...ir naujausią informaciją apie žmogiškųjų išteklių renginius bei kitą veiklą!
Įdarbinimo efektyvumo didinimas: „Acme Grupe“ patirtis su „Teamdash“
Naujos kandidatų stebėjimo sistemos (ATS) įdiegimas gali būti permainingas žingsnis bet kuriai organizacijai, o „Acme Grupe“ patirtis su „Teamdash“ yra to įrodymas.
Kaip pirmoji įmonės kandidatų stebėjimo sistema (ATS), „Teamdash“ padėjo pagerinti atrankos procesą, padarant jį efektyvesnį ir skaidresnį tiek atrankos specialistams, tiek samdos vadovams, tiek kandidatams.
„Acme Grupė“ – dinamiška įmonių grupė, veikianti Baltijos regione ir apimanti įvairias verslo sritis: technologijų platinimą, atsinaujinančiosios energijos projektus, nekilnojamojo turto vystymą, filmų gamybą ir platinimą. Šiuo metu grupėje dirba daugiau nei 400 darbuotojų, o jai priklauso net 31 skirtinga įmonė.
Šiame atvejo tyrime nagrinėjame „Acme Grupės“ patirtį – nuo pradinio įdarbinimo valdymo sistemos (ATS) diegimo iki pasiektos apčiuopiamos naudos. Aptariame kylančius iššūkius ir vertingas pamokas, išmoktas šiame procese.
Apie įdarbinimo procesus bei visos grupės ATS diegimą kalbėjomės su „Acme Grupės“ talentų paieškos vadove Ala Bačinina.
Kiek laiko užtruko „Teamdash“ diegimas „Acme Grupe“?
„Teamdash“ yra debesų pagrindu veikianti programinė įranga, todėl pradėti dirbti buvo lengva ir greita. Peržiūrėję kelis galimus sprendimus, pasirinkome „Teamdash“ kaip paslaugų teikėją ir sukūrėme paskyrą. Po trumpo įvadinio pokalbio su klientų aptarnavimo vadybininku buvome pasirengę pradėti naudotis mūsų naująja ATS sistema. Stipresnis darbdavio įvaizdis – patrauklūs darbo skelbimai, kurie sukuria teigiamą darbdavio įvaizdį ir atspindi mūsų vidinę kultūrą
Šiuo metu dirbame prie kai kurių integracijų su mūsų naudojamomis sistemomis, tačiau jau greitai sukūrėme integraciją su mūsų karjeros puslapiu.
Kokie buvo pagrindiniai iššūkiai diegiant ir pritaikant „Teamdash“?
„Teamdash“ yra pirmoji mūsų naudota ATS sistema, nes anksčiau neturėjome jokios kandidatų sekimo sistemos. Tačiau poreikis tokiai sistemai buvo akivaizdus, ir mūsų vadovai bei aukščiausio lygio vadovai šią inovaciją priėmė labai palankiai.
Vieningos sistemos naudojimo ir nuoseklių principų įdiegimas įdarbinimo komandai buvo vienas iš pagrindinių iššūkių, su kuriais susidūrėme. Taip pat prireikė šiek tiek laiko, kad įgyvendintume mūsų dizaino principus ir prekinį įvaizdį (CVI) visuose skelbimuose.
„Acme Grupės“ darbo skelbimai apima tiek nuotraukas, tiek vaizdo įrašus, kad kandidatams suteiktų autentišką įmonės vaizdą.
Kaip vertinate savo patirtį su „Teamdash“?
Mes pristatėme sistemą visiems įdarbinimo vadovams per susirinkimą ir pateikėme trumpą jos galimybių demonstraciją. Iš mano pokalbių su įdarbinimo vadovais matyti, kad jie vertina sistemą labai teigiamai; ji yra gana intuityvi, o „riboti vartotojai“ turi apribotas prieigos teises, kas padeda išvengti tokių problemų kaip duomenų ištrynimas, perrašymas ar neteisingas jų saugojimas projekte. Dažniausia problema – pamirštas slaptažodis 🙂.
Įdarbinimo komandai darbas su kandidatų sekimo sistema, kaip „Teamdash“, tikrai reikalauja mokymų, bendrų naudojimo principų suderinimo ir aiškios darbo proceso nustatymo arba turėjimo.
Sistema nuolat atnaujinama, o naujos funkcijos pristatomos dažnai, todėl turime dalintis šiomis naujovėmis su komanda, kad visi galėtų pilnai išnaudoti ATS galimybes ir palengvinti savo darbą. Norėčiau išreikšti pagarbą „Teamdash“ pagalbos komandai, nes jie visada greitai atsako į klausimus ir mielai pristato bei paaiškina naujas funkcijas. Ypatingai dėkoju Triin už jos šiltą pagalbą!
Kokie yra didžiausi privalumai, kuriuos „Acme Grupė“ patyrė naudodama „Teamdash“?
Didžiausi privalumai, kuriuos mes pastebėjome naudodami „Teamdash“, yra šie:
Vieninga kandidatų duomenų bazė, leidžianti įdarbinimo specialistams pasiekti visą talentų bazę ir gauti daugiau kvalifikuotų kandidatų.
Pagerėjusi vidinė komunikacija – viskas yra suvienyta ir lengvai pasidalijama su kitais įdarbinimo specialistais ir vadybininkais.
Laiko taupymas dėl automatizavimo – automatizuojame kai kuriuos el. laiškus, atsakymus kandidatams, taip pat galimybę lengvai organizuoti susitikimus su keliais kandidatais vietoj to, kad kiekvieną kartą reikėtų skambinti kiekvienam atskirai.
Stipresnė darbdavio įvaizdis – patrauklūs darbo skelbimai, kurie sukuria teigiamą darbdavio įvaizdį ir atspindi mūsų vidinę kultūrą.
GDPR atitiktis, automatinis profilių anonimizavimas, sutikimai dėl duomenų tvarkymo ir visi kiti aspektai, užtikrinantys atitiktį.
Galimybė lengvai peržiūrėti statistiką ir optimizuoti mūsų procesus remiantis duomenimis.
Kokius pagrindinius įdarbinimo rodiklius sekate?
Mes sekame tokius pagrindinius įdarbinimo rodiklius kaip „Time to Hire“ (laikas nuo paraiškos pateikimo iki priėmimo) iš įvairių perspektyvų. Taip pat stebime kandidatų srautus, kad galėtume matyti, iš kokių šaltinių atvyksta geriausi kandidatai. Be to, sekame atvirų ir uždarytų įdarbinimų skaičių pagal įmonę, įdarbinimo specialistą, poziciją ir panašiai. Galiausiai, renkamės ir analizuoja atmestų kandidatų statistiką.
Dauguma mūsų klausimų buvo apie tai, kaip optimaliai naudoti visus analizės ir statistikos įrankius, todėl suplanavome atskirą susitikimą su klientų aptarnavimo komanda, kurio metu buvo atsakyta į visus mūsų atvirus klausimus.
Kaip likusi komanda vertina Teamdash sistemą?
Dauguma turi palankią nuomonę; sistema yra patogi naudoti, ir net ribotiems vartotojams, kokie yra dauguma mūsų samdos vadovų, ji nesukelia didelių problemų. Kai kurie vadovai dabar staiga tapo labai įsitraukę – jie gali matyti visus kandidatus, stebėti jų statusą, kiek kandidatų buvo peržiūrėta, kurie atmesti ir kodėl. Jie gali vertinti, komentuoti ir pan. Taigi, ta dalis atrankos specialistų darbo, kuri anksčiau buvo nematoma vadovams, dabar yra skaidri ir aiški, ir jie tai vertina. Žinoma, vis dar turime keletą vadovų, įpratusių dirbti „senuoju būdu“, pavyzdžiui, gauti CV el. paštu, tačiau palaipsniui nuo to atsitraukiame.
“
Taigi, ta dalis atrankos specialisto darbo, kuri anksčiau buvo nematoma vadovams, dabar yra skaidri ir aiški, ir jie tai vertina.
Kiek prieigos turi jūsų riboti vartotojai?
Atrankų specialistai naudoja „įprasto vartotojo“ funkcijas, tokias kaip darbo skelbimų kūrimas, projektai, el. pašto šablonai kandidatams, susitikimų organizavimas ir kt. Samdos vadovai turi „riboto vartotojo“ teises – jie gali peržiūrėti kandidatus, komentuoti ir perkelti juos iš vieno etapo į kitą. Kitos funkcijos yra apribotos, siekiant laikytis sutarto atrankos proceso ir neprarasti svarbios informacijos.
Ar pritaikėte „Teamdash“ savo esamiems procesams?
Viena iš mūsų pritaikymo reikmių buvo priversti „Teamdash“ prisitaikyti prie mūsų esamos rekomendacijų programos, t. y. turėti galimybę nurodyti, kas rekomendavo kandidatą, ir tai sekti. Esamas funkcijas pritaikėme šiam poreikiui. Darbo skelbimus kūrėme naudodami standartines „Teamdash“ galimybes ir sukūrėme savo komunikacijos šablonus kandidatams.
„Acme Grupė“ naudoja „Teamdash“ kaip visos grupės kandidatų stebėjimo sistemą (ATS).
Kaip „Teamdash“ integruojasi su kitomis sistemomis, kurias naudoja jūsų organizacija?
Turime integracijas su dviem karjeros puslapiais (senuoju ir naujuoju po prekės ženklo atnaujinimo) bei cvbankas.lt, kas užtruko ir reikėjo pritaikyti individualius sprendimus. Integracija su cvonline.lt buvo labai paprasta. Naudojame „LinkedIn“, tačiau neturime įmonės paskyros, todėl negalime nustatyti integracijos, tačiau naudojame „LinkedIn“ papildinį, kuris leidžia vienu paspaudimu pridėti kandidato profilį į „Teamdash“, kas yra patogu.
„Teamdash“ taip pat turi integracijas su „Microsoft Office“ (MS Teams, MS Calendar), kuriomis naudojamės, ir tai veikia patogiai.
Kaip vertinate „Teamdash“ teikiamą palaikymą ir pagalbą po įdiegimo?
Bendrai vertinu teigiamai. Komanda, ypač Triin iš klientų aptarnavimo komandos, labai noriai padeda ir randa būdus, kaip pritaikyti ir pritaikyti sistemą mūsų poreikiams.
Registruokitės nemokamai konsultacijai ir sužinokite, kaip „Teamdash“ sprendimai gali padėti jūsų organizacijai sukurti efektyvų ir sėkmingą atrankos procesą.