2024 10 23 | „SmartHR Partners“ seminaras

Darbdavio prekės ženklo kūrimas ir vidinė komunikacija

Kaip į šį procesą įtraukti kolegas?

2024 m. spalio 23 dieną kviečiame į „SmartHR Partners“ seminarą „DARBDAVIO PREKĖS ŽENKLO KŪRIMAS IR VIDINĖ KOMUNIKACIJA“


❔ Kas bendro tarp darbdavio prekės ženklo kūrimo ir HR bei vidinės komunikacijos?

❔ Kaip įtraukti kolegas į darbdavio prekės ženklo kūrimą?


Renginio pranešėjai gilinsis į žmogiškųjų išteklių dieną ir jos poveikį darbdavio prekės ženklui. Bus apžvelgtos geriausios strategijas, kuriomis naudodamiesi personalo vadovai gali padaryti savo įmonę pageidautina darbo vieta.


✉️ Užsiprenumeruokite „SmartHR Partners“ naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausios informacijos apie šį ir kitus mūsų renginius!
Seminaro programa

2024 10 23

Programa pildoma.

12:30 – 12:35
12:30 – 12:35
Sveiki atvykę!
Seminaro moderatorė
Gerda Puodžiūnaitė, vyresnioji įdarbinimo konsultantė ir komunikacijos vadovė, People Link
12:35 – 13:05
12:35 – 13:05
Marketingas, kuris džiugina HR | „Balcia Insurance“ atvejis
Meda Mačiulaitytė, žmonių ir kultūros verslo partnerė, Balcia Insurance
Kūrybingas ir į darbuotojus orientuotas marketingas gali ne tik pagerinti įmonės įvaizdį, bet ir padėti sukurti darbdavio prekės ženklą, kuris įtraukia įmonės darbuotojus. Pasidalinsiu „Balcia Insurance“ patirtimi, kaip komunikacijos kampanijos ir vidinė komunikacija ne tik skatina darbuotojų įsitraukimą, bet ir kuria turinį bei vertę tiek įmonės viduje, tiek išorėje. Parodysiu, kaip marketingas ir HR gali veikti išvien, paverčiant įmonę patrauklia vieta tiek esamiems, tiek būsimiems darbuotojams.
13:05-13:35
13:05-13:35
Drąsa ir baimės kuriant darbdavio įvaizdį
Giedrė Rimkė, strateginės komunikacijos projektų vadovė, we are marketing
Įžvalgos bei konkretūs rinkos pavyzdžiai apie tai, kodėl verta ryžtis drąsesniems sprendimams kuriant darbdavio įvaizdį bei kaip valdyti rizikas nenusivažiuojant su beribe drąsa.

Pranešimo metu aptarsime:
  • Samdos kampanijas – „taip niekas nedarė, ar daryti mums?“
  • Darbuotojų ambasadorystę – „pas mus tikrai nedalyvaus“.
  • Darbo skelbimus – „gal per mažai solidžiai, čia ne mūsų sektoriaus stilius“.
13:35-14:05
13:35-14:05
Kurti ar nekurti?
Pastaruoju metu "trendina" darbdavio įvaizdžio temos ir diskusijos, kaip (ne)sėkmingai kurti įvaizdį, pasitelkiant vidinius ir išorinius partnerius ar branding’o superherojus.
Kai HR (o kartais ir marketingas), vejami "trendų" (o gal vadovų, nes nepavyksta pritraukti talentų), pasiraitoję rankoves bando kažką “makaluoti” tuo klausimu, kai kurie įmonių vadovai tą įvaizdį "sukramto pusryčiams” ir išspjauna.
Ar tikrai darbdavio įvaizdis išgelbės pasaulį? O gal vis dėlto akcentai turėtų būti žemiškesni ir įgalinti visiems?..
14:05-14:35
14:05-14:35
Kavos pertrauka
14:35-15:05
14:35-15:05
Technologijų įtaka darbdavio įvaizdžio formavime
Martynas Prevelis, atstovas Lietuvoje, Teamdash
Darbdavio įvaizdis dažnai suprantamas kaip gražūs darbo skelbimai, karjeros puslapis ir faini dirbantys žmonės. Visa tai yra tiesa, tačiau tai tėra dalis bendro įmonės įvaizdžio. Martynas ilgą laiką dirba atrankų srityje, padėdamas stipriausioms Lietuvos įmonėms sukurti sklandžią įdarbinimo infrastruktūrą ir rasti geriausius kandidatus. Paskutinius metus, kartu su atrankų valdymo sistema Teamdash, jis padeda įmonėms pasitelkti naujausias technologijas formuojant savo įvaizdį bei kuriant geriausia kandidato patirtį. Seminare jis parodys, ką stipriausios komandos daro kitaip ir kaip technologijos prisideda kuriant kokybišką darbdavio įvaizdį.
15:05-15:35
15:05-15:35
Ne kurti, o atskleisti. Kaip nepaslysti išsiruošus į darbdavio įvaizdžio kelionę?
Gabrielė Bubokaitė, darbdavio įvaizdžio ir vidinės komunikacijos projektų vadovė, Invest Lithuania
Darbdavio įvaizdis yra daug daugiau nei išorinė komunikacija. Tai įmonės HR procesų, vadybos praktikų, komunikacijos krypčių ir strateginių tikslų visuma. Kaip pristatome save išorėje turi sutapti su tuo, kokie esame ar pagrįstai stengiamės būti viduje. Pagrindinis darbdavio įvaizdžio formavimo tikslas yra pritraukti norimus talentus ir atstumti tuos, kurie neatitinka įmonės poreikių. Talentai tikintys ir pasitikintys organizacijos žinute taps tais lojaliais, įsitraukusiais specialistais, kurių visi taip trokšta.
Ar tikrai į darbdavio įvaizdį žiūrime pakankamai kompleksiškai? Kokios praktinės patirtys padeda nepaslysti pradedant aktyviau komunikuoti? Kaip sustiprinti efektą įtraukiant kolegas? Pasidalinsiu profesinėmis ir „Investuok Lietuvoje“ pamokomis.

Kaina dalyvaujant seminare gyvai: 117 EUR + PVM
Kaina dalyvaujant nuotoliniu būdu: 77 EUR + PVM

(Į kainą įeina: kava, vynas, eklerai ir diskusija po renginio)
Renginys vyks:

Gedimino pr. 20,

„Workland Gedimino“


+370 52 07 3111

gedimino@wrkland.com