Ar galėtumėte pasidalinti su kokiais konkrečiais iššūkiais susidūrėte per savo karjerą ir kaip jų įveikimas padėjo augti tiek profesiniu, tiek asmeniniu lygiu?
Mano profesija susideda iš kelių dalių: renginių, komunikacijos ir mokymų. Visų jų didysis iššūkis yra amžinas tobulėjimas ir minkštųjų įgūdžių lavinimas. Renginių sritis savaime yra vienas didelis iššūkis. Per visą savo darbo praktiką neturėjau nė vieno renginio, kuris visu 100 % vyktų taip, kaip buvo suplanuotas. Šioje srityje dirba daug skirtingų partnerių, yra labai daug detalių, kurias būtina suderinti, kad renginys įvyktų sėkmingai, renginiuose itin griežti terminai. Vieną kartą esame turėję renginį, kuris priminė kalbų rašinėlius mokykloje, tema „Mano nesėkmingiausia diena“. Šiame renginyje maitintojams pridegė beveik visos žuvies porcijos, į kitą vietą nuvyko ir dėl to pas mus atvykti vėlavo renginio vedėjas, mums pamiršo pristatyti vandenį renginio svečiams, atvyko mažiau renginio asistentų, dėl ko man pačiai teko bendrauti užsienio kalba, kurios gerai nemoku, renginyje ne kartą prireikė medikų pagalbos – šis sąrašas neturi pabaigos. Ką iš tokių atvejų labai gerai išmoksti, tai kad nėra laiko sėdėti ir dejuoti, ieškoti kaltų ar skųstis gyvenimu – turi iškart imtis veiksmų. Dėl to renginių žmonės būna labai kūrybiški, puikūs problemų sprendėjai ir projektų valdytojai. Komunikacija, nors ir labai įdomi, turi itin sunkiai apibrėžiamą sėkmės receptą. Nesvarbu, kiek mokymų ar taisyklių žmonija parašytų apie tai, kaip reikia teisingai bendrauti, šioje srityje nuolat susiduriame su iššūkiais. Nėra universalių, išskaičiuojamų bendravimo sėkmės formulių. Vieną kartą buvau atsakinga už įmonės tinklalaidės kūrimą, turėdavau pakviesti svečius įrašyti pokalbį su vadovu nuotoliniu būdu. Svečias manęs paprašė perkelti įrašymo laiką, nes tą dieną jis skris ir gali nespėti. Aš visiškai nepagalvojau, kad svečias skris šios tinklalaidės įrašyti pas mano vadovą. Po to karto išmokau neskubėti daryti prielaidų, geriau kelis sykius perklausti ir pasitikslinti. Mokymų srities iššūkis yra tai, kad žmonės labai nori mokėti, bet žymiai mažiau siekia mokytis. Sunkiausia ir yra padėti atrasti motyvaciją, išlaikyti discipliną ir padėti teisingai pasirinkti mokymų metodus.