Nauris:
Norėčiau išdėstyti 5 žingsnius.
Pirmasis žingsnis yra nuodugniai ištirti šį procesą. Turite rasti tikrąsias priežastis, kodėl jis neveikia taip, kaip turėtų. Pavyzdžiui, atrankos vadovas daro išvadą, kad kandidatai, į kuriuos kreipiamasi, dažnai atmeta pasiūlymą, nes jiems pavyko jį priimti iš kito darbdavio. Pažvelgus giliau, gali paaiškėti, kad atrankoje yra per ilgas susitaikymo procesas, kandidatas negauna grįžtamojo ryšio po kiekvieno atrankos etapo, darbo pokalbyje jam buvo užduodami neteisingi klausimai, skyriaus vedėjas nesugeba sekti atrankos ir pan. Priežastys gali būti labai įvairios ir ne kiekviena iš jų gali būti išspręsta diegiant technologijas. Todėl taip pat labai svarbu rasti tinkamą sprendimą, kuris suteiktų didžiausią pridėtinę vertę.
Antrasis žingsnis yra konceptualiai nuspręsti, ar įmonė yra pasirengusi keisti savo procesus, kad juos pritaikytų prie sprendimo, ar, atvirkščiai, būtina rasti sprendimą, atitinkantį esamus įmonės procesus. Pavyzdžiui, valstybės ir savivaldybių institucijose ar tarptautinėse įmonėse atrankos procesas yra griežčiau reguliuojamas nei įmonėje, kur pats vadybininkas gali priimti sprendimą dėl proceso pakeitimų.
Trečias žingsnis yra nustatyti biudžeto rėmelį. Yra atvejų, kai tai galima padaryti ir po rinkos tyrimų, kurie eina kaip kitas žingsnis, tačiau jei situacija yra tokia, kad vadovybė sutiko nukreipti tam tikrą sumą į skaitmeninimo projektą, tai yra tinkamas laikas aiškiai ją apibrėžti, kad būtų lengviau atlikti rinkos tyrimus sau. Norėčiau atkreipti skaitytojų dėmesį į tai, kad šiuo metu yra atvira verslo paramos programa, leidžianti gauti finansavimą administracinių procesų skaitmeninimui, o tai yra puiki paskata artimiausiu metu automatizuoti vieną iš jūsų organizacijos žmogiškųjų išteklių valdymo procesų.
Ketvirtas žingsnis yra rinkos tyrimai. Pradedant nuo sprendimo, kuris buvo priimtas ankstesniuose etapuose, įmonė turi įvertinti rinkoje esančias alternatyvas. Pavyzdžiui, jei įmonė ieško ATS arba kitaip pretendentų sekimo sistemos sprendimo, šiuo metu 5 iš jų yra sukurti lokaliai Baltijos šalių rinkoje, tačiau pasauliniu mastu jų yra šimtai, kurie teoriškai ir praktiškai atitiktų ir Baltijos šalių rinką. Kiekvienas iš jų turi savo funkcionalumą, privalumus ir trūkumus, kainų diapazoną, pritaikymo parinktis. Siekiant parengti išsamią analizę, paprastai taip pat būtina susitikti su sprendimo atstovais, išklausyti pasiūlymus, tačiau reikia pabrėžti, kad įprasta iš tiekėjų pardavimų specialistų pažadėti daug daugiau, nei įmanoma iš tikrųjų.
Šiame etape bendrovė turi dvi galimybes: patikėti analizę savo darbuotojui, kuris dažniausiai turi atlikti savo pagrindines pareigas lygiagrečiai, arba pritraukti konsultantus, kurie jau atliko didžiąją dalį tyrimų ir gali pasiūlyti objektyvų sprendimų palyginimą. Mūsų klientai yra tie, kurie pasirenka antrąjį kelią, ir reikia pasakyti, kad dažnai jie nurodo, kad pagrindinė priežastis, dėl kurios jie nusprendžia perduoti rinkos tyrimus „SmartHR“, yra ta, kad iš pradžių jie nežinojo, kiek laiko reikia kokybiškiems tyrimams parengti.
Penktas žingsnis yra sprendimo pasirinkimas ir sutarties sudarymas. Šiuo metu labai svarbu tiksliai nustatyti abiejų šalių įsipareigojimus ir sprendimo priežiūros bei plėtros sąlygas. Pavyzdžiui, kiek laiko ir finansų reikia pačiam įgyvendinimo procesui.