2024 12 18 | „SmartHR Partners“ seminaras

Darbuotojų gerovė

Kaip ją užtikrinti?

2024 m. gruodžio 18 dieną kviečiame į „SmartHR Partners“ seminarą „DARBUOTOJŲ GEROVĖ“


❔ Kaip užtikrinti darbuotojų fizinę ir emocinę gerovę?

❔Ar pakankamai laiko skiriame savo emocinei sveikatai?

❔Ar mokame pasakyti ne?


Renginio pranešėjai kalbės apie 5 darbuotojų gerovės veiksnius ir apie tai, kaip žmogiškųjų išteklių departamentas gali jiems daryti įtaką.


Išsamesne informacija pasidalinsime artėjant renginiui.

✉️ Užsiprenumeruokite „SmartHR Partners“ naujienlaiškį ir nepraleiskite naujausios informacijos apie šį ir kitus mūsų renginius!
Seminaro programa

Online

2024 12 18

12:30 – 12:35
12:30 – 12:35
Sveiki atvykę!
Seminaro moderatorė
Rita Karavaitienė, marketingo vadovė, CV-Online
12:35 – 13:05
12:35 – 13:05
Krizinis įvykis organizacijoje - kaip padėti sau ir kolektyvui
Pranešime papasakosiu apie tai, kas tai yra kriziniai įvykiai ir kaip jie paveikia darbuotojus ir visą organizaciją bei kaip galima pasiruošti psichologinėms krizėms. Tinkamos priemonės ir veiksmai padeda užkirsti kelią krizinių reakcijų užsitęsimui, sumažinti emocinę įtampą ir padėti darbuotojams greičiau sugrįžti į įprastą gyvenimo ir darbo ritmą, prisitaikyti prie pakitusios situacijos.
13:05-13:35
13:05-13:35
Ką darome, kad #ČiaGeraDirbti 🚀 | Softeros patirtis
Čia gera dirbti“ - taip nuo įmonės įkūrimo skamba pamatinė Softeros vertybė, kuria kaip kompasu vadovaujantis priimame su darbuotojų gerove susijusius sprendimus ir kuriame vidinę kultūrą. Pasidalinsiu praktiniais pavyzdžiais apie mūsų naudojamas priemones ir įrankius, papasakosiu kaip matuojame ir vertiname ar mūsų žmonėms čia gera dirbti.
13:35-14:05
13:35-14:05
Ribos: Kaip saugoti savo sveikatą ir išmokti sakyti „ne“
Rūta Bakanaitė, organizacijų gerovės konsultantė, WorkThrive Consulting
Ar dažnai tylite, kai kolega pasako kandų komentarą? Ar būna, kad sutinkate prisiimti papildomų užduočių, net kai jūsų darbotvarkė yra ir taip perpildyta? Dauguma mūsų nuo vaikystės buvo mokomi būti mandagūs ir paklusnūs, tačiau kartais tai reiškia, kad pamirštame savo poreikius. Šio renginio metu aptarsime, kaip efektyviai nubrėžti ribas su kolegomis ir artimaisiais bei mandagiai ir užtikrintai pasakyti „ne.“
14:10-14:40
14:10-14:40
Kavos pertrauka
14:40-15:10
14:40-15:10
Formali vs. Faktinė darbuotojo gerovė
Jekaterina Rymonienė, HR ir administracijos direktorė, Allive
Dažnai reprezentuojama darbuotojo gerovė skiriasi nuo tos, kuri egzistuoja darbo vietoje ar kurią darbuotojas patiria tiesiogiai. Tad norėčiau kviesti tiesiog atvirai diskusijai apie tai, kaip yra kuriami ir įgyvendinami gerovės aspektai praktikoje.
15:10-15:40
15:10-15:40
Darbuotojų pripažinimo svarba jų gerovei ir išlaikymui
Vidmantas Šiugždinis, bendraįkūrėjis, MELP
Kaip dažnai darbe išgirstate ačiū? Aptarkime, kodėl darbuotojų pripažinimas yra kritiškai svarbus jų gerovei, kodėl verta investuoti į padėkos kultūros kūrimą ir kaip tai daro sėkmingiausi darbdaviai.
Kaina dalyvaujant nuotoliniu būdu: 77 EUR + PVM

(Į kainą įeina: kava, vynas, eklerai ir diskusija po renginio)
Renginys vyks:

Gedimino pr. 20,

„Workland Gedimino“


+370 52 07 3111

gedimino@wrkland.com