„Telia“
Organizacija pabrėžia, jog darbuotojų emocinė gerovė yra labai svarbi, todėl nuosekliai įgyvendina darbuotojų emocinės gerovės programą.
Be draugiškos ir įtraukios darbo aplinkos kūrimo bei daugelio kitų dalykų, ji apima mokymų, paskaitų ir seminarų emocinės gerovės klausimais darbuotojams organizavimą. Be to, neseniai startavo ir gerų atsiliepimų jau spėjusi sulaukti emocinės gerovės ambasadorių iniciatyva.
Emocinės gerovės ambasadoriai – tai „Telia“ darbuotojai - savanoriai, kurie baigė psichoterapeutų vedamus emocinės gerovės ir psichologinio konsultavimo pagrindų mokymus. Šie kursai darbuotojams suteikia gebėjimą lengviau pastebėti kolegas, kurie galbūt susiduria su psichologiniais sunkumais, jaučia nerimą ar paprasčiausiai turi poreikį išsikalbėti. Apmokyti darbuotojai gali išklausyti kolegas, patarti ir nukreipti profesionalios pagalbos link, esant sudėtingesnėms situacijoms. Be to, ši gerovės ambasadorių komanda toliau plėtoja emocinės gerovės temą organizacijoje ir imtasi prevencinių iniciatyvų.
Organizacijos teigimu, emocinei gerovei taip pat labai svarbu ir galimybė darbe neapsiriboti vien darbinėmis veiklomis, realizuoti savo idėjas, atrasti prasmingų pomėgių, turėti galimybę bendrauti su bendraminčiais. Dėl to „Telia“ palaiko ir skatina „Culture Hubs“ platformą, kurios esmė – sudaryti sąlygas burtis bendrų pomėgių ar idėjų vienijamoms kolegų bendruomenėms (Hub‘ams).
Prie tokių bendruomenių darbuotojai gali prisijungti arba patys imtis jas burti, nepriklausomai nuo to, kokias pozicijas bendrovėje užima, kokiame padalinyje ar mieste dirba. Skaitymas, bėgiojimas, važinėjimas dviračiais, sportas, protmūšiai, strateginiai stalo žaidimai, dainavimas, šokiai, ekologiškas gyvenimo būdas – visa tai gali tapti gera priežastimi susiburti, sutikti naujų žmonių, pasidalinti patirtimis, sugeneruoti įdomių idėjų.