Kaip „Tele2 Estonia“ naudodama „Teamdash“ sutaupė daug laiko planuodama darbo pokalbius (ir ne tik)
Įdiegus „Teamdash“ ir atnaujinus visą atrankos procesą, „Tele2 Estonia“ žmogiškųjų išteklių komanda pastebimai sutrumpino darbuotojų paieškos laiką ir, pasitelkdama integracijas bei automatizavimą, atsisakė daugybės daug laiko reikalaujančių užduočių.
Konkurencingoje telekomunikacijų pramonėje greitas ir efektyvus tinkamų talentų suradimas yra svarbi tolesnės įmonės sėkmės dalis. Žinomai telekomunikacijų bendrovei „Tele2 Estonia“, patraukliam darbdaviui Estijoje, įdarbinant darbuotojus reikėjo atlikti daug rankinių, laiko reikalaujančių užduočių, ypač kai reikėjo planuoti pokalbius dėl didelės apimties pareigų pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse.

Įdiegusi „Teamdash“ - moderniai pritaikomą atrankų valdymo sistemą (ATS) - „Tele2 Estonia“ modernizavo savo įdarbinimo procesus, sutaupydama laiko, padidindama našumą ir pagerindama tiek kandidatų, tiek įdarbintojų patirtį.

Kalbėjomės su Kerli Möldre ir Heily Voodla, „Tele2 Estonia“ personalo verslo partnerėmis, kad geriau suprastume, su kokiais iššūkiais jie susidūrė ir kaip „Teamdash“ įdiegimas jiems padėjo. „Tele2 Estonia“ personalo komanda daug dirbo, kad įdarbinimo procesas būtų kuo efektyvesnis, bet kartu asmeniškas ir išlaikytų žmogiškąjį aspektą. Kartu su „Teamdash“ diegimu komanda atliko ir kitų svarbių pakeitimų, siekdama užtikrinti, kad „Tele2 Estonia“ įdarbinimo procesas būtų veiksmingas ir duotų rezultatų.
  • Klientas: „Tele2 Estonia“
  • Pramonė: Telekomunikacijų
  • Darbuotojai: 201-500 Estijoje
  • „Teamdash“ įdiegimo metai: 2022
  • Pagrindiniai įdarbinimo iššūkiai: Didelė kandidatų apimtis, Įdarbinimas įvairioms pareigoms, pasikartojančių užduočių automatizavimo poreikis, Interviu planavimas užima daug laiko
Iššūkiai prieš įdiegiant „Teamdash“
Prieš įdiegdama „Teamdash“, „Tele2 Estonia“ naudojosi keliomis įdarbinimo platformomis. Tačiau personalo komanda susidūrė su daugybe iššūkių:
  • Rankinio planavimo sunkumai: Koordinuoti pokalbių tvarkaraščius ir tvarkyti gyvenimo aprašymus, kai kandidatų į darbo vietas yra daug. Į kai kurias darbo pozicijas visoje šalyje kartais buvo pateikta iki 600 paraiškų, todėl įvairiuose įdarbinimo etapuose reikėjo intensyviai bendrauti su kandidatais ir įdarbinimo vadovais.
  • Fragmentiškas bendravimas: Dažnai reikėdavo nuolat informuoti įdarbinimo vadovus ir gauti jų atsiliepimus apie kandidatus, todėl vėluodavo priimti sprendimus.
  • Duomenų valdymo problemos: GDPR laikymasis ir kandidatų duomenų saugumas visada buvo įmonės prioritetas, tačiau rankinis jų valdymas keliose sistemose ar šaltiniuose užimdavo daug laiko.
  • Kandidatų patirtis: Įgyvendindama komandos iniciatyvą pagerinti kandidatų patirtį, „Tele2 Estonia“ atliko pokalbius su kandidatais, kad geriau suprastų jų patirtį. Jie nustatė, kad kandidatams kartais teko per ilgai laukti grįžtamojo ryšio, o tai kėlė nerimą ir mažino kandidatų įsitraukimą.

Sprendimas ir įgyvendinimas

„Tele2 Estonia“ žmogiškųjų išteklių komanda „Teamdash“ atrado „HR Expo“ parodoje, kur pamatė programinės įrangos demonstracinę versiją ir pasinaudojo dviejų mėnesių nemokamu bandomuoju laikotarpiu. Vienu metu išbandžiusi alternatyvią ATS sistemą ir „Teamdash“, „Tele2 Estonia“ galiausiai pasirinko „Teamdash“ dėl paprastumo naudoti, nuolatinių naujų funkcijų atnaujinimų ir paleidimo bei daugybės būtinų produkto integracijų, ypač su „Microsoft“ įrankiais.

„Teamdash“ greitai tapo svarbia „Tele2 Estonia“ įdarbinimo strategijos dalimi. Pritaikiusi naują modernią ATS ir kartu peržiūrėjusi bei atnaujinusi įdarbinimo strategiją ir procesą, „Tele2 Estonia“ sugebėjo sukurti visiems dalyviams tokią įdarbinimo patirtį, kuria gali didžiuotis.

Sprendimas ir įgyvendinimas

Naudojant „Teamdash“ „Tele2 Estonia“ pokalbių planavimo procesas buvo gerokai patobulintas:

Ankstesnis „Tele2 Estonia“ pokalbių planavimo procesas buvo beveik visiškai rankinis - samdos vadovai derindavo savo veiksmus, rankiniu būdu tikrindavo ir siųsdavo kvietimus į kalendorių, per pokalbius atsakinėdavo į kandidatų klausimus ir ieškodavo tinkamo laiko pokalbiams. Kartais prireikdavo 1-2 minučių pokalbių, kad būtų suderintas tinkamas pokalbio laikas, tačiau kartais tai galėjo užtrukti iki 10-15 minučių vienam kandidatui. Jei kandidatas vairuodavo automobilį arba negalėdavo patikrinti savo kalendoriaus, pokalbiui suplanuoti galėjo prireikti net kelių skambučių ar susisiekimų.
  • Automatizuotas planavimas: „Teamdash“ naudoja iš anksto nustatytas kalendoriaus laiko vietas ir integruojasi su „Microsoft“ įrankiais, kad automatizuotų pokalbių planavimą. Kai kandidatas patenka į trumpąjį sąrašą, jis gauna automatinį el. laišką, kuriame gali rinktis iš laisvų laiko vietų, kurias iš anksto nustatė personalo atrankos specialistas arba samdos vadovas kaip „laisvus“. Tai ne tik taupo personalo atrankos specialisto laiką, bet ir suteikia kandidatams galimybę lanksčiai pasirinkti jiems patogų laiką, pagerina jų patirtį ir suteikia daugiau galimybių.
  • Atnaujinimai realiuoju laiku ir priminimai: Visi suinteresuotieji subjektai, įskaitant samdos vadovus, gauna automatinius atnaujinimus apie suplanuotus pokalbius, jų atšaukimą ar perkėlimą. Ši sistema pašalino vėlavimus ir painiavą, todėl įdarbinimo specialistai gali sutelkti dėmesį į kitus prioritetus ir užtikrinti, kad tiek kandidatai, tiek samdos vadovai būtų gerai informuoti.
„Teamdash“ naudoja iš anksto nustatytas kalendoriaus laiko vietas, kad automatizuotų pokalbių planavimą. Kai kandidatas patenka į trumpąjį sąrašą, jis gauna automatinį el. laišką, kuriame gali rinktis iš laisvų laiko vietų, kurias iš anksto nustatė personalo atrankos specialistas arba samdos vadovas kaip „laisvus“. Lengva ir veiksminga.
„Dabar, užuot bandžiusi suplanuoti pokalbį su kiekvienu kandidatu atskirai, „Teamdash“ sistemoje tiesiog pasirenku kandidatus, kuriuos noriu pakviesti į pokalbį, ir kartu išsiunčiu jiems visiems kvietimus. Kad būtų suplanuoti pokalbiai, užtenka vos kelių paspaudimų.“
Norite sužinoti, kaip „Teamdash“ gali padėti jums pasiekti panašių rezultatų?

Pagerintas bendradarbiavimas su įdarbinimo vadybininkais

„Teamdash“ taip pat padėjo užtikrinti geresnį „Tele2 Estonia“ žmogiškųjų išteklių komandos ir įdarbinimo vadybininkų bendradarbiavimą:
  • Grįžtamasis ryšys per sistemą: Dabar samdos vadovai gali peržiūrėti kandidatų profilius ir pateikti įvertinimus tiesiogiai „Teamdash“, todėl nebereikia rengti papildomų susitikimų ir prašyti komentarų. Tai pagreitina sprendimų priėmimą ir leidžia atrankos specialistams greičiau perkelti kandidatus į kitą etapą.
  • Didesnis samdos vadovų savarankiškumas: Samdos vadovams nebereikia pasikliauti atrankų specialistais, nes jie bet kada gali pasiekti informaciją apie kandidatus ir atrankos eigą „Teamdash“. Tai leidžia jiems dirbti savo laiku ir priimti sprendimus, todėl sutrumpėja laikas, per kurį reikia įdarbinti kandidatus. Kadangi atrankų specialistai gali suteikti įdarbinimo vadybininkams prieigą tik prie jiems aktualių duomenų, jie taip pat gali sutaupyti įdarbinimo vadybininkų laiko, paslėpdami projektus, kandidatus ir t. t., kurie nėra svarbūs priimant sprendimus.

Visa informacija apie kandidatus pridedama prie jų profilio. Visi komentarai ir diskusijos yra vienoje vietoje, todėl sprendimai priimami greitai ir veiksmingai.

„Didelis ačiū „Teamdash“ komandai už tai, kad sukūrė tokią išskirtinę atrankų valdymo sistemos naudojimo patirtį! Viena iš mano mėgstamiausių funkcijų yra ta, kaip lengva sklandžiai perkelti kandidatus iš vieno etapo į kitą. Tai taupo mano brangų laiką ir leidžia efektyviai valdyti visą procesą - net ir didelės apimties atrankų projektuose. Visa svarbi informacija pasiekiama akimirksniu, todėl sumažėja laiko, skirto kasdienėms užduotims atlikti, ir galime daugiau dėmesio skirti kandidatams.“ - Toomas, „Tele2 Estonia“ įdarbinimo vadovas

Geresnė kandidatų patirtis

„Tele2 Estonia“ norėjo užtikrinti, kad kandidatai dalyvautų ir būtų gerai informuoti viso atrankos proceso metu. Jie norėjo padėti kandidatams būti ramiems ir nepatirti nerimo bei laukimo, kurie paprastai susiję su darbo paieška ir varžymusi dėl laisvos darbo vietos. „Teamdash“ padėjo „Tele2 Estonia“ komandai pagerinti kandidatų patirtį:
  • Automatiniai pranešimai: Kandidatai dabar gauna automatinius pranešimus apie savo paraiškos būseną, kitus veiksmus ir atitinkamus terminus. Šis skaidrumas sumažina stresą laukiant grįžtamojo ryšio ir padeda kurti ir palaikyti „Tele2 Estonia“, kaip puikaus, organizuoto ir rūpestingo darbdavio, reputaciją.
  • DUK integracija: Į „Teamdash“ siunčiamus kvietimus į pokalbį įtraukiama nuoroda į DUK puslapį, kad kandidatai gautų atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus ir jiems nereikėtų skambinti atrankos specialistams. Šis aktyvus požiūris sutaupo daug laiko ir atrankos specialistams, ir kandidatams.

Siųskite automatinius atnaujinimus ir pranešimus kandidatams vienu metu. Naudokite su konkrečiu atrankos proceso etapu susietus trigerius, kad pranešimai būtų išsiųsti reikiamu metu.

„Turėdami visą informaciją apie kandidatus vienoje vietoje, taip pat galime lengviau pasiūlyti arba nukreipti kandidatus į kitas laisvas darbo vietas įmonėje, kur jie galėtų būti tikrai tinkami. Galime išvengti jų klausimų ar informacijos, kurią jie mums jau yra pateikę, siuntimo“ - Heily, HR partnerė @ Tele2 Estonia

Efektyvus duomenų valdymas ir atitikties užtikrinimas


„Tele2 Estonia“ labai svarbus duomenų saugumas, ypač dėl atitikties BDAR reikalavimams. „Teamdash“ padeda „Tele2 Estonia“ komandai užtikrinti, kad visi kandidatų duomenys, pokalbiai ir bendravimas būtų saugiai saugomi vienoje vietoje:

  • Visapusiškas duomenų saugumas: „Teamdash“ integruotos atitikties GDPR funkcijos suteikia „Tele2 Estonia“ ramybę žinant, kad visi kandidatų duomenys tvarkomi pagal teisės aktų reikalavimus.
  • Lengva prieiga ir stebėjimas: „Teamdash“ centralizuoja kandidatų duomenis, todėl atrankų specialistai gali greitai ir lengvai pasiekti visą reikiamą informaciją, nenaudodami atskirų failų ar platformų.
Naudodami „Teamdash“ galite būti tikri, kad visi kandidato duomenys ir sutikimo informacija atnaujinami automatiškai.
 „Įdiegę „Teamdash“ galime būti ramūs, nes žinome, kad visi mūsų duomenys yra saugūs ir atitinka BDAR reikalavimus.“ - Kerli, HR partnerė @ Tele2 Estonia

Pagrindiniai privalumai ir rezultatai

„Teamdash“ taikymas padėjo „Tele2 Estonia“ sukurti atrankų procesą, kuriuo jie gali didžiuotis - tiek atrankos specialistai, tiek samdos vadovai sutaupo brangaus laiko ir užtikrina puikią kandidatų patirtį.

  • Sutaupoma daug laiko pokalbių planavimui: Naudodama „Teamdash“ pokalbių planavimui, „Tele2 Estonia“ personalo komanda sutaupė daugybę valandų kiekvienai pozicijai. Anksčiau telefono skambučiai kandidatams užtrukdavo nuo 2-3 iki daugiau nei 10 minučių vienam kandidatui, o dabar visa planavimo komunikacija sklandžiai ir automatiškai vyksta per „Teamdash“.
  • Geresnė kandidatų patirtis: Automatiniai pranešimai informuoja kandidatus ir sumažina nerimą laukiant atnaujinimų. Kandidatai gali savarankiškai planuoti pokalbius, o tai padeda taupyti visų įdarbinimo proceso dalyvių laiką.
  • Greitesnis sprendimų priėmimas: „Teamdash“, leisdama samdos vadovams savarankiškai pasiekti informaciją apie kandidatus, teikti atsiliepimus ir planuoti pokalbius, sumažino atrankų specialistų ir samdos vadovų grįžtamąjį ryšį, taip sumažindama poreikį koordinuoti veiksmus ir padarydama procesą sklandesnį bei malonesnį tiek atrankų specialistams, tiek samdos vadovams.
  • Atitiktis BDAR ir duomenų saugumas: Visa informacija apie kandidatus saugoma vienoje vietoje, sutikimo atnaujinimai ir priminimai siunčiami automatiškai, o reikalavimų neatitinkantys kandidatų duomenys pašalinami iš sistemos. Mažiau rūpesčių ir streso įdabinimo specialistams.
Įsidiegiant „Teamdash“ ir atnaujinant savo atrankų procesus, „Tele2 Estonia“sutaupė daug komandos laiko rankinėms užduotims atlikti perleidžiant jas integracijoms ir automatizacijoms.

„Tele2 Estonia“ komanda padarė didelę pažangą siūlydama šiuolaikišką, efektyvų ir kandidatams palankų atrankų procesą.
Norite sužinoti, kaip „Teamdash“ gali padėti jums pasiekti panašių rezultatų?