Vis dar verta naudoti tradicinius įdarbinimo metodus
Ateitis įdarbinimo srityje neleis visiškai pamiršti tradicinių metodų. Toliau išvardytus tradicinius metodus vis dar verta naudoti.
Darbo skelbimų platformos. Daugelis ieškančiųjų darbo naudojasi „LinkedIn“ darbo paieškos paslaugomis, taip pat tokiomis svetainėmis kaip „Monster“, „Google Jobs“ ir „Indeed“. Šiose platformose toliau skelbkite savo darbo skelbimus ir aprašymus – tikėtina, kad sulauksite daug potencialių kandidatų.
Aukštųjų mokyklų darbo mugės. Daugelis studentų nori įsidarbinti iš karto baigę studijas, todėl aukštųjų mokyklų darbo mugės yra puikus būdas įdarbinti darbuotojus. Užsiregistruoti į šiuos renginius paprastai nesudėtinga: susisiekite su mugės organizatoriais, sumokėkite registracijos mokestį ir pateikite visą reikiamą informaciją. Pasirodykite su brošiūromis ir vizitinėmis kortelėmis, kad supažindintumėte kandidatus į darbą ir suteiktumėte jiems galimybę susisiekti su Jumis. Renginio metu atlikite trumpus pokalbius su kandidatais, kurie atrodo potencialiai tinkami. Užsirašykite pastabas, suteikite kandidatams erdvės užduoti klausimus, gaukite jų kontaktinę informaciją, paaiškinkite tolesnius veiksmus ir imkitės tolesnių veiksmų. Palyginkite ir sugretinkite kandidatus, su kuriais bendravote, kad surastumėte geriausiai tinkančius jūsų laisvoms pareigoms.
Svetainės karjeros puslapis. Daugelio įmonių interneto svetainėse esantys puslapiai „Karjera“ arba „Darbas su mumis“ gali sudominti žmones, kurie kitu atveju galbūt neieškotų darbo. Galbūt kas nors, kam jau patinka Jūsų organizacija, pamatys, kad turite laisvą darbo vietą, ir supras, kad norėtų pas Jus dirbti. O gal kas nors, šiuo metu ieškantis darbo, užklys į Jūsų svetainę ir iš karto pastebės nuorodą į laisvas darbo vietas. Bet kuriuo atveju potencialių klientų sulauksite iš tos pačios vietos, kurioje žmonės gali sužinoti viską apie Jūsų verslą.
Vidinė reklama. Žmonės, šiuo metu dirbantys Jūsų organizacijoje, gali būti lygiai taip pat tinkami visoms šiuo metu esančioms laisvoms darbo vietoms, kaip ir žmonės, dirbantys už jos ribų. Nurodykite geriausius savo darbuotojus, nustatykite, kurie iš jų gali būti pasirengę kilti į aukštesnes pareigas organizacijoje, ir paklauskite jų, ar jie norėtų kandidatuoti. Jei taip, kaip įprasta, surenkite pokalbius ir pasirinkite geriausią kandidatą. Sutaupysite nemažai laiko ir pinigų įdarbinimo procesui, nes vidaus darbuotojas jau daug ką žinos.
Įdarbinimas tada, dabar ir visada
Šiuolaikinės technologijos neabejotinai gerina įdarbinimo procesą, tačiau daugelis tradicinių metodų išlieka tokie pat naudingi. Derindami senuosius ir naujuosius metodus galite geriausiai rasti aukščiausios kokybės kandidatų į darbą. Jei vienas iš šiame sąraše nurodytų metodų nepasiteisins, galėsite lengvai pereiti prie kitų.