7 patarimai, kaip žmogiškieji ištekliai galėtų formuoti į klientų patirtį orientuotą komandą
Rinka palaipsniui pereina prie orientacijos į klientą, o klientai pradeda reikalauti daugiau dėmesio ir teigiamos aptarnavimo patirties.

Dabar klientai tikisi, kad žinosite, ką reikia padaryti, bendrausite ir įgyvendinsite sprendimus su minimaliomis jų pastangomis, atsižvelgsite į visus, net ir nereikšmingus, sunkumus, su kuriais jie susiduria.

Tačiau pasiekti į klientus orientuotą samdos metodą neįmanoma nesukūrus į klientus orientuotos komandos.

Štai kaip Jums, kaip žmogiškųjų išteklių specialistui, tai pavyks įgyvendinti:
Kiekvienai organizacijai labai svarbu ugdyti darbuotojus, kurie supranta klientus ir teikia jiems pirmenybę. Tai patinka klientams ir gali sumažinti klientų kaitos rodiklį.

Pradėkite nuo į klientų poreikius orientuoto įdarbinimo prioriteto ir išmokykite naujus darbuotojus, kaip užtikrinti gerą klientų patirtį. Rinkite klientų atsiliepimus, kad pagerintumėte aptarnavimą, ir aprūpinkite juos svarbiausiomis priemonėmis didesniam produktyvumui užtikrinti. Galiausiai, laimingi darbuotojai yra produktyvūs darbuotojai. Apdovanokite ir pripažinkite gerai dirbančius darbuotojus.
Straipsnį vertė „SmartHR Partners“ komanda. Originalų tekstą galite rasti čia.
Neringa Starkovaitė
Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė