Žmogiškųjų išteklių specialistų vaidmuo kuriant darbdavio prekės ženklą
Įmonės prekės ženklo įtaka neapsiriboja tik jos klientais. Taip pat turite galvoti apie tai, kaip jūsų įmonę mato darbuotojai ir būsimi darbuotojai.
Štai kur darbdavio prekės ženklo kūrimas. Kad jūsų įmonė išsiskirtų iš kitų potencialių kandidatų, turite vadovautis daugeliu tų pačių principų, kuriuos taiko rinkodaros specialistai.
Tarp jų - nuoseklumas, išskirtinumas ir tinkamumas jūsų tikslinei auditorijai.
Būdami žmogiškųjų išteklių specialistai, atliekate svarbų vaidmenį nustatant, kaip potencialūs kandidatai suvokia jūsų įmonę. Vadovaudamiesi šiais patarimais užtikrinkite, kad ji būtų vertinama kaip patraukli darbo vieta, ir viliokite geriausius talentus dirbti pas jus.
Sukurkite išskirtinį prekės ženklą naudodami fizinius simbolius
Vienas iš pagrindinių prekės ženklo tikslų - išsiskirti. Įmonės gali to pasiekti spausdindamos firminius ženklus, kurdamos firmines prekes, pavyzdžiui, rašiklius, vandens buteliukus ir kt. Tai strategija, kurią vienu metu sunku pastebėti ir visur.
Jei savo prekės ženklą patalpinsite kuo daugiau vietų, tai darbuotojams primins, kas esate kaip prekės ženklas ir ką simbolizuojate. Tai jiems primena, kad jie dirba jūsų įmonėje, o ne kur nors kitur. Be to, tai sukuria vienybės jausmą, nes visi tarsi susiburia po viena vėliava.
Būkite svarbiausiu savo įmonės evangelistu
Žmogiškieji ištekliai yra tiltas tarp įmonės ir jos talentų. Jei dirbate personalo atrankos srityje, tikėtina, kad būsite pirmasis potencialaus kandidato kontaktas su įmone. Jei esate atsakingas už rūpinimąsi esamais darbuotojais, atstovaujate įmonei tuo, kaip elgiatės su kiekvienu darbuotoju.
Per pokalbius dėl darbo įsitikinkite, kad potencialiems darbuotojams perduodate savo įmonės vertybes. Suteikite jiems erdvės užduoti tiek klausimų, kiek jie nori, ir atsakykite į juos autentiškai. Įsitikinkite, kad gerai pristatote jiems visus darbo pas jus privalumus, ir parodykite jiems aiškų tobulėjimo kelią, pagrįstą jų karjeros tikslais.
Bendraudami su esamais darbuotojais nepamirškite su visais elgtis vienodai, nesvarbu, kokias pareigas jie užima. Jei kas nors pateikia skundą, įsitikinkite, kad jūsų siūlomiems sprendimams jokios įtakos neturi nė vienos iš šalių pozicija.
Suderinkite su rinkodaros komanda
Nors žmogiškieji ištekliai ir rinkodara dažnai laikomi dviem skirtingais įmonės skyriais, būtina, kad jie dirbtų kartu. Norite klientams ir potencialiems darbuotojams pateikti vieningą įmonės įvaizdį. Tai dvigubai aktualu kalbant apie prekės ženklo vertybes. Kad įtikintumėte žmones, jog jūsų įsitikinimai yra nuoširdūs, juos reikia aiškiai ir nuosekliai išdėstyti.

Kad tai pasiektumėte, labai svarbu, kad jūs, kaip žmogiškųjų išteklių specialistas, nuolat palaikytumėte ryšį su rinkodaros komanda. Pradėkite nuo pagrindinių prekės ženklo elementų: šriftai, prekės ženklo spalvos, svarbūs šūkiai ir kt. turėtų būti nuoseklūs nepriklausomai nuo to, ar rašote „Instagram“, „Facebook“, ar „LinkedIn“.

Be to, geriau įsivaizduosite, kaip atrodo kandidatų laukas, o tai reiškia, kad galėsite rinkodaros ir (arba) prekės ženklo kolegoms pateikti įžvalgų, kaip geriausiai kurti prekės ženklo ir rinkodaros kampanijas, atsižvelgiant į tai, į ką galėtų reaguoti potencialūs darbuotojai.
Sukurti patrauklią kultūrą
Norint pritraukti ir išlaikyti geriausius talentus, svarbiausia yra sukurti kultūrą, kurioje kiekvienas galėtų išnaudoti savo maksimalų potencialą. Tai reiškia, kad darbo aplinka turi būti kuo patogesnė ir produktyvesnė.
Žmogiškųjų išteklių specialistai negali to padaryti vieni. Norėdami sukurti bendras gaires, turite bendradarbiauti su įmonės vadovais, kurių darbas - vadovauti kariams vietoje. Kiekviena įmonė turi turėti reagavimo į tokias situacijas, kaip konfliktai darbo vietoje ir didelės klaidos, priemonių rinkinį.
Įsitikinkite, kad samdote vadovus, kurių vadovavimo stilius atitinka jūsų verslo kultūrą, kad šis procesas būtų kuo sklandesnis. Svarbi vieningos kultūros kūrimo dalis yra individualių skirtumų pripažinimas ir darbas su jais. Žmonės reaguoja į skirtingą elgesį ir bendravimą.

Vieniems geriausiai tinka tiesmukas, į rezultatus orientuotas vadovavimo stilius, o kiti gali klestėti rūpestingoje, palaikančioje aplinkoje. Skirkite laiko suprasti savo darbuotojus pirmiausia kaip žmones, o tik po to kaip darbuotojus, ir pritaikykite elgesį su jais pagal jų individualius poreikius.
Darbdavio prekės ženklo kūrimas apima tai, kaip prisistatote potencialiems darbuotojams. Kad pasiektumėte geriausių rezultatų ir pritrauktumėte kandidatus, atitinkančius jūsų įmonės kultūrą, turite jiems aiškiai pasakyti, kas esate kaip prekės ženklas ir kokios yra jūsų vertybės.
Žmogiškųjų išteklių specialistai turi būti šios srities lyderiai, nes jie yra pirmieji įmonės kontaktiniai asmenys su darbuotojais ir būsimais darbuotojais.
Šiame straipsnyje apžvelgėme keletą svarbiausių būdų, kaip personalo specialistai gali taikyti prekės ženklo kūrimo principus, kad sukurtų patrauklaus darbdavio įvaizdį. Jei sugebėsite save pristatyti nuosekliai, unikaliai ir, svarbiausia, autentiškai, turėsite puikią galimybę pritraukti geriausius žmones dirbti pas jus.
Apie autorių
Skaitmeninės rinkodaros specialistas, padėjęs įmonėms visame pasaulyje plėsti savo veiklą internete. Jis dirbo interneto reklamos, socialinės žiniasklaidos valdymo, turinio rinkodaros, optimizavimo paieškos sistemoms ir kitose srityse. Jis taip pat padėjo įvairių įmonių, su kuriomis dirbo, žmogiškųjų išteklių komandoms tobulinti darbdavio prekės ženklo kūrimą.

Ainsley Atinon