Nors žmogiškieji ištekliai ir rinkodara dažnai laikomi dviem skirtingais įmonės skyriais, būtina, kad jie dirbtų kartu. Norite klientams ir potencialiems darbuotojams pateikti vieningą įmonės įvaizdį. Tai dvigubai aktualu kalbant apie prekės ženklo vertybes. Kad įtikintumėte žmones, jog jūsų įsitikinimai yra nuoširdūs, juos reikia aiškiai ir nuosekliai išdėstyti.
Kad tai pasiektumėte, labai svarbu, kad jūs, kaip žmogiškųjų išteklių specialistas, nuolat palaikytumėte ryšį su rinkodaros komanda. Pradėkite nuo pagrindinių prekės ženklo elementų: šriftai, prekės ženklo spalvos, svarbūs šūkiai ir kt. turėtų būti nuoseklūs nepriklausomai nuo to, ar rašote „Instagram“, „Facebook“, ar „LinkedIn“.
Be to, geriau įsivaizduosite, kaip atrodo kandidatų laukas, o tai reiškia, kad galėsite rinkodaros ir (arba) prekės ženklo kolegoms pateikti įžvalgų, kaip geriausiai kurti prekės ženklo ir rinkodaros kampanijas, atsižvelgiant į tai, į ką galėtų reaguoti potencialūs darbuotojai.