GEN Z karta
Kaip pritraukti ir išlaikyti ateities darbuotojus?

2025 m. vasario 25 d. kviečiame į „SmartHR Partners“ seminarą „Z karta: kaip pritraukti ir išlaikyti ateities darbuotojus“


Supraskite, kas motyvuoja Z kartą - technologijos, inovacijos, lankstumas, įskaitant darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą, įvairovė ir įtrauki aplinka, atvirumas, asmeninis augimas, socialinė atsakomybė ir karjeros vystymasis. Sužinokite, kaip veiksmingai bendrauti su šia karta ir skatinti gerą skirtingų kartų bendravimą.

Seminare bus nagrinėjamos šios temos:
  • Darbo pasiūlymų pritaikymas Z kartai
  • Bendravimo kanalų pasirinkimas
  • „balso tono“ ir organizacijos vertybių apibrėžimas pagal kandidatų suvokimą
  • įdarbinimo strategijos (socialinės žiniasklaidos naudojimas, interaktyvūs metodai, grįžtamasis ryšys ir proceso skaidrumas)
  • grįžtamasis ryšys
  • Z kartos darbuotojų motyvacijos ištekliai
  • Z kartos įgūdžių ugdymas bendradarbiaujant su kitomis kartomis

✉️ Užsiprenumeruokite „SmartHR Partners“ naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausios informacijos apie šį ir kitus mūsų renginius!
Seminaro programa
2025 02 25
12:30 – 12:35
12:30 – 12:35
Sveiki atvykę!
Seminaro moderatorius
Denis Tarasenkov, klientų partneris, Manpower
12:35 – 13:05
12:35 – 13:05
Z karta: kaip pritraukti ir išlaikyti ateities darbuotojus
Tarptautinėje norvegų įmonėje „Reitan Convenience Lithuania“ dirba net keturios kartos – nuo 18 m. iki 76 m. amžiaus. Nuolat sulaukiame užklausų iš 16 – mečių, kurie nori prisijungti, ypač prie „Caffeine“ tinklo, vadinančių save „Caffeine“ karta – nuoširdžiai džiugina jaunosios auditorijos susidomėjimas mūsų organizacija ir noru prisijungti.

Kaip pritraukti, sudominti ir išlaikyti jaunąją kartą – pasidalinsiu realiomis istorijomis, mūsų įmonės patirtimi ir įžvalgomis.
13:05 – 13:35
13:05 – 13:35
GenZ darbo rinkoje: kaip pritraukti jaunąją kartą?
Rita Karavaitienė, marketingo vadovė, CV online
Ar tikrai pažįstate GenZ kartą? Ar tikrai žinote, kas jiems svarbu ieškant darbo? Kaip jie save mato darbo rinkoje? Kokių siekių turi? Pasižiūrėkime į GenZ atidžiau, nes tik gerai juos pažindami, žinosime, ne tik, kaip juos pritraukti, bet ir kaip įgalinti jų potencialą.

Pranešimo metu nagrinėsime, kaip įmonės gali geriau suprasti ir prisitaikyti prie GenZ kartos darbuotojų poreikių ir lūkesčių. Aptarsime šios kartos bruožus, jų darbo paieškos įpročius, vertybes ir motyvaciją. Susipažinę su GenZ ypatumais, pamodeliuosime, kaip efektyviai įtraukti šią kartą į darbo rinką.
13:35 – 14:05
13:35 – 14:05
Kūdikio bumo, X, Y ir Z kartų skirtumai
Jovita Bunkartaitė, personalo atrankų partnerė
Temos pagrindinės dalys:
  • Kas yra karta ir kaip jos skirstomos?
  • Kuo pasižymi Kūdikio bumo, X ir Y kartos?
  • Kuo pasižymi Z karta?
  • Naujausi atlikti moksliniai tyrimai apie Z kartą.
  • Praktiniai pastebėjimai.
14:05 – 14:30
14:05 – 14:30
Kavos pertrauka
14:30 – 15:00
14:30 – 15:00
Z karta banke: kaip pritraukti jaunus talentus į patikimą ir stabilų sektorių
Vitalija Kolisova, SEB grupės paslaugų centro darbdavio įvaizdžio vadovė
Kaip pritraukti Z kartą į bankų sektorių, kuriame dominuoja patirtis ir stabilumas, tačiau kartu užtikrinti inovacijas, mokymosi kultūrą ir darbo bei asmeninio gyvenimo pusiausvyrą? Aptarsiu, kaip subalansuoti šiuos aspektus, kad pasiektume tiek patyrusius specialistus, tiek naują, ambicingą kartą.
15:00 – 15:30
15:00 – 15:30
Kartų harmonija: bendradarbiavimas be konfliktų
Stanislav Karmyšov, jaunimo darbuotojas, neformalaus ugdymo specialistas
Šiandienos darbo vietose susitinka kelios skirtingos kartos – Baby Boomeriai, Millennials ir Gen Z. Nors kiekviena karta turi savo vertybes, darbo įpročius ir komunikacijos būdus, dažnai susiduriame su nesusikalbėjimu, kuris virsta konfliktu. Kodėl taip nutinka? Kodėl Millennials ir Gen Z neretai susiduria su sunkumais dirbdami komandoje?

Šiame seminare nagrinėsiu, kas slypi už kartų nesutarimų, kaip vietoj skirtumų matyti panašumus bei kaip fasilituoti bendradarbiavimą tarp skirtingų amžiaus grupių. Sužinosite, kaip sukurti darnią ir produktyvią komandą, kurioje visi jaustųsi vertinami ir suprasti.
Seminaro kaina:

117 EUR + PVM
Nuotolinio bilieto kaina 77 EUR + PVM
Įskaitant skanius užkandžius ir desertus, puikų vyną, kokybišką kavą. Bendravimo pertrauka ir diskusijos su kolegomis iš žmogiškųjų išteklių sektoriaus, taip pat seminarų pristatymai po renginio.
Seminaras vyks:

Gedimino pr. 20,

„Workland Gedimino“


+370 52 07 3111

gedimino@wrkland.com

Naujausi „SmartHR Partners“ straipsniai