Konkurencingoje telekomunikacijų pramonėje greitas ir efektyvus tinkamų talentų suradimas yra svarbi tolesnės įmonės sėkmės dalis. Žinomai telekomunikacijų bendrovei „Tele2 Estonia“, patraukliam darbdaviui Estijoje, įdarbinant darbuotojus reikėjo atlikti daug rankinių, laiko reikalaujančių užduočių, ypač kai reikėjo planuoti pokalbius dėl didelės apimties pareigų pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse.
Įdiegusi „Teamdash“ -
moderniai pritaikomą atrankų valdymo sistemą (ATS) - „Tele2 Estonia“ modernizavo savo įdarbinimo procesus, sutaupydama laiko, padidindama našumą ir pagerindama tiek kandidatų, tiek įdarbintojų patirtį.
Kalbėjomės su Kerli Möldre ir Heily Voodla, „Tele2 Estonia“ personalo verslo partnerėmis, kad geriau suprastume, su kokiais iššūkiais jie susidūrė ir kaip „Teamdash“ įdiegimas jiems padėjo. „Tele2 Estonia“ personalo komanda daug dirbo, kad įdarbinimo procesas būtų kuo efektyvesnis, bet kartu asmeniškas ir išlaikytų žmogiškąjį aspektą. Kartu su „Teamdash“ diegimu komanda atliko ir kitų svarbių pakeitimų, siekdama užtikrinti, kad „Tele2 Estonia“ įdarbinimo procesas būtų veiksmingas ir duotų rezultatų.