Kad suprastumėte, kokios metrikos bus ypač svarbios mokymui jūsų įmonėje, atlikite šiuos veiksmus:
Asinchroninių mokymų atveju, kai kurso tema yra sudėtinga ir juo siekiama pakeisti elgesį po mokymo, turėtumėte kursą suskirstyti į modulius ir stebėti, kaip besimokantieji juos įveikia. Darbuotojams prireiks šiek tiek laiko ir pastangų, kad įsisavintų ir išlaikytų naujas žinias. Taigi, jums reikalingi tokie rodikliai: baigtų modulių skaičius, jiems skirtas laikas, testuose po kiekvieno modulio pasiekti balai ir pan. Galite pasinaudoti Kirkpatriko modeliu, kad sukurtumėte mokymo veiksmingumo vertinimo strategiją. Toliau tiksliai paaiškinsime, kokias mokymo metrikas galite įgyvendinti taikydami šį modelį ir kaip vertinti mokymą naudojant LMS.
Plačiausiai naudojamas mokymo veiksmingumo vertinimo modelis yra Kirkpatriko modelis. Jį 1950 m. sukūrė daktaras Donaldas Kirkpatrikas, buvęs Amerikos mokymo ir plėtros draugijos (ASTD) prezidentas. Šis modelis leidžia objektyviai įvertinti mokymo programą ir parodo jos vertę verslui.
Atidžiau apžvelkime keturis Kirkpatriko modelio lygius
Ši mokymo metrika buvo naudojama „HealthHelp“ darbuotojų, dirbančių sveikatos priežiūros paslaugų naudojimo valdymo srityje, mokymo pabaigoje. Apklausa parodė, kad naujai apmokyti darbuotojai pradėjo jaustis daug geriau pasirengę, o jų pasirengimas darbui iki šiol padidėjo nuo 80 % iki 87,5 %.
Šiame lygyje vertinamas žinių, įgūdžių ir požiūrio padidėjimas po mokymų. Ar darbuotojai išmoko tai, kas buvo planuota? Ką jie įgijo iš kursų?
Naudingas patarimas: jei nuo kurso priskyrimo praėjo daug laiko, tačiau naudotojų pažanga lėta, neignoruokite to. Galbūt darbuotojams trūksta motyvacijos mokytis. Pirmiausia turite išsiaiškinti, kodėl jie nesidomi mokymusi. Norėdami išsiaiškinti priežastį, galite atlikti LMS apklausą.
Naudingas patarimas: peržiūrėkite atsakymų suskirstymo metriką, kad pamatytumėte informaciją apie vidutinį balą ir naudotojų atsakymus į kiekvieną klausimą. Jei pastebėjote, kad daug naudotojų į tą patį klausimą atsakė neteisingai, turite įsitikinti, kad jūsų testo užduoties apibrėžtis yra aiški. Jei ji yra tinkama, peržiūrėkite kurso turinį - galbūt tema nebuvo pakankamai aiškiai paaiškinta.
LTEM 1-5 etapai priklauso mokymosi daliai, o 7-8 etapai - mokymosi rezultatams darbo procese. Šis modelis nagrinėja įvairių veiksnių tinkamumą kiekviename iš etapų ir gali būti labai naudingas kaip mokymo planavimo priemonė.
Turėtumėte sužinoti, kuo skiriasi šie atvejai, ir suprasti, kodėl mokymas pasiteisina arba nepasiteisina konkrečiam asmeniui. Sėkmės atvejų metodas naudingas siekiant aptikti organizacijoje esančius veiksnius, kurie palengvina gerų rezultatų pasiekimą arba lemia prastus rezultatus.