SmartHR Partners – vieneri!
Gimtadienis
Kokie gi buvo tie pirmieji mūsų metai?
Mieli mūsų skaitytojai, partneriai, seminarų dalyviai ir pranešėjai – su džiaugsmu pranešame, jog balandžio mėnesį švenčiame savo vienerių metų gimtadienį!

SmartHR Partners – vieneri, o jie praskriejo žaibo greičiu, buvę vertingi patirtimis, iššūkiais ir įsimintinomis akimirkomis. Dar, atrodo, vakar surengėme savo pirmąjį seminarą personalo specialistams ir vadovams, o štai ir prabėgo visi metai.

Tikime, jog šie metai taip pat greitai ir puikiai prabėgo ir Jums kartu su mumis. Kviečiame Jus kartu su mumis apžvelgti praėjusius metus!

12 nuolatinio tobulėjimo mėnesių
Nuo pat veiklos pradžios iki dabar teikėme Jums nuolatinio tobulėjimo galimybes
  • 12 renginių HR specialistams
    Per vienerius metus surengėme 11 seminarų įvairiomis žmogiškųjų išteklių temomis, bei „HR TECH“ konferenciją, skirtą HR technologijoms.
  • Renginiai – įvairiausiomis temomis
    Renginiuose buvo gvildenamos temos, kaip atlyginimas ir motyvacija, darbuotojų gerovė, HR strategija, atlyginimas ir motyvacija bei daugybė kitų.
  • Sulaukėme net 483 dalyvių
    12-oje renginių iš viso dalyvavo 280 dalyvių gyvai ir 203 – nuotoliniu būdu.
  • Renginiuose pristatinėjo net 74 pranešėjai
    Seminaruose pranešimus skaitė tokių įmonių atstovai, kaip „Cognizant“, „SBA grupė“, „People Link“, „Barbora“, „Trelo“, „SEB“, „IKI Lietuva“ ir daug kitų.
Jau paminėta lapkričio 21 dieną vykusi „HR TECH“ buvo pirmoji mūsų kartu su partneriais „UNLOCK Tests“ organizuota konferencija. Beje, ji buvo ir pirmoji konferencija Lietuvoje, skirta HR technologijoms.

Pasiruošimas šiai didžiulei konferencijai pareikalavo išties nemažai laiko ir pastangų – visa komanda, pasiskirsčiusi darbus, uoliai dirbo iki pat konferencijos atidarymo. Ir, nors nuovargio būta nemažo, rezultatai šimtu procentų atsipirko.

Konferenciją sudarė trys dalys – pranešimai, workshop'ai ir plenarinė diskusija.

Pirmojoje dalyje pranešimus skaitė keturios HR srities profesionalės:

  1. „Nord Security“ personalo atrankų vadovė Lauryna Girėnienė
  2. „SBA grupės“ organizacijos vystymo vadovė Jelena Grišina
  3. „UNLOCK Tests“ personalo valdymo konsultantė ir lektorė Jevgenija Ešvovičiūtė
  4. „Compensa Vienna Insurance Group personalo ir administracijos vadovė Evelina Milerytė
Renginio metu buvo galima sudalyvauti net keturiuose skirtinguose workshopuose, kuriuos vedė:

  1. „UNLOCK Tests“ bendraįkūrėja ir direktorė Giedrė Lečickienė bei „UNLOCK Tests“ bendraįkūrėja ir plėtros vadovė Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė
  2. „Mindletic“ įkūrėja ir direktorė Ieva Vaitkevičiūtė
  3. Leadership Pipeline Institute konsultantė Regina Reke
  4. „Class Trucks“ žmonių ir kultūros strateginė partnerė Kristina Kuznecova

Plenarinės diskusijos „Kaip parodyti technologinių sprendimų vertę vadovui?“ buvo dalijamasi gerosiomis įmonių patirtimis diegiant technologijas, joje dalyvavo:

  1. „Invalda INVL“ personalo ir administracijos vadovė Vaida Norušaitė
  2. „Emplonet“ IT atrankų padalinio vadovė ir DI sprendimų entuziastė Ieva Kiliuvienė
  3. „Bored Panda“ personalo vadovas Nerius Juzumas
  4. „Caszyme“ administracijos vadovė Irma Kurtinaitytė
Visos konferencijos metu taip pat vyko ir įvairiausių HR įrankių ir platformų paroda – joje dalyviai turėjo išskirtinę progą iš arčiau susipažinti su įrankiais, jų kūrėjais, o gal netgi išsirinkti jiems tinkamiausią! Parodoje dalyvavo tokios įmonės kaip Walk15, Stebby, MELP ir daug kitų.

Renginyje sulaukėme net 80 dalyvių, 54 iš jų dalyvavo gyvai, 26 – nuotoliniu būdu.
Tapome partneriais su 19 įmonių
Per pirmuosius metus spėjome tapti partneriais net su 19 Lietuvos ir užsienio įmonių

Surengėme 11 DEMO pristatymų
Surengėme šių platformų DEMO: „Recruitee“, „Coursy“, „Mirro“, „Hyperjob“, „Teamdash“, „Social Seeder“, „Softera.PAYROLL“ ir „Agroup“
Turėjome 7 tinklalaidės epizodus
Tinklalaidės epizodai vyko su atstovais iš šių įmonių: „Teamdash“, „Hyperjob“, „Manpower“, „People Link“, „TMD Partners“, „CV-Online“, „Figure Baltic Advisory“.

Apžvelgę praėjusius metus, matome, kiek daug įvairių dalykų spėjome nuveikti: kas mėnesį vykę seminarai, didžiulė konferencija, HR įrankių ir platformų demonstracijos, tinklalaidės epizodai.

Džiaugiamės, jog metai buvo turiningi, esame dėkingi kiekvienam iš Jūsų už tai, kad tikėjote ir pasitikėjote mumis bei leidotės į nenutrūkstamo profesinio tobulėjimo kelionę drauge.
Ačiū už pirmuosius metus drauge!
SmartHR Partners komanda
  • Juris Zalāns
    Vadovas
  • Vytautė Karpytė
    Renginių ir komunikacijos vadovė
  • Neringa Starkovaitė
    Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė
Neringa Starkovaitė
Renginių ir komunikacijos vadovės asistentė