„HRB portal“ –
išsami platforma, skirta sklandžiai automatizuoti žmogiškųjų išteklių veiksmus ir darbo užmokesčio rezultatus vienoje skaitmeninėje aplinkoje, nepriklausomai nuo fizinės ir teisinės vietos Baltijos šalyse.
Mūsų pažangiausia sistema siūlo daugybę į mažmeninę prekybą orientuotų privalumų:
- Aktyvus teisės aktų lokalizavimas: administruokite neribotą juridinių asmenų, darbuotojų ir parduotuvių skaičių visose Baltijos šalyse, visiškai laikydamiesi vietos mokesčių ir darbo teisės aktų.
- Dokumentų apyvarta be popierinių dokumentų: atsisveikinimas su krūvomis dokumentų. „HRB portal“ skaitmenizuoja dokumentų srautus, supaprastindamas administracines užduotis ir taupydamas Jūsų laiką.
- Lengva darbuotojų kaita: darbuotojų kaitos valdymas tampa sklandus ir efektyvus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas iš tiesų svarbu – augimą.
- Sklandus darbo grafikų sudarymas: sudėtingas planavimas keliose parduotuvėse dabar optimizuotas taip, kad būtų maksimaliai efektyvus, todėl nebelieka pridėtinių išlaidų, o veiklos sudėtingumas sumažėja iki minimumo.
- Tikslus darbo laiko ir lankomumo stebėjimas: tikslus darbo laiko ir lankomumo stebėjimas: turėdami realaus laiko duomenis, galėsite geriau suprasti savo darbuotojus, o tai padės priimti pagrįstus sprendimus.
- Didelės apimties darbo užmokesčio apskaičiavimas: mūsų automatizuota darbo užmokesčio apskaičiavimo sistema be vargo susidoroja su dideliu skaičiumi Baltijos šalyse dirbančių darbuotojų, užtikrindama tikslumą ir sumažindama administracines bei klaidų sąnaudas.
- Pritaikoma darbuotojų vaidmenų klasifikacija: pritaikykite darbo užmokesčio skaičiavimus pagal konkrečius poreikius, kad galėtumėte lanksčiai prisitaikyti prie besikeičiančių aplinkybių.
- Mobiliosios technologijos: akimirksniu ir nuotoliniu būdu patvirtinkite darbuotojų neatvykimą ir buvimą, palengvindami sklandų bendravimą savo komandoje.
- Darbo teisės aktų laikymasis: be vargo laikykitės darbo teisės aktų visoje Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje, sumažindami teisinę riziką ir užtikrindami sklandų darbą.
- Momentinės duomenų įžvalgos: akimirksniu pasiekite laisvadienių statuso duomenis tiek dienomis, tiek finansine išraiška, tokiu būdu turėdami išsamią darbuotojų užimtumo ir teisinės atitikties apžvalgą.
- Supaprastinti sveikatos patikrinimai: skaitmeniniu būdu valdykite privalomus darbuotojų sveikatos patikrinimus, atsisakydami popierinių procesų ir praleistų terminų.
- Automatizuotas įdarbinimas: automatizuota įdarbinimo procedūra ženkliai sumažina įdarbinimo išlaidas ir padeda greitai ir efektyviai rasti reikiamus talentus.
- Galite pasirinkti įvairius partnerius, kad patenkintumėte konkrečius savo poreikius, arba galite pasirinkti tik „HRB Portal“, kad iš karto įgalintumėte savo kasdienę veiklą!
Susisiekite su mūsų komanda ir jau šiandien užsisakykite demonstracinę versiją, kad iš arti susipažintumėte su mažmeninės prekybos valdymo ateitimi, tiesiog susisiekę su
info@agroup.lv.
Mūsų komanda padės Jums kiekviename žingsnyje!