Darbuotojų įsitraukimo didinimo strategijos šiuolaikinėje darbo vietoje
„Social Seeder“ straipsnis
Sveiki, pažangiai mąstantys žmogiškųjų išteklių vadovai! Pasaulyje, kuriame darbo vieta nuolat tobulėja, labai svarbu būti priekyje. Panagrinėkime, kaip galite skatinti įsitraukimo kultūrą, kuri ne tik išlaikytų talentus, bet ir skatintų produktyvumą bei pasitenkinimą.
Darbuotojų įsitraukimo sąvoka

Darbuotojų įsitraukimas – tai emocinis darbuotojo įsipareigojimas organizacijai ir jos tikslams. Įsitraukę darbuotojai yra entuziastingi, motyvuoti ir atsidavę. Tačiau tik 20 % darbuotojų visame pasaulyje atitinka šį apibūdinimą. Atėjo laikas tai pakeisti.

Investicijų į darbuotojų įsitraukimą vertė

Štai kodėl darbuotojų įsitraukimo prioritetas keičia žaidimo taisykles:

1. Klientų pasitenkinimas: Įsitraukę darbuotojai teikia išskirtines klientų aptarnavimo paslaugas, didindami bendrą pasitenkinimą ir lojalumą.

2. Talentų pritraukimas: Jūsų komanda tampa geriausiais jūsų advokatais, pritraukiančiais talentingiausius darbuotojus dėl savo teigiamos patirties.

3. Darbuotojų išlaikymas: Didelis įsitraukimas gerokai sumažina darbuotojų kaitą, todėl sutaupoma įdarbinimo ir mokymo išlaidų.

4. Didesnis produktyvumas: Įsitraukę darbuotojai yra iki 51 % produktyvesni.

5. Didesnis pelningumas: Įmonių, kuriose dirba įsitraukę darbuotojai, pelningumas yra 21 % didesnis, o neatvykimo į darbą atvejų – 41 % mažiau.

Naujos realybės priėmimas: hibridinis darbas ir talentų trūkumas

Artėjant 2024 m., hibridiniai darbo modeliai tapo standartu, o konkurencija dėl talentingiausių darbuotojų yra arši. Štai kaip veiksmingai įtraukti darbuotojus į šią naują aplinką.

Pagrindinės darbuotojų įsitraukimo didinimo strategijos

1. Autentiškas tikslas. Darbuotojai savo darbe ieško prasmės. Užtikrinkite, kad jūsų įmonės misija būtų aiški, autentiška ir giliai rezonuotų su jūsų komanda. Įtraukite darbuotojus į šio tikslo formavimą, kad gerokai padidintumėte įsitraukimą.

2. Tvarumas, bet ne „žaliasis“ plovimas atsiperka. Mūsų tyrimai rodo, kad bendradarbiai vertina pastangas kurti geresnę aplinką, o šios iniciatyvos taip pat padeda pritraukti bendradarbius.

3. Mišrūs darbo modeliai. Lankstumas yra būtinas. Pasiūlykite hibridinį modelį, kuriame derinamas nuotolinis darbas ir darbas biure, atsižvelgiant į individualius pageidavimus. Toks požiūris palaiko darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą ir didina pasitenkinimą darbu.

4. Besikeičiantys vadovavimo stiliai. Šiuolaikinis vadovavimas reikalauja autentiškumo, pažeidžiamumo ir empatijos. Vadovai turėtų kurti pasitikėjimą, atvirai bendrauti ir rodyti nuoširdų rūpestį savo komandos gerove. Pripažinkite ir ugdykite naujus lyderius, iškilusius sudėtingu laikotarpiu.

5. Prisitaikymas prie hibridinės darbo aplinkos. Hibridinis darbas yra čia ir toliau. Palaikykite atvirą bendravimą, ugdykite bendruomeniškumo jausmą ir užtikrinkite, kad kiekvienas turėtų įrankius ir išteklius, reikalingus sėkmei pasiekti, nesvarbu, ar dirbtų nuotoliniu būdu, ar biure.

6. Talentų trūkumo įveikimas. Šiuolaikinėje konkurencingoje darbo rinkoje labai svarbu išlaikyti geriausius talentus ir pritraukti naujų darbuotojų. Įsitraukę darbuotojai yra mažiau linkę išeiti, o jų teigiama patirtis pritraukia potencialius kandidatus. Sukurkite patrauklią darbo aplinką, kad išsiskirtų kaip patrauklus darbdavys.

Išvados

Darbuotojų įsitraukimas peržengia personalo skyriaus ribas – tai visos organizacijos misija. Sutelkę dėmesį į autentišką tikslą, lanksčius darbo modelius ir empatišką vadovavimą, galite padidinti įsitraukimą ir klestėti šiuolaikinėje darbo vietoje. Kurkime ateitį, kurioje darbas bus ne tik darbas, bet ir visus tenkinanti bei įkvepianti patirtis.
Tai – „Social Seeder“ straipsnis