Šį tekstą vertė „SmartHR Partners“ komanda. Originalus straipsnis čia.
Darbuotojai, dirbantys ne visą darbo dieną: privalumai ir trūkumai
Nemaža dalis organizacijų daugelį metų buvo nusiteikę priešiškai darbui nuotoliniu būdu, manydamos, kad daugelis pozicijų negali būti pritaikytos darbui iš namų. Tačiau, kai prasidėjo COVID-19, visi suprato nuotolinio darbo privalumus. Per vieną naktį tūkstančiai darbuotojų perėjo pradėjo dirbti nuotoliniu, nes įmonės sukūrė tokio darbo planus. Dėl šio pokyčio iškilo naujas klausimas: Ko tiksliai reikia iš darbuotojų?
Šiuo metu darbdaviai ieškodami darbuotojų, svarsto ne tik apie nuotoliu ir gyvai dirbančiųjų, bet ir apie visą / ne visą darbo dieną dirbančių žmonių privalumus ir trūkumus. Daugeliui pozicijų, kurioms, kaip manyta, buvo būtina dirbti biure, to jau nebereikia., tad reiktų iš naujo įvertinti ir visą / ne visą darbo dieną liečiančius aspektus. Tai ypač aktualu mažoms įmonėms, kurioms sunku pritraukti ir išlaikyti talentingiausius darbuotojus.

Jei ruošiatės samdyti naujus darbuotojus ir tuo pačiu metu kontroliuoti savo finansinius rezultatus, apsvarstykite, kurioms pareigoms atlikti reikia darbuotojo, dirbančio visą darbo dieną, o kurioms pozicijoms gali būti skirta ne visa darbo diena. Štai viskas, ką reikia žinoti apie darbą visą ir ne visą darbo dieną.
Darbuotojai, dirbantys visą ar ne visą darbo dieną – kas geriau?

Ar geriausia samdyti visą, ar ne visą darbo dieną dirbantį darbuotoją, priklauso nuo Jūsų verslo. Jei nesate tikri, kiek valandų per savaitę reikia darbui atlikti, galbūt geriau pradėti nuo laikinų arba ne visą darbo dieną dirbančių darbuotojų, nes jie dirba mažiau valandų ir kainuoja mažiau pinigų. Kai turėsite įsivaizduojamą ne visą darbo dieną dirbančių darbuotojų išdirbį savo įmonėje, turėtų būti lengviau įvertinti, ar Jums tikrai reikia žmogaus, kuris dirbtų 40 ar daugiau valandų per savaitę.
Neringa Starkovaitė
Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė