Kaip duomenys ir dirbtinis intelektas keičia šių laikų HR praktikas Žmogiškųjų išteklių pasaulis atsidūrė ant duomenų ir dirbtinio intelekto eros slenksčio. Technologijos daro perversmą HR valdyme ir kuria išmaniuosius procesus, kurie racionalizuoja veiklą ir teikia naudingų įžvalgų žmogiškųjų išteklių specialistams. Šiandienos žmogiškųjų išteklių komandų užduotis yra rasti pusiausvyrą. Viena vertus, jos gali išnaudoti duomenų ir dirbtinio intelekto galią, kad sukurtų pridėtinę vertę organizacijai. Kita vertus, jos turi išlaikyti žmogiškąjį aspektą visų savo procesų centre, derindamos technologijas ir į žmones orientuotus metodus, kad galėtų teikti geresnes HR paslaugas kandidatams ir darbuotojams. |
Augantis išmaniojo HR valdymo populiarumas
Išmanusis žmogiškųjų išteklių valdymas – tai strateginis duomenų, analitikos ir dirbtinio intelekto (DI) taikymas žmogiškuosiuose ištekliuose, siekiant pagerinti sprendimų priėmimą, supaprastinti veiklą ir sukurti geresnę darbo patirtį. Tai apima tokių technologijų, kaip mašininis mokymasis, natūralios kalbos apdorojimas ir prognostinė analizė, naudojimą siekiant automatizuoti įprastas užduotis, gauti naudingų įžvalgų ir numatyti tendencijas.
Duomenimis grindžiamas, dirbtiniu intelektu paremtas žmogiškųjų išteklių valdymas didina vidaus procesų efektyvumą ir tikslumą, taip pat padeda žmogiškųjų išteklių specialistams kurti asmeniškesnę ir patrauklesnę patirtį savo organizacijose.