinkamais kanalaisVien tik gerai parengto ir parašyto darbo skelbimo nepakanka. Jei gerai pažįstate savo kandidato profilį, taip pat žinote, kokiais kanalais efektyviausia jį pasiekti: jei ieškote sandėlio darbuotojo, greičiausiai jį rasite darbo skelbimuose ir „Facebook“, o ne „LinkedIn“, tačiau rinkodaros ir pardavimo pozicijas geriausiai pasieksite „LinkedIn“ ir vykdydami galvų medžioklę.
Patarimas: Įdarbinimo programinė įranga, pavyzdžiui, „Teamdash“, gali lengvai padėti stebėti kandidatų šaltinius, kad galėtumėte analizuoti rezultatus ir veiksmingiausius šaltinius įvairių tipų pozicijoms.
5. Stebėkite savo veiklos rezultatusKaip ir kitos reklamos, kai kurios darbo skelbimų reklamos atkreipia dėmesį geriau nei kitos. Stebėti skelbimo parodymus ir paspaudimus yra paprasta, tačiau galite pereiti į kitą lygį ir stebėti konversijos rodiklį nuo skelbimo peržiūros iki paraiškos užpildymo, taip pat stebėti, kuriais kanalais sulaukiama ne tik daugiausia kandidatų, bet ir daugiau kvalifikuotų kandidatų. Kituose darbo skelbimuose galite išbandyti skirtingus vaizdus, vaizdo įrašus ir formuluotes ir išsiaiškinti, kas tinka Jums ir Jūsų įmonei.
Platforma „Teamdash“ turi specialų skirtuką „Įdarbinimo efektyvumas“, kuris skirtas tam, kad sutaupytumėte laiko, kurį skirsite analizei atlikti rankiniu būdu.
Šie patarimai yra paprasti, bet veiksmingi, nes padeda kurti tikrai veikiančius darbo skelbimus ir kurti stiprų darbdavio prekės ženklą. Naudodamiesi tinkamais įrankiais ir programine įranga galite sukurti skelbimus, kuriais galėsite didžiuotis ir kurie leis Jums išsiskirti.