• Smagūs ir įdomūs faktai apie žmogiškųjų išteklių technologijas
  • Pirmoji personalo technologijų sistema atsirado 1970-aisiais
    Žmogiškųjų išteklių technologijos pradėjo populiarėti XX a. 7-ajame dešimtmetyje, daugiausia dėmesio skirdamos darbo užmokesčiui apdoroti. Tokios bendrovės kaip ADP ir IBM buvo vienos iš pirmųjų pradininkių. Šios ankstyvosios sistemos buvo didelių gabaritų, reikėjo rankiniu būdu įvesti duomenis ir jas daugiausia naudojo didelės korporacijos. Bėgant dešimtmečiams, žmogiškųjų išteklių technologijos tapo sudėtingomis platformomis, kuriomis buvo galima tvarkyti visas sritis - nuo įdarbinimo iki veiklos valdymo, todėl žmogiškieji ištekliai tapo ne tik administracine, bet ir strategine funkcija. Šiandieninės sistemos tvarko viską - nuo įdarbinimo iki darbuotojų įsitraukimo.
  • Žmogiškųjų išteklių technologijos padeda vykdyti kosmines misijas
    Žmogiškųjų išteklių technologijos skirtos ne tik biurams - jos atlieka svarbų vaidmenį kosminėse misijose! NASA ir kitos kosmoso agentūros naudoja žmogiškųjų išteklių programinę įrangą astronautams ir darbuotojams valdyti, stebėdamos jų įgūdžius, kvalifikaciją, mokymų eigą ir net psichologinę savijautą. Šios sistemos padeda užtikrinti, kad kosminės įgulos būtų optimaliai apmokytos ir pasirengusios savo misijoms. Be to, žmogiškųjų išteklių technologijos padeda planuoti antžeminio personalo darbo jėgą, užtikrindamos, kad misijai svarbūs vaidmenys visada būtų užtikrinami.
  • 95 % įmonių naudoja žmogiškųjų išteklių technologijas
    Žmogiškųjų išteklių technologijos tapo beveik visuotinės - 95 % įmonių naudoja tam tikrą žmogiškųjų išteklių programinę įrangą. Nesvarbu, ar tai būtų darbo užmokesčio apskaičiavimas, įdarbinimas, veiklos valdymas, ar darbuotojų įsitraukimas, skaitmeninės žmogiškųjų išteklių priemonės yra būtinos. Net ir mažos įmonės taiko debesų kompiuterija pagrįstus ŽI sprendimus, kad automatizuotų administracines užduotis ir padidintų efektyvumą. Dirbtinio intelekto, automatizavimo ir mobiliųjų ŽI programėlių plėtra dar labiau padidino diegimo rodiklius, todėl ŽI technologijos tapo prieinamesnės nei bet kada anksčiau.
  • Žmogiškųjų išteklių technologijos yra daugiau nei 30 milijardų JAV dolerių vertės pramonė
    Pasaulinė žmogiškųjų išteklių technologijų rinka klesti! Šiuo metu jos vertė viršija 30 mlrd. dolerių ir sparčiai auga. Siekdamos išlikti konkurencingos, įmonės investuoja į dirbtinio intelekto valdomas įdarbinimo priemones, darbuotojų patirties platformas ir žmogiškųjų išteklių automatizavimą. Nuotolinio darbo ir hibridinių darbo vietų plitimas taip pat skatina ŽI technologijų sprendimų, kurie palaiko skaitmeninį bendradarbiavimą, gerovę ir veiklos valdymą, paklausą.