"Manau, kad „quiet quitting“ sąvoka kartais reiškia skirtingus dalykus. Vienu atveju tylusis išėjimas iš darbo reiškia darbuotojus, kurie nedalyvauja darbe. Pavyzdžiui, jiems trūksta iniciatyvos, jie pasyvūs susirinkimuose, nedalyvauja komandos renginiuose, nėra suinteresuoti mokytis naujų įgūdžių. Nustatant tokią situaciją organizacijoje, svarbu paklausti, kodėl tai vyksta, nes priežastys gali būti įvairios: vadovo kompetencijos stoka, organizacijos kultūriniai ypatumai, nepalankus klimatas kolektyve.
Kitais atvejais tylus išėjimas yra nesuprastos lojalumo istorijos arba darbuotojų noro nustatyti sveikas darbo santykių ribas istorija. Vis dar pasitaiko darbdavių, kurie tikisi, kad darbuotojai atliks užduotis, dėl kurių nebuvo iš anksto susitarta. Dėl to pažeidžiamos asmeninio laiko ribos, o iš darbuotojo kartais net reikalaujama ne darbo metu atlikti užduotis, nesusijusias su jo tiesioginėmis pareigomis.
Žinoma, yra aplinkų, kuriose tai priimtina, pavyzdžiui, pradedančiosiose įmonėse. Sutikdami dirbti tokioje organizacijoje, tikitės, kad jūsų komanda bus nedidelė, o jūs turėsite aktyviai dalyvauti visuose procesuose. Tačiau jei tarp vadovybės ir darbuotojų nėra bendro sutarimo dėl papildomų užduočių, tam tikru momentu darbuotojai gali pradėti sakyti "ne" dar vienai užduočiai, kuri neatitinka jų kompetencijos ir priežasties, dėl kurios jie atėjo dirbti į organizaciją.
Todėl tylus išėjimas iš darbo taip pat susijęs su darbuotojo gebėjimu prisiimti atsakomybę už savo gerovę ir asmeninį laiką. Tam tikra prasme tai reiškia drąsą pasakyti vadovui "ne", kai jo prašoma atlikti darbą, kai darbuotojas turėtų atlikti savo tiesiogines pareigas. Jei pastebite tokią situaciją savo organizacijoje, pirmiausia verta įvertinti, ar tai yra individualių darbuotojų ir vadovų santykių ir skirtingų lūkesčių klausimas, ar organizacinės kultūros klausimas, kai tylus išėjimas iš darbo yra simptomas, o jo priežastys glūdi giliau.